Τι να φαω στην παραλια;

Η παραλία αποτελεί τον top προορισμό το καλοκαίρι γενικά, αλλά και τον top προορισμό για να χαλάσει κανείς τη δίαιτά του ειδικά. Οι πειρασμοί πολλοί, είτε η παραλία είναι οργανωμένη είτε όχι, καθώς οι εύκολες λύσεις «ξηράς» τροφής είναι συνήθως πολύ πυκνές θερμιδικά. Αν λοιπόν, θέλουμε να προσέξουμε, θα πρέπει να συμπεριφερθούμε προνοητικά και με οργάνωση, κάτι σαν τις μαμάδες μας τω καιρώ εκείνω, που ποτέ δεν αναρωτηθήκαμε πώς μας κρατούσαν χορτάτους τόσες πολλές ώρες!

sand_fruits_food_coconut_juice_parasol_beach_1366x768_50082

Για όσους έχουν διάθεση να πάρουν φαγάκι μαζί, προτείνονται τα εξής:

  • Ξηροί καρποί, ανάλατοι κατά προτίμηση και σε μικρή ποσότητα διότι μας δίνουν αρκετή ενέργεια. Αν έχουμε πρόβλημα με τις μερίδες καλό είναι να μοιραζόμαστε και να προσφέρουμε.
  • Φρούτα. Τα καλοκαιρινά όπως βερίκοκα, νεκταρίνια, σταφύλια, κεράσια, ροδάκινα κλπ που δε χρειάζονται πλύσιμο είναι η ιδανική λύση.
  • Μπάρες δημητριακών.
  • Κριτσίνια, κρακεράκια, ρυζογκοφρέτες, καλαμπογκοφρέτες κοκ. Να θυμίσω απλά τις αναλογίες για να μη χάσουμε και πάλι τη μερίδα.

1 φέτα ψωμί = 2 φρυγανιές = 2 κριτσίνια = 2 κρακεράκια = 3 ρυζογκοφρέτες = 4 καλαμπογκοφρέτες

  • Τοστάκι το γνωστό, ψημένο καλύτερα για να μην έχουμε θέμα με τα υλικά και την υψηλή θερμοκρασία. Αν επιλέξουμε και ψωμί ολικής άλεσης, θα είμαστε απλά εξαιρετικοί.
  • Λαχανικά: αγγουράκια, καροτάκια, ντοματίνια. Πλούσια σε φυτικές ίνες, χορταίνουν και δίνουν ελάχιστες θερμίδες.

Για όσους πηγαίνουν σε παραλία με καντίνα:

  • Προσοχή σε πατατάκια, ποπ κορν, nachos. Αν τελικά, κυλήσουμε στα σκληρά, ας τα θεωρήσουμε κανονικό γεύμα και όχι ενδιάμεσο σνακ…
  • Το ίδιο ισχύει και αν υπάρχει πρόσβαση σε αρτοσκευάσματα. Οι σφολιάτες έχουν αρκετά λιπαρά και καλό είναι να τις αποφύγουμε. Ας προτιμήσουμε κάποιο σαντουιτσάκι ή κάποια αραβική πίτα (χωρίς μαγιονέζα).
  • Από ποτά, ο καφές, οι φυσικοί χυμοί και το παγωμένο τσάι είναι καλές λύσεις και δροσιστικές. Η γρανίτα (ειδικά εκείνη η χρωματιστή, η ψεύτικη) έχει τόση ζάχαρη που καλύτερα να φάμε παγωτό να μην κοροϊδευόμαστε κιόλας. Το αλκοόλ και το κολύμπι είναι κακή ιδέα για πολλούς λόγους.

Για όσους δεν εντάσσονται σε διατροφικά καλούπια και θεωρούν τα παραπάνω ανέκδοτα, μπορούν να αυξήσουν τις καύσεις τους ως εξής:

  • Κολύμπι è 8 kcal/ λεπτό
  • Beach volley è 7,5 kcal/ λεπτό
  • Ρακέτες è 5 kcal/ λεπτό
  • Περπάτημα στην παραλία è 6,5 kcal/ λεπτό
  • Θαλάσσιο σκι è 10 kcal/ λεπτό
  • Καγιάκ è 5 kcal/ λεπτό
  • Ιστιοπλοΐα è 4 kcal/ λεπτό

Καλά μπάνια!

Η Κλειώ είναι κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος. Τελείωσε το τμήμα Επιστήμης Διατροφής-Διαιτολογίας του Χαροκόπειου πανεπιστημίου και στη συνέχεια μετεκπαιδεύτηκε στη συμβουλευτική ψυχολογία και στο life coaching. Δοκιμάζει διαρκώς νέα είδη γυμναστικής. Μαγειρεύει τα πάντα with a diet twist αν και λατρεύει το junk food. Προσπαθεί να πλέκει για να χαλαρώνει και τα καταφέρνει... να πλέκει, όχι να χαλαρώνει! Ονειρεύεται μια μέρα να δημοσιεύσει τα ευτράπελα περιστατικά που συμβαίνουν σε ένα διαιτολογικό γραφείο... Γράφει για τη ψυχολογική διάσταση της διατροφής.

1 Comment

Leave a Reply

Solve : *
25 × 24 =