Η Shahroo Izadi λέει πως μπορείς να αγαπάς το σώμα σου και να θέλεις παράλληλα να αδυνατίσεις

Η Shahroo Izadi λέει πως μπορείς να αγαπάς το σώμα σου και να θέλεις παράλληλα να αδυνατίσεις

Άλλαξε το mindset σου και το σώμα σου θα ακολουθήσει!

Έχεις δοκιμάσει μια σειρά από δίαιτες αλλά ένα μήνα αφού την τελειώσεις ψάχνεις για μια καινούργια; Έχεις αρχίσει να προσπαθείς να αποδεχθείς ότι ποτέ δεν θα έχεις το σώμα που ονειρεύεσαι; Αν έχεις προβεί σε όλους τους απαραίτητους ιατρικούς ελέγχους και γνωρίζεις ότι δεν έχεις κάποιο ιατρικό θέμα, τότε ήρθε η ώρα για δραστικά μέτρα. Καιρός να δοκιμάσεις την Kindness Method της Shahroo Izadi. Το μόνο που πρέπει να κάνεις για αυτή τη δίαιτα είναι να αλλάξεις αυτά τα πέντε πράγματα.

1. Θεωρείς ότι το βάρος ορίζει την αξία σου

Στατιστικά είναι ελάχιστες οι γυναίκες οι οποίες σκέφτονται το να αρχίσουν μια διατροφή αποκλειστικά για ιατρικούς λόγους. Η υπερβολική έκθεσή μας σε πρότυπα ομορφιάς που επιλέχθηκαν κατ' αρχήν μόνο για εικαστικούς λόγους, φαίνεται να καθοδηγούν τον τρόπο που κρίνουμε τόσο εμάς όσο και τους άλλους. Αν όμως για οποιοδήποτε λόγο θεωρείς ότι θα ήθελες να διορθώσεις κάτι στην εμφάνισή σου και μπεις στη διαδικασία να αρχίσεις διατροφή, κάνε το μόνο αν αυτό σε κάνει χαρούμενη. Η αξία σου δεν μπορεί να μετρηθεί σε κιλά. Η αξία σου δεν μπορεί καν να αξιολογηθεί από τις δεξιότητές σου στο μακιγιάζ. Είσαι αυτή που είσαι και είσαι εξαιρετική.

2. Δεν φροντίζεις τον εαυτό σου

Όταν επιλέγουμε να μπούμε σε μια σειρά για να φτάσουμε ένα συγκεκριμένο στόχο μας, συνηθίζουμε να ξεχνάμε το βασικό λόγο που μας έκανε να θέλουμε να επιτύχουμε. Στην περίπτωση της δίαιτας, ήδη μετά από την πρώτη εβδομάδα αρχίζουμε να την αντιμετωπίζουμε σαν καταναγκαστικά έργα. Ο βασικός λόγος για να κάνεις δίαιτα θα έπρεπε να είναι ότι το αποτέλεσμα θα σε κάνει να νιώθεις καλά με τον εαυτό σου. Αν αυτό δεν ισχύει, μην αρχίζεις καν τη δίαιτα! Αν όμως αυτό ισχύει, τότε αντιμετώπισε τον εαυτό σου όπως θα αντιμετώπιζες ένα αγαπητό σου πρόσωπο που έμπαινε στην ίδια διαδικασία. Κάθε φορά λοιπόν που φλερτάρεις με την ιδέα του να μην ασκηθείς ή του να χαλάσεις τη δίαιτα, ρώτα τον εαυτό σου "Αν αυτό το έκανε φίλη σου ή συγγενής σου, θα τους άφηνες;".

5 καλοσυνάτες αλλαγές για χάσιμο κιλών

Blackwell's | Shahroo Izadi, The Kindness Method Changing Habits for Good (2018)

3. Κόβεις φαγητά που απολαμβάνεις

Μια δίαιτα διαμορφώνεται σύμφωνα με κάποιες αποδεδειγμένες συνήθειες που συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία του σώματός μας. Εννοείται πως αν παρατηρείς ότι συνηθίζεις να καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες από κάποιο συγκεκριμένο φαγητό, θα πρέπει να το αποφύγεις εντελώς τις πρώτες μία με δύο εβδομάδες της διατροφής σου. Μετά όμως από την δεύτερη εβδομάδα και δεδομένου ότι το απολαμβάνεις, μπορείς να το εισάγεις με μέτρο στη διατροφή σου. Για παράδειγμα, αν είσαι λάτρης της σοκολάτας, από την τρίτη εβδομάδα και μετά επίτρεψε στον εαυτό σου 100γρ σοκολάτας την εβδομάδα. Δεν έχει σημασία αν την φας μέσα σε ένα βράδυ, ή σταδιακά μέσα στην εβδομάδα σου. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να μη φας πάνω από 100γρ. Επίσης, επίτρεψε στον εαυτό σου για αρχή να εισάγει ένα από τα φαγητά που απολαμβάνεις. Μην το παρακάνεις.

Προσοχή: Το συγκεκριμένο point λειτουργεί και αντίστροφα. Μην αναγκάζεις τον εαυτό σου να καταναλώνει φαγητά που πραγματικά απεχθάνεται.

4. Δεν ακούς το σώμα σου

Όταν πεινάμε, νιώθουμε ενοχλήσεις στο στομάχι μας. Όταν όμως λιγουρευόμαστε κάτι, δεν υπάρχει αυτή η ενόχληση στο στομάχι. Αντιμετώπισε τις λιγούρες σου σαν τις μικρές προκλήσεις που θα χρειαστεί να αντιμετωπίσεις μέχρι να κερδίσεις το στόχο σου. Εκτός αυτού, μερικές φορές μπερδεύουμε την πείνα μας με τη δίψα μας. Τις ημέρες που δεν έχουμε πιει αρκετό νερό ή έχουμε πιει πολλούς καφέδες, νιώθουμε πως πεινάμε συνέχεια. Αυτό συμβαίνει γιατί είμαστε αφυδατωμένες. Οπότε τέσταρε τις ειδοποιήσεις που σου στέλνει το σώμα σου και πιες πρώτα λίγο νερό, πριν αποφασίσεις να φας δεύτερο μεσημεριανό.

5. Όρισε τον στόχο σου

Πριν αρχίσεις την οποιαδήποτε δίαιτα, γράψε μια λίστα με όλα τα πράγματα που θέλεις να κάνεις όταν φτάσεις τον στόχο σου. Ρώτα τον εαυτό σου αν αυτά τα πράγματα θα μπορούσες να τα κάνεις και τώρα, και...κάνε τα! Έλεγξε τι κάνεις για σένα και τι κάνεις ορμώμενη από μια στρεβλωμένη εικόνα του τι προβάλλει ως πρότυπο η κοινωνία. Εξάλλου είσαι η κυρία του σώματός σου και μπορείς να αλλάξεις ό,τι επιλέξεις. Οπότε κάνε τις αλλαγές που χρειάζονται για να είσαι εσύ ευτυχισμένη και η εκδοχή του εαυτού σου που εσύ ορίζεις ως ιδανική!

Άλλαξε το mindset σου και το σώμα σου θα ακολουθήσει!

featured image: unsplash.com/@dsmacinnes
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.