6 αλλαγες για μια πιο υγιεινη ζωη

6 αλλαγες για μια πιο υγιεινη ζωη savoirville.gr

Έρχεται το καλοκαίρι και το πιο πιθανό είναι να έχεις ήδη ξεκινήσει να μετανιώνεις οικτρά για τις ατασθαλίες του χειμώνα. Αναφέρομαι σε εκείνη την τούρτα που έφαγες μια βροχερή νύχτα του Οκτώβρη, σε εκείνον τον έξτρα κουραμπιέ που έπρεπε να αφήσεις στην πιατέλα, και φυσικά σε όλα αυτά τα τσουρέκια και τα αυγά του Πάσχα. Σε αυτό το σημείο σε πιάνει πανικός. Και αποφασίζεις από εδώ και πέρα να τρως μαρούλι και νερό. Μόνο. Ηρεμία όμως. Πρέπει να καταλάβεις ότι δεν έχει σημασία να χάσεις κιλά. Άλλωστε είναι απλά ένας αριθμός. Σημασία έχει να αλλάξεις τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεις το φαγητό από άποψη υγείας. Εδώ είναι όλα όσα πρέπει να αλλάξεις, πράγματα που έχεις δει παντού αλλά δεν κάνεις:

Νερό: Οι ειδικοί λένε πως ένας ενήλικας πρέπει να πίνει οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα προκειμένου να ενυδατώνεται σωστά. Ξοδεύουμε λεφτά σε ένα σωρό κρέμες για σωστή ενυδάτωση και το πιο απλό, το να πάρουμε ένα μπουκαλάκι νερό παντού μαζί μας, το ξεχνάμε.

Πράσινο Τσάι: Ουκ ολίγα άρθρα έχουν γραφτεί για τις ευεργετικές ιδιότητες του πράσινου τσαγιού. Αυτό είναι ακόμα ένα. Όχι μόνο συνεισφέρει στην σωστή ενυδάτωση του οργανισμού μας αλλά αποτρέπει την δράση των καρκινικών κυττάρων, την εμφάνιση της χοληστερίνης ενώ συνεισφέρει στην καύση του λίπους.

Φρούτα και Λαχανικά: Επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει ότι ένας λόγος που πολλές φορές επιθυμούμε να καταναλώσουμε κάποιο γλυκό είναι γιατί δεν έχουμε εντάξει στο διαιτολόγιο μας πολλά φρούτα και λαχανικά. Προσπάθησε για μία εβδομάδα να τρως μια μπανάνα ή μερικές φράουλες κάθε φορά που λαχταράς σοκολάτα, και θα δεις ότι η επιθυμία σου θα υποχωρεί αμέσως.

Ύπνος: Η σωστή ξεκούραση (ένα οκτάωρο την μέρα) όχι μόνο σε γεμίζει χαρά και υγεία αλλά σε κάνει πιο παραγωγικό. Διαμόρφωσε το πρόγραμμα σου σωστά έτσι ώστε να προλαβαίνεις να κοιμάσαι τις απαραίτητες ώρες.

Πρωινό: Φρόντισε να ξεκινάς την μέρα σου με ένα πλούσιο και ισορροπημένο πρωινό το οποίο να περιέχει τα πάντα: υδατάνθρακες, βιταμίνες, φυτικές ίνες, ασβέστιο και πρωτεΐνες. Με αυτόν τον τρόπο, θα πεινάς λιγότερο καθ’όλη την διάρκεια της ημέρας και θα είσαι γεμάτος ενέργεια.

Άσκηση: Δεν χρειάζεται να έχεις τον άπλετο χρόνο ή τα πολλά λεφτά για να γίνεις δραστήριος. Αυτό που χρειάζεται είναι θέληση. Άφησε το αυτοκίνητο. Περπάτα. Μετά την δουλειά, επισκέψου το πάρκο της γειτονιάς και γίνε ένα με την φύση. Κάνε ασκήσεις στο σαλόνι σου. Γενικότερα, κουνήσου!

6 αλλαγες για μια πιο υγιεινη ζωη savoirville.gr

Pic source: tumblr.com

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.