Πως να γίνεις πραγματικά ευτυχισμένη μόνο μέσα σε ένα λεπτό

Πως να γίνεις πραγματικά ευτυχισμένη μόνο μέσα σε ένα λεπτό

Η λίστα με κανόνες που έχω στο κινητό και κάποιες φορές με έχει σώσει από τη μιζέρια

Τον περισσότερο χρόνο της μέρας και της ζωής μας τον σπαταλάμε για να βρούμε τι έχουμε κάνει λάθος με τον εαυτό μας, τους άλλους, τη ζωή μας. Χωρίς να το καταλαβαίνουμε γίνομαστε επικριτικοί, αγχωνόμαστε και τελικά στον αέρα μένουν παράπονα και γκρίνια.

Αυτή τη στιγμή κάθομαι σε ένα γραφείο, η διπλανή μου μιλάει στο τηλέφωνο, έχω μερικές ώρες δουλειάς ακόμα για να βγω έξω στον ήλιο και να περπατήσω. Στο γραφείο παίζει μία μουσική που δεν με εμπνέει και ίσως να νυστάζω και λίγο. Μπορώ πολύ εύκολα να βουτηχτώ σε ένα καζάνι εσωτερικής γκρίνιας, μέχρι να καλύψω και το κεφάλι μου και να βγάλω μπουρμπουλήθρες.

Αν συχνά πυκνά βρίσκεσαι και εσύ πολύ κοντά σ αυτό το φεστιβάλ μιζέριας, αξίζει να διαβάσεις τη λίστα που έχω στο κινητό και ανατρέχω σ αυτήν κάθε φορά που θέλω να βρω κάτι να με παρακινήσει ή να μου δώσει ένα κίνητρο/στόχο. Διαλέγω μία κάθε φορά, αυτή με την οποία ταυτίζομαι περισσότερο τη συγκεκριμένη στιγμή και για ένα λεπτό κάνω focus. Ένα λεπτό μετά είμαι πολύ πιο ευχαριστημένη από τη ζωή μου από ότι ήμουν ένα λεπτό πριν. Όχι πολύ εύκολο ομολογουμένως αλλά κάπως πιο αποδοτικό από το να φας δύο σοκολάτες και να τσακωθείς με τρεις συναδέρφους.

Για τις Δευτέρες που δε θες τη ζωή σου: Μία μέση διάρκεια ζωής περιλαμβάνει περίπου 4000 εβδομάδες και το ένα έβδομο αυτών είναι Δευτέρες. Αν το σκεφτείς συνολικά και πιο ψύχραιμα θα ήθελες το 1/7 της ζωής σου να είναι μίζερο;

Για τις μέρες που δεν θες να δεις κανέναν:  Ο χρόνος μίας μέσης αγκαλιάς διαρκεί 2,1 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με την επιστήμη για να κερδίσεις τις ωφέλιμες ορμόνες που θα προκύψουν από μία αγκαλιά χρειάζεσαι τουλάχιστον 7 δευτερόλεπτα. Ξεκίνα τη μέρα σου με μία αγκαλιά και φρόντισε να έχεις τρεις σφιχτές αγκαλιές κατά τη διάρκεια της. Είναι θέμα υγείας.

Για τις μέρες που βαριέσαι να χαμογελάσεις: Κάνε πρακτική στον κανόνα 10/5. Σημαίνει: Χαμογέλασε σε όποιον βρίσκεται 10 βήματα μακριά σου και πες ένα γεια σε όποιον βρίσκεται 5 βήματα μακριά σου. Το αποτέλεσμα: Παράξενη αλλά χαρούμενα χαριτωμένη.

Για τις μέρες που έχεις ανάγκη να επιβεβαιώσεις ότι είσαι καλός άνθρωπος: Πες όμορφα πράγματα για τουλάχιστον δύο ανθρώπους χωρίς να είναι μπροστά. Χωρίς να έχεις κάποιον λόγο. Έτσι, γιατί είναι αξιολάτρευτη.

Για όλες τις φορές που χρειάζεσαι την υπενθύμιση της ευγνωμοσύνης: Κάθε πρωί σκέψου και εκτίμησε ότι είναι μία μέρα που δεν έχεις πονόδοντο και πως τα νεφρά σου λειτουργούν καλά. Μπορεί να έχεις περίοδο ή να μην έχεις διάθεση αλλά το ζητούμενο είναι να κάνεις focus στο βασικό: Μπορείς να σηκωθείς από το κρεβάτι.

Για κάθε φορά που θες να αξίζει η επικοινωνία σου με τους άλλους: Μη ρωτάς ''πως ήταν η μέρα σου;'' αλλά ρώτησε ''ποιο ήταν το πιο ωραίο πράγμα που συνέβει στη μέρα σου;''

Κάθε φορά που αγχώνεσαι: Κράτησε στο μυαλό σου τον κανόνα 90/10. Το δέκα τοις εκατό της ευτυχίας σου συνδέεται με όσα συμβαίνουν στη ζωή σου, το ενενήντα τοις εκατό όμως αφορά τις αντιδράσεις σου απέναντι σε εκείνα που συμβαίνουν. Επίλεξε να αντιδράς με θετικότητα όσο πιο συχνά μπορείς.

Κάθε φορά που τα πράγματα δεν πάνε καλά: Ζύγισε την κατάσταση και βαθμολόγησέ την από το 1 έως το 10. Το 10 είναι η απόλυτη καταστροφή, σχεδόν ''θάνατος''. Μείνε αντικειμενική στην κρίση σου και βάλε τον σωστό βαθμό. Υπολόγισε ότι τα περισσότερα ''στραβά'' πράγματα που μας συμβαίνουν δεν αγγίζουν το 3-4 κάθε φορά και το πιθανό είναι πως μία εβδομάδα μετά δεν τα θυμόμαστε καν.

featured photo: picclick.co.uk
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *