5 λόγοι που το παρακάνεις με το φαγητό

5 λόγοι που το παρακάνεις με το φαγητό

Αναρωτιέσαι γιατί δεν κατεβαίνει ο αριθμός στην ζυγαριά; Μάλλον πρέπει να δώσεις λίγο μεγαλύτερη προσοχή στις διατροφικές σου συνήθειες. Μπορεί να καταβάλλεις τη μέγιστη προσπάθεια, όμως ίσως να λαμβάνεις τελικά πολύ περισσότερες θερμίδες καθημερινά χωρίς να καν να το συνειδητοποιείς.

Υπάρχουν πολλές παγίδες σε απλές καθημερινές δραστηριότητες, που εμποδίζουν την επίτευξη του στόχου σου.

1. Τρως πολλά «υγιεινά» τρόφιμα

Όταν βλέπεις ένα τρόφιμο με την ετικέτα "light", έχοντας την εντύπωση ότι έχει ελάχιστες θερμίδες , τρως πάντα περισσότερο πιστεύοντας ότι δεν θα επηρεάσει αρνητικά τη θερμιδική σου πρόσληψη.

2. Η κουζίνα σου είναι γεμάτη και χαοτική

Ερευνητές πιστεύουν ότι μια χαοτική κουζίνα μπορεί να προκαλέσει άγχος, το οποίο στη συνέχεια θα σε κάνει να θέλεις να φας, ειδικά κάτι γλυκό. Σύμφωνα με έρευνες που δημοσιεύθηκαν στο τεύχος Φεβρουαρίου του επιστημονικού περιοδικού Environment and Behavior, οι άνθρωποι τείνουν να τρώνε περισσότερα γλυκά όταν βρίσκονται σε μια κουζίνα που είναι υπερβολικά γεμάτη και αποδιοργανωμένη, σε αντίθεση με μια οργανωμένη κουζίνα στην οποία επικρατεί τάξη.

3. Δεν κοιμάσαι αρκετά

Ίσως να έχεις διαβάσει ότι ο μη επαρκής ύπνος μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση της ορμόνης της πείνας (γκρελίνη). Εκτός αυτού όμως, όταν δεν κοιμάσαι καλά, παράγονται χημικές ουσίες στον εγκέφαλο οι οποίες οδηγούν σε αυξημένη όρεξη για γλυκά και αλμυρά σνάκ πλούσια σε λίπος.

4. Περνάς πολλές ώρες στα social media

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του Journal of Consumer Research ακόμα και 5 λεπτά στα social media μπορούν να να σε οδηγήσουν σε υπερκατανάλωση φαγητού. Ερεθίσματα όπως φωτογραφίες στο Facebook και στο Instagram με φαγητά - συνήθως ανθυγιεινά και σε υπερβολικά μεγάλες μερίδες - προκαλούν την επιθυμία για φαγητό ακόμα κι όταν δεν πεινάς στην πραγματικότητα.

5. Δε χορταίνεις

Νέα έρευνα δείχνει ότι όταν συνεχίζεις να τρως αφού έχεις φτάσει το όριο της πληρότητας, μπλοκάρεις την ικανότητα του οργανισμού σου να νιώθει κορεσμό. Με άλλα λόγια, η υπερκατανάλωση φαγητού οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερη υπερκατανάλωση φαγητού δημιουργώντας έτσι έναν φαύλο κύκλο.

www.facebook.com/virginiaskoulidi | www.instagram.com/dietlicious_gr

Δες επίσης: Να πότε θα αρχίσεις να βλέπεις τα αποτελέσματα της δίαιτας σου.

featured image: girlslife.com
0 replies


Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *