Μικρές αλλαγές που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά σου

Μικρές αλλαγές που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά σου

Αν νιώθεις ότι το 2018 περνάει γρήγορα και ότι έχασες για μια ακόμη χρονιά την ευκαιρία να μείνεις πιστή στους στόχους που είχες θέσει εκεί κάπου γύρω στα Χριστούγεννα, καλό είναι να αναθεωρήσεις. Δεν είναι εύκολο να εντάξεις καινούριες συνήθειες αλλά ούτε να απαλλαγείς από παλιές, αν δεν είσαι αποφασισμένη και αν δεν είσαι διατεθειμένη να τσεκάρεις συχνά τη λίστα των στόχων σου ώστε να βλέπεις την πρόοδο που έχεις ή δεν έχεις κάνει. Ανεξάρτητα από τους στόχους που έχεις θέσει εσύ για τον εαυτό σου, ακολουθεί μια λίστα με απλά πράγματα που ακόμη και αν δεν τα είχες σκεφτεί ποτέ, η εφαρμογή τους αλλάζει την καθημερινότητά σου προς το καλύτερο.

1. Κοιμήσου περισσότερες ώρες. Η ιδανική διάρκεια είναι ± 8 ώρες αλλά εννοείται ότι οι ανάγκες κάθε ανθρώπου ποικίλλουν. Εξακρίβωσε πόσο χρόνο ύπνου χρειάζεσαι για να ξυπνάς ξεκούραστη, ευδιάθετη και δημιουργική και μην αφαιρείς ούτε λεπτό.

2. Κλείσε το κινητό σου και άφηνέ το στο σαλόνι όταν πηγαίνεις για ύπνο. Ή έστω επίλεξε νυχτερινή λειτουργία ή λειτουργία πτήσης, αν δε μπορείς να το αποχωριστείς από κοντά σου. Θα σε βοηθήσει να έχεις έναν ήρεμο ύπνο.

3. Ένταξε στην καθημερινή σου διατροφή, αν γίνεται και σε κάθε γεύμα, μια σούπερ τροφή και πολλά μπαχαρικά. Σπόροι chia, κινόα, μύρτιλα, λιναρόσπορος, ρόδι, τζίντζερ αλλά και κουρκουμάς, κανέλλα, κρόκος Κοζάνης είναι μόνο μερικές επιλογές που πλέον είναι πολύ εύκολο να βρεις, δεν είναι απαγορευτικές για το πορτοφόλι σου και τα οφέλη τους στην υγεία σου είναι εντυπωσιακά.

Μικρές αλλαγές που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά σου

stocksy.com

4. Περιόρισε του καφέδες σε έναν την ημέρα και αυτός όσο πιο "light" γίνεται. Απόφυγε σιρόπια, αφρόγαλα και άλλες προσθήκες. Αν μπορείς να τον συνδυάσεις και με ένα ποτήρι νερό με λεμόνι θα έχεις κάνει ένα μεγάλο βήμα προς το well-being.

5. Βάλε τα βάρη στη ζωή σου. Και λέγοντας βάρη, εννοώ, όταν γυμνάζεσαι μην περιορίζεσαι μόνο σε κοιλιακούς και καθίσματα αλλά βάλε στο πρόγραμμα και την χρήση αλτήρων. Με τη βοήθειά τους θα δεις γρηγορότερα αποτελέσματα στη μείωση του βάρους σου αλλά και στη γράμμωση του σώματός σου.

6. Μην επηρεάζεσαι από απαισιόδοξους ανθρώπους. Πάντα οι σχέσεις μαζί τους θα σε κρατάνε πίσω.

7. Αγάπησε τον εαυτό σου περισσότερο. Πες το, γραψ’ το, τραγούδα το.

8. Κάνε καθημερινή σου συνήθεια το διαλογισμό.

9. Ακόμη και αν δεν έχεις όρεξη να πας σε ένα γυμναστήριο, η ευκολότερη άσκηση χωρίς καμία απαίτηση εξοπλισμού ή φυσικής κατάστασης είναι το περπάτημα. Οπότε βάλτο στην καθημερινότητά σου. Μόνο οφέλη μπορείς να αποκομίσεις. 10. Βγάλε τα αναψυκτικά από τη ζωή σου και αντί αυτών επίλεξε, τι άλλο; Νερό.

11. Σήκω από τον καναπέ και κάνε stretching. Τεντώσου άφοβα, κάνει καλό.

12. Πάρε χρόνο για τον εαυτό σου. Είτε αυτό σημαίνει να ετοιμάσεις σωστά το αγαπημένο σου φαγητό, είτε να κάνεις ένα 30λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής και μετά ένα χαλαρωτικό μπάνιο, ο χρόνος για να περιποιηθείς τον εαυτό σου με όποιον τρόπο είναι μια μικρή κατάκτηση η οποία είναι μεγαλύτερης σημασίας από αυτή που νομίζεις τις περισσότερες φορές.

featured image: stocksy
0 replies


Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *