6 τρόποι για να ξυπνάς πιο εύκολα τώρα που χειμωνιάζει

6 τρόποι για να ξυπνάς πιο εύκολα τώρα που χειμωνιάζει

Ας συμφωνήσουμε ότι ο ύπνος είναι ένα πολύ όμορφο πράγμα. Όταν ξυπνάς την ώρα που το σώμα σου έχει ξεκουραστεί και το πρόσωπό σου είναι φρέσκο και λαμπερό, είναι το ιδανικό πρωινό ξύπνημα. Τι γίνεται όμως όταν πρέπει να ξυπνήσεις πιο νωρίς; Όταν δεν έχεις συμπληρώσει τις ώρες που πρέπει; Τι γίνεται εκείνα τα πρωινά που κοιμήθηκες πιο αργά επειδή έβλεπες ένα ντοκιμαντέρ και το πρωί έξω βρέχει, είναι Δευτέρα και δεν θες να βγάλεις από το πάπλωμα ούτε τον αστράγαλο σου;

Εσύ ήξερες ότι η ευκολία στο πρωινό ξύπνημα είναι θέμα γονιδιακό; Είτε είσαι πρωινός τύπος είτε όχι, το πρωινό ξύπνημα είναι αναγκαίο κακό για πολλούς. Υπάρχουν τρόποι να τα καταφέρεις χωρίς πολύ πόνο ακόμα και αν δεν το έχεις στα γονίδιά σου.

Με ποιους τρόπους θα ξυπνάς φέτος τον χειμώνα το ίδιο ενθουσιώδης όσο την άνοιξη.

1. Ολοκλήρωσε 90λεπτους κύκλους ύπνους. Ο ύπνος αποτελείται από 90λεπτους κύκλους. Καλό είναι λοιπόν να ξυπνάς όταν έχει ολοκληρωθεί ένας από αυτούς. Οπότε κοιμήσου και ρύθμισε το ξυπνητήρι σου αντίστοιχα. Σε άλλους αρκούν 6 ώρες, σε άλλους 7,5 ώρες (8 όχι γιατί θα είσαι στη μέση ενός κύκλου). Αν ανήκεις στη δεύτερη κατηγορία και πρέπει να ξυπνήσεις π.χ. στις 06:30, φρόντισε να είσαι στο κρεβάτι στις 11.

2. Βάλε το ξυπνητήρι σου μακριά από το κρεβάτι. Για τον προφανή λόγο, να αναγκαστείς να σηκωθείς για να το κλείσεις και να αποφύγεις την κακιά συνήθεια του snooze.

3. Πιες νερό αμέσως μόλις ξυπνήσεις. Όχι καφέ, νερό. Το σώμα σου μετά από αρκετές ώρες χωρίς νερό, χρειάζεται αναπλήρωση. Η ενυδάτωση που θα πάρεις θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι, προκειμένου να μην ξανακυλήσεις κάτω από το πάπλωμα. Ιδανικά χλιαρό.

4. Φρόντισε, αν γίνεται, να ξυπνάς με φυσικό φως. Το φως του ήλιου, έχει την ιδιότητα να γυρίζει το διακόπτη σου στο on ακόμη και χωρίς τη θέλησή σου. Υπάρχουν ακόμη και ξυπνητήρια που φωτίζουν το χώρο με φως που μιμείται αυτό του ήλιου. Μόλις ξυπνήσεις κατευθύνσου για λίγα λεπτά στο παράθυρο.

5. Περιόρισε τη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών πριν τον ύπνο. Τουλάχιστον δυο ώρες πριν τον ύπνο, κλείσε αν είναι δυνατό όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές όπως τηλέφωνο, υπολογιστή, τηλεόραση. Ή τουλάχιστον μην ασχολείσαι με αυτές. Διάβασε ένα βιβλίο, άκου μουσική προκειμένου να χαλαρώσεις και απέφυγε να αντικρίζεις οθόνες.

6. Κάνε ένα χλιαρό πρωινό ντους. Όχι κρύο, όχι ζεστό αλλά χλιαρό για να βοηθήσεις την κυκλοφορία του αίματος αλλά να ξυπνήσεις και ευχάριστα. Ιδανικά βάλε να ακούσεις και την αγαπημένη σου μουσική όσο κάνεις μπάνιο.

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *