Η Ελεάννα Ταμπούρη γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Νάουσα Ημαθίας. Σπούδασε οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη και το 2008 έφυγε στο Μιλάνο για Μεταπτυχιακό Tourism Management. Όπως λέει και η ίδια “Δεν είχα ακαδημαϊκές καταβολές στο χώρο της μόδας. Ξεκίνησα με μόνα εργαλεία την αισθητική και το ένστικτο. Ήθελα να δώσω μεγάλη βαρύτητα στην ποιότητα και να δημιουργήσω μια σειρά που θα προσφέρει ένα διαφορετικό στίγμα. Δεν με ενδιέφερε να κάνω μια σειρά ρούχων, αλλά να εστιάσω σε ένα κομμάτι και καλό και αυτό δεν ήταν άλλο από το σακάκι.”

Έτσι προέκυψε το fashion brand Nevro.

Γιατί Nevro;

Ας ξεκινήσουμε με το γεγονός ό,τι δεν ήθελα να δώσω το όνομα μου. Ήθελα να σημαίνει κάτι. Τα σακάκια θεωρώ ό,τι είναι το πιο σημαντικό κομμάτι μιας γκαρνταρόμπας. Το πιο βασικό. Παράλληλα, το νευρικό σύστημα στον οργανισμό αποτελεί το κέντρο ελέγχου των οργάνων του ανθρωπίνου σώματος. Αυτά που δίνουν εντολές στον εγκέφαλο. Το παρομοίασα αμέσως με τα σακάκια. Επιπλέον, ήθελα ένα brand name που να εκφράζει ένα δυναμισμό. Κάτι ισχυρό που να δείχνει ενέργεια, κίνηση, ικανότητα, ισχύ και ζωντάνια.

Ποιο είναι το όραμά του; Η αποστολή του; Η δημιουργία του σχετίζεται με την πανδημία;

Το Nevro δημιουργήθηκε στην πανδημία. Ένας αγώνας δρόμου ταινιών, virtual visits σε μουσεία, ντοκιμαντέρ, σεμινάρια για να βγει η πρώτη συλλογή. «Αρχή καθάρσεως τη ψυχή, ησυχία» έλεγε ο Μέγας Βασίλειος, μου αποκάλυψε ένας φίλος τη στιγμή που ο πλανήτης σταμάτησε να κινείται με τους ρυθμούς που γνωρίζαμε καθώς του εκμυστηρεύτηκα πόσο αφοσιωμένη ήμουν στο project του Nevro ενόσω το ξενοδοχείο ήταν κλειστό. Τότε και σε πολύ μικρό μικρό χρονικό διάστημα, 24 Δεκεμβρίου 2020, παρουσιάστηκε η πρώτη συλλογή Find Yourself που περιλάμβανε 9 σακάκια και ένα statement μαντό, ενώ η Capsule Thourios συλλογή που είναι αφιερωμένη στα 200 χρόνια της Επανάστασης παρουσιάστηκε 25η Μαρτίου, επίσης σε εξπρές χρονικό διάστημα.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nevro Blazer (@nevro_blazer)

Ethics και Sustainability, το Nevro ακολουθεί την ηθική μόδα;

Πρώτο και κύριο μέλημα μας. Έχουμε σκοπό να βγάζουμε περίπου 1 συλλογή το χρόνο. Κάνουμε έρευνα για να μπορέσουμε στο μέλλον να είναι βιώσιμα όλα τα υλικά που χρησιμοποιούμε. Ήδη τα shirts είναι από οργανικό βαμβάκι 100% και όλες μας οι συσκευασίες είναι ανακυκλώσιμες. Η ηθική πλευρά της εταιρίας μας απασχόλησε από την πρώτη στιγμή με σκοπό να δίνουμε μέρος των εσόδων σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς από την πρώτη κιόλας μέρα των πωλήσεων. Ποσοστό των εσόδων από τη συλλογή Find Yourself μέσω του site www.nevroblazer.com πηγαίνουν στον οργανισμό UN Women για την εξάλειψη όλων των μορφών διακρίσεων που παραβιάζουν τις αρχές της ισότητας, με πίστη στα θεμελιώδη δικαιώματα του ανθρώπου, στην αξιοπρέπεια και την αξία του και στην ισότητα των δικαιωμάτων του άνδρα και της γυναίκας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη δεύτερη συνεργασίας μας.

Ποσοστό εσόδων από την Capsule συλλογή “Thourios” δίνεται στο (THI) The Hellenic Initiative ένα παγκόσμιο, μη κερδοσκοπικό, ίδρυμα το όραμα του οποίου είναι να κινητοποιήσει την ελληνική διασπορά και τη φιλελληνική κοινότητα με σκοπό την ενίσχυση της οικονομικής επανεκκίνησης της Ελλάδας και των κατοίκων της. Είναι η επιθυμία μας για θετικό αντίκτυπο θέτοντας την ΕΚΕ ως πρώτη προτεραιότητα του Nevro. Βιωσιμότητα; Περισσότερο ηθική, με δικαιοσύνη και συναίσθηση.

Ποιο ήταν το πρώτο κομμάτι που σχεδίασες; Ποιες ήταν οι πρώτες σκέψεις σου και φόβοι σου;

Σαν να ζητάς από μια μάνα να πει ποιο παιδί της αγαπάει πιο πολύ. Όπως και να ‘χει, το πρώτο ήταν το Napoleon. Το γούρι μας! Εχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα Military σακάκια. Υπήρχαν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν φόβοι, ανασφάλειες και αμφιβολίες τόσο στο δημιουργικό κομμάτι όσο και στο επιχειρησιακό. Στην αρχή όμως υπάρχει μεγαλύτερη άγνοια.

Δεν ξέρεις τι σε περιμένει, τι θα προκύψει ούτε πως θα εξελιχθούν τα γεγονότα. Αυτομάτως υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία στις πράξεις σου. Δεν περιορίζεσαι από κάποιο πλαίσιο. Μεγαλύτερη μου αγωνία και όχι φόβος θα έλεγα να μην είμαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου κάθε μέρα. Έστω και μια σταλιά, αλλά θέλω κάθε μέρα κάτι καλύτερο να κάνω, κάτι πιο καινοτόμο να σκεφτώ, κάτι πιο δημιουργικό να κάνω. Ο εσωτερικός κριτής μου θέλω να είναι πάντα αυστηρός, να θέτει ψηλά τον πήχη.

Τέλος κάθε project και κάθε δουλειά γενικότερα απαιτούν, ψυχική ανθεκτικότητα. Είναι η ικανότητα του ανθρώπου για θετική προσαρμογή και ανάκαμψη, παρά τις όποιες δύσκολες καταστάσεις ή εμπόδια προκύπτουν.

Σε ποια γυναίκα απευθύνεστε;

Δεν έχουμε πρότυπο γυναίκας που να ενσαρκώνει τη γυναίκα Nevo. Δεν υπάρχει μούσα. Μας αρέσουν όλες οι γυναίκες, κάθε γυναίκα. Έχουμε ένα μοτο στο Nevro: (Μια κυρία, ένα αγοροκόριτσο, μια επιχειρηματίας, μια πρωτοπόρος. Τα πάντα και όλα). A Lady, a Tomboy, a businesswoman, a Trailblaizer. Everything and all.

Υπάρχει κάποιο κομμάτι που θεωρείς signature του brand;

Ίσως τα color blocking σακάκια. To Antilope με χρωματικούς συνδυασμούς καμελ, ασπρό και μαύρο και το αντίστοιχό του σε μαύρο με σιελ και άσπρα πέτα. Για μένα όμως κάθε κομμάτι είναι μοναδικό και φροντίζω να δείχνω την ιστορία και την έμπνευση πίσω από κάθε δημιουργία. Για παράδειγμα όλα τα βελούδινα σακάκια και το κοτλέ είναι από ιταλικό ύφασμα από έναν οίκο που παράγει μόνο βελούδο από το 1886. Τα Dinner Jackets στη συνέχεια έχουν χειροποίητα κουμπιά με χαραγμένο το λογότυπο από τεχνίτες στην Ινδία. Θέλουμε ο καταναλωτής να ξέρει τα πάντα πίσω από το τελικό προϊόν.

