Δεκα λογοι για καλυτερη εικονα σωματος

Η καλοκαιρινή υστερία για το κορμί, «προνόμιο» κυρίως γυναικείο, οδηγεί σε αρνητικές σκέψεις για το σώμα μας, καταρρακώνει το ηθικό και δημιουργεί, με μεγάλη επιτυχία, τύψεις! Τύψεις για όσα φάγαμε, για όσα δεν κάναμε (κοιλιακούς, καθίσματα κλπ) για όσα δεν προλαβαίνουμε μάλλον να κάνουμε κλπ κλπ.

jade-beall-beautiful-body-04

Πριν χάσουμε λοιπόν, και το τελευταίο ίχνος αυτοπεποίθησης, καλό είναι ακολουθήσουμε κάποια απλά βηματάκια, για να σώσουμε την ψυχολογία μας και το καλοκαίρι που ενδέχεται να καταστραφεί από εμάς τους ίδιους.

  1. Άρχισε να εκτιμάς αυτά που το σώμα σου μπορεί να κάνει ικανοποιητικά. πχ. το σώμα χορεύει, το σώμα αγκαλιάζει, το σώμα κολυμπάει κοκ
  2. Φτιάξε μια λίστα για όσα σου αρέσουν στον εαυτό σου, που να μην έχουν καμία σχέση με το βάρος σου πχ. μαλλιά, δέρμα, προσωπικότητα (ναι υπάρχει και αυτό)
  3. Για κάθε αρνητική σκέψη που κάνεις για το σώμα σου, να έχεις μια έτοιμη θετική σκέψη για σένα πχ. έχω χοντρές γάμπες… ναι ΑΛΛΑ το στήθος είναι συγκλονιστικό
  4. Είσαι ένας άνθρωπος ξεχωριστός και όχι ένας αριθμός ρούχου ή ένα νούμερο στη ζυγαριά. Η ομορφιά δεν είναι μόνο επιφανειακή (και αν δεν είχες αγχωθεί όλη τη μέρα με τις βουλίτσες της κυτταρίτιδας, δε θα το έβλεπες σαν κλισέ)
  5. Μην απομονώνεις ορισμένα σημεία του σώματός σου, αλλά βλέπε τον εαυτό σου σαν κάτι ολόκληρο. Όταν σε κοιτάζει κάποιος δε βλέπει μόνο τα ψωμάκια ή την κοιλίτσα σου
  6. Κάνε γυμναστική οποιουδήποτε είδους! Μπορεί να μη γίνεται να αλλάξεις το σωματότυπό σου, αλλά μπορείς να στοχεύσεις σε ένα υγιές και δυνατό σώμα
  7. Κάνε παρέα με άτομα που σου φτιάχνουν τη διάθεση και δεν είναι επικριτικά. Δεν είπαμε να μην ξαναμιλήσεις στη φίλη που σε ρωτάει συνέχεια πώς τα πας με τη δίαιτα, αλλά αν αυτό σε ενοχλεί μπορείς πολύ ευγενικά να της ζητήσεις να μην το κάνει. Αν είναι πραγματική φίλη θα σεβαστεί την ανάγκη σου
  8. Φόρα ρούχα μέσα στα οποία αισθάνεσαι εξαιρετικά. Όχι μόνο άνετα ή καλά, μόνο τέλεια! Ούτε υπερβολικά στενά να σου θυμίζουν ότι πάχυνες, ούτε κελεμπίες για να κρύβεσαι. Το να νιώθεις ντροπή για το σώμα σου δε βοηθάει… σε τίποτα!
  9. Προσπάθησε να φιλτράρεις αυτά που βλέπεις στα ΜΜΜ. Μην ξεχνάς τον παράγοντα  photoshop  για τις φωτογραφίες και να ελέγχεις πάντα ποιος γράφει αυτό που διαβάζεις, ειδικά όταν πρόκειται για δίαιτες οι οποίες μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία σου
  10. Περιποιήσου το σώμα σου με τον οποιονδήποτε τρόπο: βάλε κρέμες, κάνε σπα (ακόμα και στο σπίτι), βάψε τα νύχια σου. Όχι για να αλλάξεις την εικόνα σου, αλλά για να δείξεις ότι έχεις αρχίσει να το συμπαθείς.  Το έχεις κατηγορήσει τόσο πολύ εξάλλου στο παρελθόν, που του αξίζει. 

Η Κλειώ είναι κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος. Τελείωσε το τμήμα Επιστήμης Διατροφής-Διαιτολογίας του Χαροκόπειου πανεπιστημίου και στη συνέχεια μετεκπαιδεύτηκε στη συμβουλευτική ψυχολογία και στο life coaching. Δοκιμάζει διαρκώς νέα είδη γυμναστικής. Μαγειρεύει τα πάντα with a diet twist αν και λατρεύει το junk food. Προσπαθεί να πλέκει για να χαλαρώνει και τα καταφέρνει... να πλέκει, όχι να χαλαρώνει! Ονειρεύεται μια μέρα να δημοσιεύσει τα ευτράπελα περιστατικά που συμβαίνουν σε ένα διαιτολογικό γραφείο... Γράφει για τη ψυχολογική διάσταση της διατροφής.

Be first to comment

Solve : *
14 ⁄ 7 =