Ας αναφερθούμε σε δύο ονόματα που τα ξέρεις. Το Gagarin και την Χρύσα του Fashionism. Την Οικονομοπούλου φυσικά.  

Είχα μια καθηγήτρια γαλλικών με αυτό το επίθετο και καθόλου δεν επικοινωνούσαμε, έτσι είπα να λύσω τα μάγια δράττωντας αυτή την δεύτερη ευκαιρία που μου δόθηκε στην ζωή με αυτό το επίθετο, γνωρίζοντας την Χρύσα. Του Fashionism.

Συμπληρωματικά τούτου, πριν κάμποσα χρόνια οι καλύτεροι μου φίλοι χώρισαν σε ένα live του Gagarin, ο ένας έφυγε από την μέση της συναυλίας, η άλλη έμεινα να κλαίει στους ώμους μου επί της Λιοσίων στις 3 το πρωί, χειμώνας καιρός. Και στο Gagarin δεν ξαναπήγα. Η Χρύσα μερικές μέρες πριν μου αποκάλυψε πως το αγαπημένο τούτο μαγαζί κάνει ολική ανακαίνιση, υποσχέθηκα στον εαυτό μου να το δω με άλλο μάτι και να ξαναχτίσω την σχέση μου μαζί του.

Φορτωμένη με τις νέες ευκαιρίες αποκατάστασης σχέσεων με ονόματα και χώρους εγώ, φορτωμένη με vintage καλούδια η Χρύσα, φόρτωσε και η Στέλλα η Παναγοπούλου τους φακούς και τα τρίποδα και κατηφορίσαμε στο μαγαζί που σήμερα είναι γιαπί.

Η Χρύσα Οικονομοπούλου είναι υπεύθυνη για τις δημόσιες σχέσεις στο Gagarin, μαμά του fashionism και της Έμιλυ, με πτυχίο και μεταπτυχιακό γλωσσολογίας.

Και μετά από ένα πτυχίο και ένα μεταπτυχιακό στην γλωσσολογία πως προκύπτει Φώτης και Μαρία, Gagarin και fashionism;

Ακριβώς όπως προκύπτουν όλες οι δουλειές όταν ψάχνεις για δουλειά: τυχαία. Για τη δουλειά στην τηλεόραση μου είπε μια φίλη, και σκέφτηκα “ας το κάνω”, γιατί πάντα στο μυαλό μου είχα τον Φώτη και τη Μαρία ως μοναδικές περιπτώσεις νορμάλ ανθρώπων, και δεν έπεσα έξω – είναι φανταστικοί. Δεν μπορώ βέβαια να πω το ίδιο για όλο το κονσεπτάκι “τηλεόραση” – έχω καταλήξει ότι για να μείνει πολύ καιρό κάποιος που δεν αμοίβεται με κανα υπέρογκο ποσό και δεν είναι, ας πούμε, “πρωταγωνιστής”, πρέπει να έχει μεγάλη φιλαρέσκεια και ανάγκη να φαίνεται, προσωπικά δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς. Το site το ξεκίνησα όταν πια δεν άντεχα άλλη τηλεόραση αλλά δεν ήθελα και  να μην κάνω τίποτα, και τη δουλειά στο Gagarin τη βρήκα από αγγελία στο twitter, στέλνοντας βιογραφικό.

Χρειάστηκε ποτέ να κάνεις άσχετες δουλειές για να ζήσεις;

Α, δεν θεωρώ καμιά δουλειά άσχετη. Κάτσε, μην είναι άσχετη αυτή που κάνω τώρα βασικά!

Αν είχες ευκαιρία να το πιάσεις από την αρχή, με τι θα καταπιανόσουν;

Νομίζω μπορεί και να το άφηνα στην τύχη, δεν μου πήγε και άσχημα. Σίγουρα θα σπούδαζα κάτι γιατί ως φυτό μου αρέσει πολύ το διάβασμα, και σίγουρα πού και πού θα έγραφα. Α, θα έκανα και φωτογραφία. Και ίσως κάτι σε χορό.

Ποια είναι η πρώτη εικόνα που έχεις από την μόδα;

Η Lady Miss Kier στο κλιπ του Groove is in the Heart και ένα αγόρι που είχα μικρή και ντυνόταν στο Sotris. Κάτι σκάμπαζα και πιο πριν από τις ελληνικές ταινίες με την Καρέζη, αλλά πιο ερασιτεχνικά.

Είσαι blog ή site τελικά;

Ξερω γω μωρέ, στην τελική ποιος νοιάζεται. Εγώ ελπίζω μόνο άνθρωποι που εκτιμώ να βρίσκουν κάτι να διαβάσουν και να τους αρέσει.

