ΟΙ ΠΙΟ ΣΥΧΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ ΣΟΥ

diet-2

Εσύ με πόσες από τις παρακάτω ταυτίζεσαι;

  • Είμαι νευριασμένος/η, αγχωμένος/η, στεναχωρημένος/η

Δεν πρόκειται να ηρεμήσεις, ξεαγχωθείς, γίνεις χαρούμενος/η τρώγοντας!

Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε ότι τα νεύρα, το άγχος, η στεναχώρια δε φεύγουν με το φαγητό. Μάλιστα αν ακολουθούμε κάποια διατροφή πρέπει να σεβαστούμε την προσπάθειά μας και να μην ξεφύγουμε. Δε λύνουμε ένα πρόβλημα δημιουργώντας ένα άλλο.

  • Είναι κρίμα να το πετάξω/ αφήσω

Δεν είσαι σκουπιδοντενεκές!

Πρέπει να σκεφτούμε πολύ καλά πριν πούμε αυτό το «κρίμα». Μήπως ο εαυτός μας είναι κρίμα να τον γεμίζουμε «βρωμιές»;

  • Μου αξίζει επειδή…

Σου αξίζει να μείνεις σταθερός στο στόχο σου και να φτάσεις εκεί που θέλεις!

Αν κάτι μας αξίζει, δηλαδή αν αποτελεί για εμάς επιβράβευση, θα πρέπει να είναι κάτι θετικό. Το να χαλάσουμε τη δίαιτά μας δεν μπορεί να είναι κάτι θετικό, καθώς μας βγάζει από το δρόμο μας.

  • Πήγα/ θα πάω γυμναστήριο

Εσύ και το γιοφύρι της Άρτας!

Δεν είναι λογικό να πηγαίνουμε στο γυμναστήριο για να χτίσουμε το κορμί και μετά να σαβουρώνουμε ό,τι βρούμε μπροστά μας. Δεν υπάρχει λόγος να είμαστε αυτοκαταστροφικά όντα.

  • Περιμένω περίοδο

Αισθάνεσαι ήδη χάλια και πρησμένη, δε χρειάζεσαι και τύψεις!

Το προεμμηνορρυσιακό σύνδρομο είναι πιθανό να προκαλεί λιγούρες και κάποιο αίσθημα υπογλυκαιμίας. Σε ένα φυσιολογικό πρόγραμμα δίαιτας επιτρέπεται και κάποιο γλυκάκι, οπότε δεν ήρθε η καταστροφή του κόσμου. Το σημαντικό σε αυτή την περίπτωση είναι η ποσότητα του γλυκού…

  • Είχε γενέθλια το ανίψι της γειτόνισσας, γέννησε η γάτα κλπ

Αν θες κι άλλες δικαιολογίες μπορείς να ανοίξεις και ένα εορτολόγιο!

Πάντα θα υπάρχουν αφορμές και πειρασμοί γύρω μας, το θέμα είναι να μπορούμε να τους διαχειριστούμε.

  • Βγήκα έξω για φαγητό με φίλους

Πάντα υπάρχουν υγιεινές επιλογές ακόμα και αν είσαι με παρέα!

  • Μου το πρόσφερε ένας συνάδελφος/ συγγενής κλπ και δεν μπορούσα να πω όχι

Υπάρχει τρόπος να αρνηθείς ευγενικά ή να πάρεις το κέρασμα και να το δώσεις σε κάποιον άλλο!

  • Άλλοι άνθρωποι πεινάνε…

Όσο και να φας δεν πρόκειται να χορτάσουν!

  • Πεινάω

Αν μιλάμε για πραγματική πείνα και όχι για συναισθηματική πείνα ή για λιγούρα, τότε πρέπει να αναρωτηθούμε αν έχουμε εφαρμόσει το πρόγραμμα διατροφής όπως πρέπει ή κάνουμε κάτι λάθος πχ. έχουμε παραλείψει κάτι ή έχουμε μείνει πολύ ώρα με άδειο στομάχι. Αν τα τηρούμε όλα κανονικά (και το νερό), τότε μάλλον πρέπει να επιλέξουμε ένα διαφορετικό πρόγραμμα διατροφής.

diet-11

Η Κλειώ είναι κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος. Τελείωσε το τμήμα Επιστήμης Διατροφής-Διαιτολογίας του Χαροκόπειου πανεπιστημίου και στη συνέχεια μετεκπαιδεύτηκε στη συμβουλευτική ψυχολογία και στο life coaching. Δοκιμάζει διαρκώς νέα είδη γυμναστικής. Μαγειρεύει τα πάντα with a diet twist αν και λατρεύει το junk food. Προσπαθεί να πλέκει για να χαλαρώνει και τα καταφέρνει... να πλέκει, όχι να χαλαρώνει! Ονειρεύεται μια μέρα να δημοσιεύσει τα ευτράπελα περιστατικά που συμβαίνουν σε ένα διαιτολογικό γραφείο... Γράφει για τη ψυχολογική διάσταση της διατροφής.

Be first to comment

Solve : *
13 × 11 =