Τα apps που θα αλλάξουν τον τρόπο που κοιμάσαι

Τα apps που θα αλλάξουν τον τρόπο που κοιμάσαι

Ή που δεν κοιμάσαι

Έχει αναφερθεί ότι αν έχεις προβλήματα στον ύπνο καλό είναι να αποχωρίζεσαι το κινητό σου όσο πιο νωρίς γίνεται, πριν ξαπλώσεις. Ωστόσο, τα sleeping apps έρχονται να βάλουν τον κανόνα αυτόν για λίγο στην άκρη. Γιατί σκοπό έχουν να σε βοηθήσουν να εξασφαλίσεις έναν ήρεμο ύπνο, ανάλογα με το είδος της αϋπνίας σου.

Calm: Αν δεν μπορείς να σταματήσεις το μυαλό σου από τις σκέψεις ($69.99/ χρόνο)

Με 100 παραμυθο-ιστορίες ιδανικές για να χαλαρώσεις και να ξεχάσεις τα προβλήματα της καθημερινότητας, η εφαρμογή Calm θα σε κάνει να κοιμηθείς σαν μωρό. Στα συν, πολλές από τις ιστορίες τις αφηγείται ο Matthew McConaughey.

Headspace: Αν ξυπνάς τις (πολύ) πρώτες πρωινές ώρες ($94.99/ χρόνο)

Πρόκειται για εφαρμογή διαλογισμού, η οποία δημιουργήθηκε από έναν πρώην μοναχό Βουδιστή. Σκοπός της είναι η βοήθεια των απανταχού νυχτοπουλιών. Περιλαμβάνει γρήγορο διαλογισμό με τίτλο “falling back to sleep”, αλλά και αντίστροφη μέτρηση. Από 1.000 και προς τα κάτω για τις περιπτώσεις εκείνες που ξύπνησες μέσα στη νύχτα και δεν μπόρεσες να ξανακοιμηθείς.

Night Light Lite Nightlight: Αν το βράδυ σε ταλαιπωρούν εφιάλτες (δωρεάν, $4.99 η αναβάθμιση)

Η εφαρμογή αυτή σου δίνει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσεις το κινητό σου σαν φωτιστικό με χρώματα φωτισμού που θα σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις (π.χ. το κόκκινο φως βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου). Επιπλέον η εφαρμογή αυτή περιέχει και ήχους βροχής, κυμάτων ιδανικούς για να σε κάνουν να κοιμηθείς.

Pillow Automatic Sleep Tracker: Αν αγαπάς το snooze (δωρεάν, $4.99 η αναβάθμιση)

Η εφαρμογή αυτή έχει την ικανότητα να υπολογίζει τους κύκλους του ύπνου σου προκειμένου να σε ξυπνάει όταν είσαι στο πιο ελαφρύ στάδιο. Βάζεις το ξυπνητήρι στο κινητό και το κινητό δίπλα σου και η εφαρμογή θα σε ξυπνήσει την κατάλληλη χρονική στιγμή +- 30 λεπτά από την ώρα που έχεις βάλει το ξυπνητήρι.

Slumber: Fall Asleep, Insomnia: Αν έχεις δοκιμάσει τα πάντα αλλά δεν έχεις δει αποτέλεσμα (δωρεάν, $39.99 premium)

Ασκήσεις χαλάρωσης που βασίζονται στην αναπνοή και στην εναλλαγή εξάσκησης μυών και τεχνικές ύπνωσης. Για καταστάσεις που δεν επιδέχονται άλλης θεραπείας.

Δες ακόμα:
Είναι ο ύπνος σου αρκετά ποιοτικός ώστε να βελτιώσει τη μνήμη σου;
Όσο περισσότερο χρόνο ξοδεύεις στο κρεβάτι τόσο λιγότερο κοιμάσαι στην πραγματικότητα
6 σημάδια ότι δεν κοιμάσαι καλά

featured image: Unsplash|DANNY G
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.