Τελικά πόσος χρόνος χρειάζεται για να χάσεις λίπος από την κοιλιά;

Τελικά πόσος χρόνος χρειάζεται για να χάσεις λίπος από την κοιλιά;

Δεν είναι και τόσο χρονοβόρο όσο φαντάζεσαι

Κάθεσαι στον καθρέφτη, την κοιτάζεις και σου μοιάζει τόσο δύσκολο να χάσεις τα λίγα επιπλέον εκατοστά γύρω από την κοιλιά σου. Δεν είσαι η μόνη. Η κοιλιά είναι το νούμερο 1 σημείο από το οποίο θέλει να χάσει εκατοστά η πλειοψηφία των ανθρώπων, αλλά κακά τα ψέματα είναι μια δύσκολη περιοχή.

Τα καλά νέα είναι ότι αν δουλέψεις σκληρά και έξυπνα μπορείς να δεις αποτελέσματα σε λίγες μόνο εβδομάδες. «Η μείωση της περιφέρειας της μέσης μπορεί να παρατηρηθεί σε μόλις δύο εβδομάδες» δήλωσε στο POPSUGAR ο διαιτολόγος Jim White. «Αν και ο ρυθμός με τον οποίο χάνονται τα εκατοστά εξαρτάται από το άτομο, η αυξημένη δραστηριότητα και η μείωση θερμίδων, είναι πιθανό να οδηγήσουν σύντομα σε αισθητές διαφορές στην περιοχή μέσης και κοιλιάς».

Για να μιλήσουμε με αριθμούς, πρέπει να μειώσεις την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων κατά 500 θερμίδες προκειμένου να χάσεις μισό κιλό την εβδομάδα (0,5 kg=3500 cal) έχοντας όμως το μυαλό σου ότι η ελάχιστη ημερήσια κατανάλωση θερμίδων δεν πρέπει να είναι λιγότερη από 1200 θερμίδες για να λειτουργεί σωστά σώμα και μυαλό. Εάν επιλέξεις να χάσεις βάρος όχι μόνο με περιορισμό θερμίδων αλλά και με σωματική δραστηριότητα, η μυϊκή σου μάζα μπορεί να αυξηθεί ενώ χάνεις λίπος, άρα η ζυγαριά δεν θα είναι ο καλύτερος τρόπος να καταλάβεις αν έχεις κάνει πρόοδο ή όχι . Αντί αυτού, ο Jim συνιστά τη μέτρηση της περιφέρειας της μέσης για να παρακολουθείς την πρόοδο της απώλειας λίπους.

Να τονιστεί ότι κάτι τέτοιο δεν πρέπει να σε απασχολεί μόνο για αισθητικούς λόγους αλλά και για ιατρικούς, μιας και η μεγάλη περιφέρεια μέσης είναι ένας δείκτης για καρδιαγγειακές παθήσεις, διαβήτη και υψηλή αρτηριακή πίεση. «Είναι δυνατόν να χάσεις πόντους από την περιφέρεια της μέσης εντός δύο εβδομάδων από την έναρξη ενός προγράμματος διατροφής και άσκησης, με την επιφύλαξη ότι τα άτομα με περισσότερο κοιλιακό λίπος βλέπουν μεγαλύτερη μείωση πιο σύντομα», σύμφωνα με τον White.

Όσον αφορά την άσκηση, ο Jim White προτείνει ένα συνδυασμό αερόβιας άσκησης (υψηλής έντασης ιδανικά) και ενδυνάμωσης. Μια από τις καλύτερες μορφές άσκησης για να εκείνους που στοχεύουν στο λίπος της κοιλιάς είναι το Tabata, ένα στυλ άσκησης HIIT (high-intensity interval training) που περιλαμβάνει 20 δευτερόλεπτα έντονης άσκησης και 10 δευτερόλεπτα ανάπαυσης.

Κλείνοντας να αναφερθεί το προφανές, ότι δηλαδή εκείνοι των οποίων το σχέδιο απώλειας βάρους εστιάζει τόσο στη διατροφή όσο και στην επίτευξη καλής φυσικής κατάστασης, έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν το λίπος της κοιλιάς πιο γρήγορα από o,τι εκείνοι που εστιάζουν μόνο στην άσκηση ή μόνο στη διατροφή.

Δες ακόμαΟι πιο σίγουρες λύσεις για flat κοιλιά ακόμα και μετά το φαγητό
featured photo: purewow.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.