5 πράγματα που μπορεί να μη γνωρίζεις για την κυτταρίτιδα

Γενικά μιλώντας, η κυτταρίτιδα δεν είναι συμπαθητική σε κανέναν. Είναι ένα αισθητικό χαρακτηριστικό που κανείς δε θέλει και όμως, δείχνει να εμφανίζεται παντού. Το ίδιο όπως ένας ενοχλητικός πρώην. Είναι εκεί, να υπενθυμίζει την ύπαρξή της, ακόμη και όταν έχεις κάνει ξεκάθαρο πως δεν τη θες.

Υπάρχουν πολλές θεωρίες και πρακτικές αντιμετώπισης γύρω από την κυτταρίτιδα και υπάρχουν και αρκετοί μύθοι επίσης.

Δεν έχουν τα σημασία τα κιλά

Η κυτταρίτιδα είναι περισσότερο κληρονομικός παράγοντας και όχι θέμα κιλών. Δεν έχει σημασία τι δείχνει η ζυγαριά σου, η κυτταρίτιδα βασίζεται κυρίως στη δομή των κυττάρων και του ιστού, καθώς πρόκειται για εναπόθεση νερού και λίπους ανάμεσα στο δέρμα και τον υποδόριο ιστό.  Συνήθως, αυτό που συμβαίνει είναι πως όταν έχουμε λίγα παραπάνω κιλά, τότε είναι απλά πιο έντονη λόγω του λιπώδους ιστού.

Οι άνδρες είναι πιο σπάνιο να την αποκτήσουν

Χάρη στη δομή τους, οι άνδρες είναι πιο σπάνιο να αποκτήσουν κυτταρίτιδα. Έχουν περισσότερο ινώδη ιστό που εμποδίζει τον λιπώδη να εμφανιστεί. Επιπλέον, και τα οιστρογόνα παίζουν τον ρόλο τους καθώς στις γυναίκες οδηγούν στη γρηγορότερη αποθήκευση λίπους. Ένας άλλος λόγος είναι πως οι γυναίκες έχουν λεπτότερο δέρμα από τους άνδρες και φαίνεται περισσότερο.

Η δίαιτα παίζει σημαντικό ρόλο

Μπορεί τα κιλά να μην έχουν τόσο σημασία, όμως οι τροφές που επιλέγεις έχουν. Μετά τον κληρονομικό παράγοντα, η διατροφή έρχεται δεύτερη στη λίστα. Απέφυγε κορεσμένα λιπαρά, αναψυκτικά, ζάχαρη και οτιδήποτε μπορεί να μετατραπεί εύκολα σε λιπώδη ιστό.

Οι κρέμες δεν αρκούν μόνες τους

Οι τοπικές κρέμες κατά της κυτταρίτιδας είναι ένα πολύ διαδεδομένο όπλο κατά τις κυτταρίτιδας. Με γνώμονα πως η κυτταρίτιδα δεν είναι κάτι επιφανειακό, καταλαβαίνεις πως οι κρέμες δεν μπορούν να κάνουν μόνες τους και πολλά αν δεν αλλάξεις τις συνήθειές σου.

Αν όμως θέλεις να τη μειώσεις, τότε χρειάζεται να «ρίξεις» το ποσοστό του λίπους στο σώμα σου. Ένα τρίπτυχο επιτυχίας είναι η καλή και ισορροπημένη διατροφή -πλούσια σε φυτικές ίνες-, πολύ νερό και μαζί με γυμναστική που δίνει έμφαση στο κάτω μέρος του σώματός σου, μπορεί να σε ωφελήσουν σημαντικά στη μείωσή της.

featured photo: Unsplash/ Yoann Boyer
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.