Θα άκουσες πολλές φορές για τους γνωστούς millenials αλλά ίσως να μη γνωρίζεις ποιοι πραγματικά είναι. Millenials ή αλλιώς η λεγόμενη «Generation Y» είναι η γενιά που γεννήθηκε μεταξύ 1980-2000. Είναι γνωστοί ως η γενιά της τεχνολογίας αλλά και της ανεργίας. Οι millenials άλλαξαν τα δεδομένα στο lifestyle και έφεραν τον ανανεωμένο τρόπο ζωής στο προσκήνιο. Αν θες να τους γνωρίσεις καλύτερα συνέχισε να διαβάζεις
#homesweethome: Σύμφωνα με αμερικανικές μελέτες είναι η γενιά που δεν αποχωρίζεται το πατρικό της. Το 35% των ανδρών και το 29% των γυναικών μένει και θα συνεχίσει να μένει με τους γονείς του. Πριν όμως βιαστείς να βγάλεις εύκολα συμπεράσματα άκουσε κι αυτό. Ο λόγος είναι κυρίως οικονομικός. Και εδώ είναι που έρχεται το δίλημμα: να νοικιάσεις ένα μικρό σπίτι για να έχεις την ιδιωτικότητα σου ή να συνεχίσεις να μένεις με τους γονείς σου και να μαζεύεις λεφτά για το επόμενο σου ταξίδι; Καμαρούλα μια σταλιά με πίτσα και σουβλάκι ή πατρικό με όλες τις ανέσεις; Οι Millenials όπως φαίνεται επιλέγουν το δεύτερο!
#Ζήλιαμου: Το 39% των Millenials «τσακώνεται» με το smartphone του παρά με τους γύρω του, μας λέει η έρευνα της «Bank of America». Τα ζευγάρια προτιμούν να συνομιλούν μέσω των social media (βλέπε Instagram, Facebook) παρά από κοντά. Το χειρότερο όμως είναι η νέα μορφή ζήλιας που είναι .. ψηφιακή! Σύμφωνα με την εταιρία ερευνών YouGov το 37% των Millenials κάνει έλεγχο στα SMS, μειλ και φυσικά στα social media chat του συντρόφου του. Ενώ παράλληλαεπιλέγουν να χωρίσουν μέσω SMS.
giphy.com#ambitions: Οι φιλοδοξίες των Millenials είναι εμφανώς μεγαλύτερες από των προηγούμενων γενιών όπως αυτής των Baby boomers. Το 48% των ηλικιών 20-30είναι δημιουργοί επιχειρήσεων: κερδίζουν χρήματα, γίνονται διάσημοι, κατακτούν τον κόσμο, επηρεάζουν τα πλήθη και σηματοδοτούν την οικονομία. Το πρόβλημα όμως είναι η ισορροπία της προσωπικής και επαγγελματικής ζωής αφού όπως φαίνεται δεν είναι εύκολο να κατακτήσουν τον κόσμο ενώ είναι σε σχέση. #απιστία: Η τεχνολογία είναι ο κύριος λόγος απιστίας. Οι εφαρμογές για dating αλλά και τα social media φέρνουν πολλούς πειρασμούς στην επιφάνεια. Μπαίνουν, βλέπουν, επεξεργάζονται και αργά ή γρήγορα ενδίδουν.giphy.com#αυτονομία: Μπορεί η επιλογή του πατρικού να παραμένει αλλά η αυτονομία στον προσωπικό τομέα είναι σημαντικότερη. Έρευνες της Google έδειξαν ότι το μότο «Πέρασε καλά» και το «Αρνήσου τις υποσχέσεις» τριπλασίασαν και διπλασίασαν τα ποσοστά τους, ανάλογα, από το 1970 μέχρι σήμερα. Οι Millenials νιώθουν πολύ εύκολα ότι πνίγονται σε μια σχέση με την πίεση να τους καταδιώκει και προτιμούν να ανακαλύψουν καλύτερα τον εαυτό τους παρά να δεσμευτούν. #φιλία: «Η παγίδα της φιλίας» όπως αναφέρει το περιοδικό Time είναι η κατάληξη των περισσότερων σχέσεων. Η συνεχής επικοινωνία που υπάρχει μεταξύ των ανθρώπων 24/7, μέσω της τεχνολογίας, αρκετές φορές καταλήγει σε φιλιά και «κοινωνική συνδεσιμότητα» παρά σε ερωτική σχέση. Αποτέλεσμα; O αριθμός των ζευγαριών μειώνεται όσο πάει και περισσότερο!giphy.com#ohmyvegan: Να και μια διατροφική αλλαγή που προώθησαν και συνεχίζουν να προωθούν οι Millenials. Τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των vegetarian/vegan αυξήθηκε κατά πολύ. Η Guardian μας ενημερώνει ότι από το 2000 υπήρξε αύξηση των vegan κατά 65% σε ηλικίες κάτω των 34 ετών. Παρόλα αυτά αρκετές φορές οι προτιμήσεις των Millenials couples δεν συμπίπτουν χωρίς όμως αυτό να προκαλεί προβλήματα. Αυτός λατρεύει το κρέας και αυτή το απεχθάνεται and that’s how it goes!
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.