10 λόγοι για να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι από σήμερα κιόλας

10 λόγοι για να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι από σήμερα κιόλας

Η γυμναστική δίνει πολύ περισσότερα από ένα γυμνασμένο σώμα και κάψιμο θερμίδων. Είναι η δραστηριότητα που σε βελτιώνει μέσα και έξω.

Μπορούμε να σου το αποδείξουμε!

1. Βελτιώνει τη μνήμη

Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου της British Columbia, η αεροβική άσκηση, η οποία βασίζεται στην αύξηση των καρδιακών παλμών, βελτιώνει τη μνήμη μιας και η ένταση που δημιουργείται και σε κάνει να ιδρώνεις και να κουράζεσαι, δεν διεγείρει μόνο το σώμα αλλά και τον εγκέφαλο.

2. Ενισχύει την αυτοπεποίθηση

Η άσκηση είναι εξαιρετικά ισχυρή για την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης. Μέρα με τη μέρα στο γυμναστήριο, κάνεις πράγματα που δεν μπορούσες να κάνεις χθες αλλά και άλλα που ποτέ δεν νόμιζες ότι θα μπορούσες να καταφέρεις γενικά. Το γυμναστήριο βοηθά τόσο συναισθηματικά όσο φυσικά. Δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που έχουν χτίσει την εμπιστοσύνη στον εαυτό τους μέσα από την άσκηση και στη συνέχεια αυτό έχει βρει εφαρμογή στην προσωπική αλλά και την επαγγελματική τους ζωή.

3. Μειώνει το άγχος

Η άσκηση οδηγεί αποδεδειγμένα σε ανακούφιση από το στρες. Υπάρχει λόγος, λοιπόν, που ακόμη και οι πιο πολυάσχολοι άνθρωποι στον πλανήτη ξυπνούν πολύ νωρίς για να ασκηθούν πριν πάνε στη δουλειά.

4. Μειώνει τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών

Όλοι θέλουμε να ζήσουμε υγιείς για όσο περισσότερο γίνεται. Για αυτό τον σκοπό, πρώτη προτεραιότητά μας μαζί με την καλή διατροφή, θα έπρεπε να είναι η άσκηση. Σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας των ΗΠΑ, η άσκηση έχει αποδειχθεί, μεταξύ άλλων, ότι μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων, διαβήτη και καρκίνου του παχέος εντέρου. Τριάντα λεπτά μερικές φορές την εβδομάδα είναι αρκετά για να αποκομίσεις τα οφέλη της!

5. Διατηρεί δυνατά τα οστά

Αυτό είναι μεγάλης σημασίας, ειδικά για τις γυναίκες, οι οποίες μεγαλώνοντας και βιώνοντας εγκυμοσύνες χάνουν μέρος της οστικής τους πυκνότητας. Ευτυχώς, αυτό μπορεί να περιοριστεί με την άσκηση. Δραστηριότητες όπως ασκήσεις με βάρη και χορός βοηθούν πολύ στο να περιοριστεί η όποια ζημιά στα κόκαλα.

6. Αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας

Ενώ μπορεί να πιστεύεις ότι με την άσκηση μπορεί να χάνεις όλη σου την ενέργεια, σύμφωνα με έρευνα, η αλήθεια είναι ότι όσο περισσότερη ενέργεια δίνεις στην άσκηση τόση σου επιστρέφει. Μπορεί αμέσως μετά την προπόνησή σου να αισθάνεσαι κουρασμένη αλλά το επόμενο πρωί δεν θα έχεις πρόβλημα να περπατήσεις λίγο παραπάνω μέχρι τη δουλειά ή να ανέβεις τα σκαλιά κουβαλώντας τα ψώνια σου.

7. Βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου και τη δημιουργικότητα

Και αυτό μπορεί να είναι το μυστικό σου όπλο. Η άσκηση, και ιδιαίτερα η δυναμικής φύσης άσκηση, έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει μια χημική ουσία στον εγκέφαλο γνωστή ως νευροτροφικό παράγοντα (BDNF). Αυτό που προκαλείται από την άσκηση (αύξηση καρδιακών παλμών, ένταση, ιδρώτας) δημιουργεί δραστηριότητα και διεγείρει τον εγκέφαλο, γεγονός που διευκολύνει τη μάθηση και τη διαμόρφωση νέων ιδεών.

8. Φτιάχνει δυνατούς αλλά και «αδύνατους» μύες

Φυσικά το "δυνατοί μυς" αναφέρεται στη δύναμη που αποκτούν και οι «αδύνατοι» στους χωρίς λίπος μύες, στους οποίους οφείλεται και η τονωμένη και γυμνασμένη εικόνα για την οποία τόσο πολύ προσπαθείς. Επιπλέον ήξερες ότι αν έχεις ενισχυμένο μυϊκό ιστό, καις θερμίδες ακόμη και όταν κάθεσαι;

9. Σε κάνει χαρούμενη

Η άσκηση αυξάνει την παραγωγή ενδορφινών, γνωστών και ως "ορμόνες της ευτυχίας". Οι ενδορφίνες σε κάνουν να νιώθεις καλά και η άσκηση τονώνει την απελευθέρωση και άλλων ορμονών καλής διάθεσης, όπως η ντοπαμίνη και η σεροτονίνη.

10. Καις λίπος

Last but not least, η άσκηση είναι το μέσο (μαζί με τη διατροφή) για να πετύχεις το προφανές, να κάψεις περιττό λίπος. Είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη και τη διατήρηση υγιών επιπέδων σωματικού λίπους. Η απώλεια βάρους και η καύση λίπους έχουν να κάνουν με το ποσό των θερμίδων που καταναλώνεις σε σχέση με το ποσό των θερμίδων που καις. Η άσκηση είναι ένας υγιεινός και αποτελεσματικός τρόπος για να κάψεις περισσότερες θερμίδες για να βοηθήσεις στην απώλεια βάρους και να κάψεις και λίπος. Γυμναστική δεν σημαίνει απαραίτητα γυμναστήριο, διάδρομος ή προγράμματα. Αρκεί να είσαι πιο ενεργή και δραστήρια κάνοντας ακόμα και τα χόμπι σου, όπως κηπουρική ή πεζοπορία.

Δες ακόμα: Μάθε πώς θα αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά χωρίς δίαιτα ή γυμναστήριο
featured photo: unsplash.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.