Σάλτσες με τρία μόνο υλικά για να κάνεις πιο γευστικά τα λαχανικά σου

Σάλτσες με τρία μόνο υλικά για να κάνεις πιο γευστικά τα λαχανικά σου

Τα λαχανικά τις περισσότερες φορές χρειάζονται κάτι -ένα μαγειρικό trick- για να γίνουν πιο νόστιμα. Ανάλογα με τη συνταγή λαχανικών που έχεις στο μυαλό σου έχουμε να σου προτείνουμε σάλτσες με τρία υλικά για να αναβαθμίσεις το υγιεινό γεύμα σου.

Ταχίνι + χυμός από λεμόνι + σκόρδο

Για μια Μεσογειακή συνταγή λαχανικών η τέλεια σάλτσα περιέχει 1/2 φλιτζάνι ταχίνι, το χυμό από δυο μικρά λεμόνια και δυο σκελίδες σκόρδο. Όλα μαζί στο μπλέντερ. Το ταχίνι είναι εξαιρετική πηγή καλών λιπαρών και θρεπτικών συστατικών όπως Βιταμίνη Β και αντιοξειδωτικά.

Ελαιόλαδο +  βαλσάμικο ξύδι + ξύδι από κόκκινο κρασί

Για μία σάλτα με γεύση από Ιταλία το ελαιόλαδο το βαλσάμικο και το ξύδι από κόκκινο κρασί είναι ο ιδανικός συνδυασμός. Θα χρειαστείς 2 κουταλιές της σούπας από το καθένα. Αυτή η σάλτσα είναι ιδανική για κολοκυθάκια, ντομάτα αλλά και μακαρόνια.

Φυστικοβούτυρο + καρύδα + τζίντζερ

Η τέλεια σάλτσα για να συνοδεύσεις ένα Ασιατικό γεύμα. Θα χρειαστείς 1/2 φλιτζάνι φυστικοβούτυρο, 3 κουταλιές σούπας καρύδα και 1 κουταλιά σούπας τζίντζερ. Βάλε τα όλα μαζί στο μπλέντερ. Το τζίντζερ είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά ενώ το φυστικοβούτυρο είναι μία πηγή καλών λιπαρών και πρωτεϊνών.

Ελαιόλαδο + λάδι από αβοκάντο + μηλόξυδο

Ο ιδανικός συνδυασμός για οποιοδήποτε καλοκαιρινό γεύμα λαχανικών. Θα χρειαστείς 1/4 φλιτζάνι ελαιόλαδο, 2 κουταλιές σούπας λάδι από αβοκάντο και 3 κουταλιές σούπας μηλόξυδο. Μπορείς επίσης να προσθέσεις και 1 κουταλιά του γλυκού μέλι για να γίνει πιο παχύρευστη η σάλτσα και να πάρει πιο έντονη γεύση. Τέλος μπορείς να βάλεις κουρκουμά, που θεωρείται θεραπευτικός για τον οργανισμό καθώς έχει αντιφλεγμονώδεις και καταπραϋντικές ιδιότητες.

Κόκκινες πιπεριές + αμύγδαλα + χυμό από λεμόνι

Η συγκεκριμένη σάλτσα πάει με όλα. Θα δώσει γεύση στη σαλάτα σου ενώ παράλληλα θα εξισορροπήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου. Είναι ένας συνδυασμός καλών λιπαρών, φυτικών ινών και πρωτεΐνης. Θα χρειαστείς 1 βαζάκι ψητές πιπεριές, 1/2 φλιτζάνι αμύγδαλα και το χυμό ενός λεμονιού. Βάλε τα όλα μαζί στο μπλέντερ και η σάλτσα σου είναι έτοιμη.

featured image: Well and Good
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.