Η αλήθεια είναι ότι από την εποχή της πανδημίας και μετά, έχουν αλλάξει πολλά. Όχι μόνο στον τρόπο που βλέπουμε τα πράγματα ή στο πως φροντίζουμε τον εαυτό μας, αλλά και στο τι μας αρέσει να αγοράζουμε.

Υπάρχουν πολλά νέα brands που έχουν κάνει την εμφάνισή τους τα τελευταία χρόνια, κατακτώντας την καρδιά των καταναλωτών, και άλλα, τα οποία μπορεί να μην είναι καινούργια, όμως η ιστορία δείχνει ότι ήρθαν για να μείνουν!

Fashion

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Fabletics (@fabletics)

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα ρούχων ήταν ανέκαθεν ένας εναλλακτικός τρόπος να κάνει κανείς τις αγορές του, όμως κατά τη διάρκεια της πανδημίας ήταν σχεδόν ο μόνος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να γίνουν πιο δημοφιλή από ποτέ!

Σχεδόν όλα τα γνωστά brands έχουν δημιουργήσει online καταστήματα, όπου διαθέτουν τα ρούχα τους, όπως το funky-buddha.com, όμως υπάρχουν και αμέτρητα brands που δεν έχουν φυσικά καταστήματα, αλλά μόνο ηλεκτρονικά. Το Shein, το Asos, και το Fashion Nova είναι μερικά από τα πιο γνωστά παγκοσμίως fashion brands, τα οποία δραστηριοποιούνται σχεδόν αποκλειστικά μέσω των online shop τους και των Social Media!

Εκτός από τα online καταστήματα, άλλη μια τάση στο fashion industry είναι το athleisure, δηλαδή τα αθλητικά ρούχα που μπορούν να φορεθούν όχι μόνο στο γυμναστήριο, αλλά και έξω από αυτό. Οι μάρκες οι οποίες έχουν ξεχωρίσει στο κομμάτι αυτό είναι το Fabletics, το οποίο έχει δημιουργηθεί από την Kate Hudson, το Lululemon, το Athleta και το Under Armour.

Beauty

Ο κόσμος του makeup και των προϊόντων περιποίησης ασκούσε πάντα μια ακαταμάχητη γοητεία σε όλα τα beauty junkies, η οποία έχει πάει σε άλλα επίπεδα τα τελευταία χρόνια με τη συνεχή κυκλοφορία νέων σειρών μακιγιάζ από celebrities!

Πρώτη και καλύτερη η Fenty Beauty της Rihanna, η οποία απευθύνεται σε όλους όσους λατρεύουν το μακιγιάζ, ανεξαρτήτως φύλου ή χρώματος. Μάλιστα, σύμφωνα με την ίδια την τραγουδίστρια, ένας από τους στόχους του brand είναι να δημιουργήσει προϊόντα μακιγιάζ για όσους δυσκολεύονται να βρουν την απόχρωση που ταιριάζει στο δέρμα τους.

Τα βήματα της Rihanna ακολούθησε και η Selena Gomez λανσάροντας τη vegan και cruelty-free σειρά μακιγιάζ Rare Beauty. Η Rare Beauty έχει ως στόχο να καταρρίψει μια για πάντα τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς, δημιουργώντας προϊόντα που αναδεικνύουν τα φυσικά χαρακτηριστικά του προσώπου. Τη λατρεύουμε για τις aesthetically pleasing γεωμετρικές συσκευασίες και τις πλούσιες υφές της -μικρή ποσότητα μόνο από κάθε προϊόν αρκεί για τέλειο αποτέλεσμα!

Πλατφόρμες streaming

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Disney+ Greece (@disneyplusgr)

Σχεδόν κανείς δεν μπορεί πλέον να φανταστεί τη ζωή του χωρίς άμεση πρόσβαση σε εκατοντάδες σειρές και ταινίες από όλο τον κόσμο ανά πάσα στιγμή! Το Netflix έχει εγκατασταθεί για τα καλά στην καθημερινότητά μας και εμπλουτίζει συνεχώς το περιεχόμενό του, ώστε να ανταπεξέλθει στις αυξημένες απαιτήσεις των εκατομμυρίων χρηστών του.

Από τη στιγμή που έκανε την αρχή το Netflix, η αγορά των streaming υπηρεσιών έχει πάρει φωτιά! HBO Max, Apple TV και Disney Plus είναι μερικές από τις πλατφόρμες streaming που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια διεκδικώντας τον ενδιαφέρον του κοινού -και το αποκτούν, καθώς η ζήτηση είναι μεγάλη. Το Disney Plus ιδίως έχει ήδη κατακτήσει όχι μόνο την καρδιά των παιδιών (όπως θα περίμενε κανείς) αλλά και των millennials!

Skincare

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Drunk Elephant (@drunkelephant)

Το skincare κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος τα τελευταία χρόνια, ίσως επειδή τα πρότυπα ομορφιάς αλλάζουν, αγκαλιάζοντας τη φυσική ομορφιά!

Οι κυρίαρχες τάσεις στην περιποίηση του δέρματος σήμερα είναι η χρήση δραστικών συστατικών, όπως η ρετινόλη, η βιταμίνη C και τα οξέα, τα προϊόντα με υψηλές περιεκτικότητες σε συστατικά φυτικής προέλευσης και οι ελαφριές, μη λιπαρές φόρμουλες που απορροφώνται εύκολα.

Μία από τις μάρκες που έχουν ξεχωρίσει μέσα από τα Social Media, πληρώντας όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, είναι η Ordinary. Η φιλοσοφία του brand στηρίζεται στη δημιουργία προϊόντων με υψηλής ποιότητας δραστικά συστατικά σε προσιτές τιμές. Και πράγματι, η Ordinary έχει καταφέρει να δώσει στο ευρύ κοινό πρόσβαση σε φόρμουλες περιποίησης, οι οποίες ήταν μέχρι πρότινος απλησίαστες λόγω των απαγορευτικών τιμών τους.

Ένα ακόμη brand το οποίο έχει αγαπηθεί από τις απανταχού beauty gurus, youtubers και Instagram influencers, είναι το Drunk Elephant. Όλα τα προϊόντα περιποίησης αυτού του brand δεν περιέχουν συνθετικά και έχουν φτιαχτεί για να αναμειγνύονται μεταξύ τους, ώστε να προσαρμόζονται στις ανάγκες του κάθε τύπου δέρματος. Κάτι σαν skincare mix & match δηλαδή!