Μην είσαι η τύπισσα που κάνει αυτά τα 12 πράγματα στο γυμναστήριο

Μην είσαι η τύπισσα που κάνει αυτά τα 12 πράγματα στο γυμναστήριο

Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες στο γυμναστήριο που είναι σαν τους κανόνες στην εκκλησία. Ένα συγκεκριμένο εθιμοτυπικό που το ακολουθούν εκείνοι που κάνουν γυμναστική όλο το χρόνο. Και συνήθως αγνοούν όσοι γράφονται μετά την κραιπάλη των Χριστουγέννων ή πριν ξεκινήσουν τα μπάνια το καλοκαίρι.

Αν ανήκεις σε αυτούς που δεν συχνάζουν στα γυμναστήρια, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να θυμάσαι. Διάβασε, λοιπόν, καλά τους παρακάτω άτυπους κανονισμούς:

1. Μη κάνεις για αρκετή ώρα διάδρομο

Όταν πηγαίνεις στο γυμναστήριο μια στο τόσο, δε θα κάνεις αμέσως κάτι εξεζητημένο. Θα προτιμήσεις την ασφαλέστερη επιλογή σε cardio. Δηλαδή, περπάτημα στον διάδρομο που θεωρείται μια basic fitness συνήθεια. Ωστόσο, πρόσεχε να μη κάνεις κανονική κατάληψη. Όταν θα λες 30 λεπτά, θα πρέπει να τον χρησιμοποιήσεις στην κυριολεξία για 30 λεπτά.

2. Μην αγνοείς τον γυμναστή κάνοντας τη δική σου προπόνηση στην αίθουσα

Μερικές φορές διαφωνούμε με το πρόγραμμα ασκήσεων που μας βγάζει ο γυμναστής. Ή θεωρούμε πως ξέρουμε τι θέλουμε και τι θα κάνουμε και τι είναι σωστό για το σώμα μας. Αλλά αυτό δεν δίνει σε κανέναν το δικαίωμα να πηγαίνει στη μέση μιας προπόνησης. Αν, για παράδειγμα, ο υπόλοιπος κόσμος στην αίθουσα βρίσκεται στα μισά ενός workout, μην εμφανίζεσαι ξαφνικά. Αποσπάς την προσοχή. Κοινώς, αν θέλεις να κάνεις τα δικά σου, κάνε τα σε δικό σου χώρο δωρεάν. Μην καταστρέφεις την προπόνηση που όλοι οι άλλοι πληρώνουν.

3. Μη φοράς έντονο άρωμα

Είναι αρκετά δύσκολο να αναπνεύσεις, όταν κάνεις μια έντονη προπόνηση. Σκέψου τώρα να αναπνέεις και ένα βαρύ άρωμα. Πιστεύω ανακατεύεσαι και μόνο που το διαβάζεις.

4. Να καθαρίζεις τον εξοπλισμό σου

Μπορεί να μην είναι τελείως βρώμικος. Αλλά έστω και λίγο ιδρώτας είναι ενοχλητικός για τους συναθλούμενους σου. Επομένως, έχε μαζί σου μια πετσέτα.

5. Μην αφήνεις να χτυπάει σε δυνατή ένταση το κινητό σου στην αίθουσα

Εντάξει, παίρνεις μαζί το κινητό, γιατί σου χρειάζεται. Σκέψου, όμως, τώρα να κάνεις προπόνηση και να αρχίσει να χτυπάει δυνατά. Ή να έχεις συγκεντρωθεί στις αναπνοές σου σε μια yoga pose και να ακούς το τελευταίο hit από το κινητό της διπλανής. Αν δεν είσαι χειρούργος - ή δεν υπάρχει άλλος σοβαρός λόγος - δες το σαν μια ευκαιρία να έχεις λίγο χρόνο για τον εαυτό σου.

6. Μην ακούς μουσική τόσο δυνατά (τόσο που όλοι να μπορούν να την ακούσουν μέσα από τα ακουστικά σου)

Γυρίζεις την ένταση του ήχου σε ένα επίπεδο που σου αρέσει. Στη συνέχεια, τραβάς το ακουστικό μακριά από το αυτί, για να μετρήσεις πόσο δυνατά είναι για όλους τους άλλους. Ευχαριστώ.

Το να παραλείπεις το πρωινό πριν τη γυμναστήριο μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος

MyDomaine

7. Όταν τελειώνεις με τα βάρη μην τα αφήνεις σε λάθος σημείο

Δεν είναι δύσκολο να αφιερώσεις πέντε δευτερόλεπτα επιπλέον, για να βεβαιωθείς ότι ο αλτήρας ή το kettlebell που χρησιμοποίησες τοποθετήθηκε στη σωστή θέση. Αν, ωστόσο, επιμένεις να τα αφήσεις στο πάτωμα (αντί να τα βάλεις πίσω), ελπίζω να απολαύσεις το κακό κάρμα που θα φέρεις στον εαυτό σου.

8. Μην κάθεσαι στα όργανα γυμναστικής μεταξύ των sets

Πρέπει να ξεκουραστείς – σε καταλαβαίνω. Αλλά δεν χρειάζεται να φτιάξεις αντίσκηνο και να παρακολουθείς όλες τις ιστορίες στο Instagram. Ειδικά, ενώ οι γύρω σου περιμένουν να χρησιμοποιήσουν το συγκεκριμένο όργανο γυμναστικής. Το σωστό είναι να ολοκληρώνεις το πρώτο set σου και να επιτρέπεις σε κάποιον άλλον να γυμναστεί μέχρι να κάνεις το επόμενο. Είναι ωραίο να μοιράζεσαι, μην το ξεχνάς!

9. Μην κοιτάς την ταχύτητα των διπλανών σου στον διάδρομο

Δεν είσαι σε διαγωνισμό τρεξίματος. Και αν έτσι το νιώθεις, OK κέρδισες! Πάμε παρακάτω τώρα.

10. Μη μονοπωλείς τον καλύτερο εξοπλισμό

Να είσαι ομαδικός παίκτης! Πάρε καμιά φορά και αυτό το χαλασμένο yoga mat, δε χάθηκε ο κόσμος.

11. Μη φεύγεις νωρίτερα από την προπόνηση

Είσαι τόσο απασχολημένη που δεν μπορείς να περιμένεις το shavasana.Όμως, δεν είναι ωραίο για τους υπόλοιπους να μαζεύεις τα πράγματα σου. Ή να τοποθετείς πίσω τον εξοπλισμό, την ώρα που κάνουν διατάσεις ή χαλαρώνουν. Αφιέρωσε πέντε λεπτά, όσο και αν βιάζεσαι, στην αποθεραπεία. Θα σε ωφελήσει σωματικά και ψυχικά.

12. Μην κάνεις κατάχρηση στο σεσουάρ στα αποδυτήρια

Έχεις μετά το γυμναστήριο hot date; Αυτό δεν σου δίνει το δικαίωμα να βγουν από τα αποδυτήρια οι υπόλοιπες με βρεγμένα μαλλιά. Εξάλλου, σε γυμναστήριο είσαι. Άσε το ίσιωμα και τα εξεζητημένα χτενίσματα για το σπίτι.

featured image: Elite Daily
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.