Γνώρισες ωραίους ανθρώπους μέσω του blog;

Αμέ, πολλούς. Θα ήθελα να κάνω και ένα μεγάλο πάρτυ ώστε να γνωριστούν και μεταξύ τους, έχω στο μυαλό μου κάτι καλά προξενιά.

Για ποια στιγμή του Fashionism νιώθεις περήφανη;

Περήφανη δεν είναι η λέξη που θα χρησιμοποιούσα για καμιά ενασχόληση που δεν προσφέρει σε όσους έχουν ανάγκη. Θα πω απλώς ότι χαίρομαι όταν διαβάζω κάτι που έγραψα μετά από καιρό και εξακολουθώ να το βρίσκω αξιοπρεπές. Δεν συμβαίνει συχνά.

Ποιο είναι το καλύτερο μέρος της δουλειάς σου;

Οι συναυλίες και όταν έρχονται φίλοι στο μπαρ του φουαγέ.

Πως θες να δεις να μεγαλώνει το fashionism;

Νομίζω ότι όλοι όσοι γράφουν, ή παίζουν μουσική, ή ανεβαίνουν σε μια σκηνή με τρόπο έστω λίγο δημόσιο, θέλουν να απευθύνονται σε όσους περισσότερους μπορούν.

Πού θες να πάει;

Δεν ξέρω, δεν το σκέφτομαι καθόλου. Δεν θεωρώ ότι είναι κάτι πολύ σημαντικό, ευτυχώς προς το παρόν υπάρχει κανονική δουλειά και δεν έχω την υστερία να ζήσω από αυτό (δεν το θεωρώ καν εφικτό). Αυτό σημαίνει πως όσο μπορώ θα το κρατήσω σε ένα επίπεδο. Σίγουρα δεν θέλω να καταλήξω σε κατεβατά φωτογραφιών με το τι ήπια, τι έφαγα και τι ρούχα είδα στα πάρτυ που πάω, για να βγάλω υποχρεώσεις αυτών που με καλούν. Μην παρεξηγηθώ, ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει, απλά εμένα δεν είναι η φάση μου (sic).

Τι θα άλλαζες στα ελληνικά fashion blogs;

Δεν θα άλλαζα τίποτα στο theblossomgirls.blogspot.gr/ και το cloudlinechicflows.com/

Κατά τα άλλα, το έχω ξαναπεί, το να φωτογραφίζει κανείς συστηματικά τον εαυτό του στην Ελλάδα του 2013, το βρίσκω λίγο vulgaire. Εκτός αν είναι ξερωγώ η Tavi Gevinson.

Με τόσο εκεί έξω ανταγωνισμό αντέχεις;

Δεν νιώθω ότι με ανταγωνίζεται κανείς! Ίσως να υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των αμιγώς outfit blogs, λόγω κοινής προσέγγισης και μεγάλου, πλέον, αριθμού.

Ποια εικόνα σου φτιάχνει την διάθεση;

Κλέβεις εκκλησία τώρα, αλλά η κόρη Έμιλυ σε διάφορες φάσεις – η τελευταία ήταν τις προάλλες που βρεθήκαμε σε live Wedding Singers και χτυπιόταν λες και άκουγε Pantera.

Και στο τουίτερ τι;

Το twitter και το προφίλ στο Facebook υπάρχουν για τις χαζομαρούλες που μου έρχονται στο μυαλό. Περνάνε φάσεις και αυτά τα καημένα σόσιαλ μίντια: κάτι μέρες γράφω πολύ, άλλες ελάχιστα. Δεν τα έχω για να ενημερώνω “το κοινό μου” (…) τι κάνω με το Fashionism – για αυτά υπάρχει το page. Το θεωρώ πιο τίμιο, γιατί στο page γίνεται κανείς fan, member ή όπως λέγεται τέλος πάντων, γνωρίζοντας περί τίνος πρόκειται, και δεν μπορεί να γκρινιάξει για σπαμάρισμα.

Ιδού το αποτέλεσμα:

Τη φωτογράφιση έκανε η ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ 

Φόρεμα-παλτό Traffic People (Shop)

Μπότες Marc Jacobs

Ζώνη vintage μαμάς

Fedora vintage μπαμπά

Ευχαριστούμε πολύ το ανακαινιζόμενο Gagarin για την παραχώρηση και την φιλοξενία

ΥΓ. Για την ιστορία να σου πω πως ανυπομονώ να δω πως θα είναι το νέο Gagarin, περιμένω με αγωνία τα δελτία τύπου της Χρύσας για να βρω σε ποιο live θα πάω και θα πάω ευθύς αμέσως να πάρω μια Le Figaro να τελειώσω και την ιστορία με την Γαλλικού μια για πάντα.