Και γι’ αυτό λέμε #Knowthestory & make the invisiblevisible .

Τhourios Capsule με έμπνευση από τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση. Γιατί Thourios; Τι περιλαμβάνει αυτή η συλλογή;

Κινούμαι πολύ ενστικτωδώς. Σκεφτόμουν τη συλλογή και την Ιστορία μας και η λέξη Θούριος ξεπήδησε στο μυαλό μου και «έκλεισα». Η limited συλλογή δανείζεται το όνομά της από το ποίημα που έγραψε ο Ρήγας Φεραίος το 1797, και με το οποίο καλούσε τους συμπατριώτες του Έλληνες να εξεγερθούν ενάντια στους Τούρκους και Θούριος θα πει ορμητικός. Η συλλογή είναι δραματική, μόνο σε μαύρο και άσπρο χρώμα (πιστεύω ότι το ασπρόμαυρο είναι χρώμα) και ακριβώς όπως ο τίτλος είναι ορμητική, δυναμική. Όπως και η επιλογή της Εσθερ Μαστρογιάννη σαν μοντέλο. Δεν έψαξα. Μου ήρθε στο μυαλό και η καρδιά μου «έκλεισε» σ’ αυτήν.

Για την πρωτοβουλία του εορτασμού των 200 χρόνων από την απελευθέρωση, εμπνευστήκαμε από την Ελληνική Κληρονομιά. Λαογραφικοί χορευτές από τη Νάουσας Ημαθίας, οι Γενίτσαροι συμμετείχαν, ενώ η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε στον Boutique Hotel Palea Poli, στην παράλληλη εργασία μου , ένα αρχοντικό του 1900 το οποίο έχει μετατραπεί σε ένα boutique ξενοδοχείο 4 αστέρων. Ξεκίνησα με σκοπό να υποστηρίξω την κληρονομιά και τη χειροποίητη δημιουργία δίνοντας άλλη αξία στα προϊόντα και η συλλογή δεν θα ήταν ίδια χωρίς τη συμβολή των τεχνιτών της πόλης που φτιάχνουν τις παραδοσιακές στολές των Γενιτσάρων.

Η συλλογή περιλαμβάνει πέντε κομμάτια:

Evzon Military jacket

Το στρατιωτικό τζάκετ “Εύζων” είναι εμπνευσμένο από τη μη-τελετουργική χειμερινή στολή που φορούν οι Εύζωνες, τον μπλε Ντουλαμά που είναι η στολή του Μακεδονικού Αγώνα. Το Nevro military jacket είναι αντίστοιχα διακοσμημένο με 40 χρυσά μεταλλικά κουμπιά, κόκκινο ρέλι και κόκκινη φόδρα.

Black double breasted tuxedo jacket

Το μαύρο σταυρωτό tuxedo τζάκετ είναι ένα επιβλητικά μινιμαλιστικό κομμάτι και η σχεδιαστική ομάδα εμπνεύστηκε από την πλούσια παράδοση της Νάουσας για να προσθέσει μια ενδιαφέρουσα διακοσμητική πινελιά – οι μεταλλικές αλυσίδες που στολίζουν την πλάτη του tuxedo τζάκετ είναι μία ωδή στο “Κιουστέκι”, τις παραδοσιακές ασημένιες αλυσίδες στην πλάτη των στολών που φορούν οι Γενίτσαροι και οι Μπούλες στο αποκριάτικο έθιμο. To «Κιουστέκι» πωλείται ξεχωριστά.

Black “Fustanella”

400 πιέτες από ύφασμα ποπλίνας ραμμένες μαζί ώστε να δημιουργήσουν μια πλισέ φούστα. Κάθε λωρίδα συμβολίζει κάθε χρόνο της τούρκικης κυριαρχίας στην Ελλάδα. Τα 30 μέτρα υφάσματος έχουν ραφτεί χειροποίητα, κομμάτι – κομμάτι από τους παραδοσιακούς τεχνίτες την Νάουσας. Με μακρά ιστορία, η φουστανέλα συνδέεται σήμερα με την παραδοσιακή φορεσιά που φορούσαν οι Εύζωνες, η σημερινή Προεδρική Φρουρά. Ο βασιλιάς Όθωνας, βασιλιάς των Ελλήνων το 1883, καθιέρωσε τη φουστανέλα ως την εθνική φορεσιά της χώρας. Από τότε έχει γίνει σύμβολο εθνικής υπερηφάνειας.

Black & White Long Gilet “Pisli”100% wool

Το μακρύ γιλέκο “Πισλί” από 100% μαλλί υψηλής ποιότητας είναι εμπνευσμένο από το παραδοσιακό ομώνυμο γιλέκο με χαμηλό γιακά, δυναμικούς ώμους, κέντημα στη μέση και ελεύθερα μανίκια, αχρησιμοποίητα, που κρέμονται πίσω στην πλάτη. Το Nevro γιλέκο “Πισλί” υπάρχει σε λευκό και μαύρο και είναι ένα κομμάτι που θα περνάει από γενιά σε γενιά παραμένοντας διαχρονικά στη μόδα.

Στο e-boutique βρίσκουμε και τη συλλογή Nevro Icons με γυναίκες σύμβολα. Πείτε μας δύο λόγια για αυτό.

Τα Nevro Icons είναι φόρος τιμής σε γυναίκες της Ιστορίας που άφησαν το στίγμα τους με τις πράξεις τους, το χαρακτήρα και το θάρρος τους και για το λόγο αυτό το σχεδιαστικό μας τμήμα δημιούργησε 3 prints από την πρώτη γυναίκα αεροπόρο που διέσχισε τον Ατλαντικό Amelia Earhart, την αρχιτέκτονα Zaha Hadid και την αρχαία φιλόσοφο Υπατία. Σε 100% οργανικό βαμβάκι. Αυτό που μας ενθουσιάζει πολύ είναι το custom made packaging : ανακυκλώσιμο προϊόν, χωρίς χρήση χημικών ή κόλλας, απόλυτα sustainable με σχεδιαστική προσέγγιση λιτή αλλά with a twist. WEAR THE WOMEN THAT INSPIRE YOU TO MOVE”, There’s no planet B / Go Ethical”.

Τι να περιμένουμε στο μέλλον από εσάς;

Θέλουμε να μείνουμε πιστοί στο όραμα μας. Πρόθεση μας είναι να κατασκευάζουμε iconic κομμάτια που θα έχουν διάρκεια και θα περάσουν από τη μια γενιά στην επόμενη, από τη μητέρα στην κόρη. Το νέο Luxury για την εταιρία Nevro βασίζεται στην απλότητα και στην ποιότητα. Δε χρειάζεται να « φωνάζει» και να κάνει « show off». Εξάλλου, η προσωπικότητα μετρά περισσότερο και αυτό είναι το χαρακτηριστικό που ο καθένας αναζητά στο στυλ του.

Τέλος η έρευνα θα συνεχίζεται για να υιοθετήσουμε όλο και περισσότερα οικολογικά και φιλικά προς το περιβάλλον υφάσματα.

Που σας βρίσκουμε;

Στο site μας www.nevroblazer.com προς το παρόν. Θα ανακοινωθούν stockists σύντομα.

Η φωτογράφιση έλαβε στο χώρα στο ξενοδοχείο Παλαιά Πόλη στη Νάουσα Ημαθίας. Στη φωτογράφιση συμμετείχαν χορευτές από τη μακραίωνη ιστορία της πόλης, οι Γεννίτσαροι.
CD: Eleanna Tabouri Model: Esther Mastroyianni Photographer: Mara Lazaridou Stylist: Stefanos Malamas