Τι θα φαμε για brinner;

Μετά το brunch, έρχεται το brinner να περιγράψει μια ακόμα διαφοροποίηση στον τρόπο διατροφής μας. brinner = breakfast + dinner (το να φάει κανείς τρόφιμα που θα έτρωγε κανονικά για πρωινό, στο βραδινό του γεύμα). Στην πραγματικότητα, με τους σύγχρονους ρυθμούς δε θα έπρεπε να απορούμε που τα γεύματα συγχωνεύονται ή αλλάζουν θέσεις. Ένα πολύ μικρό ποσοστό του πληθυσμού κάνει 5 γεύματα (3 κυρίως και 2 ενδιάμεσα) και οι περισσότεροι με κόπο καταφέρνουν τα 3, με το πρωινό να γίνεται στο πόδι ή να αποτελείται από ένα σκέτο καφέ. Οι διαφημίσεις με το χαρούμενο ζευγάρι/ οικογένεια να πίνει φρεσκοστιμμένους χυμούς και να αλείφει τη μαρμελάδα στο ψωμί είναι όνειρο θερινής νυκτός, ακόμα και τα σαββατοκύριακα, ακριβώς επειδή δεν το έχουμε συνηθίσει.

Bank-on-Brinner_hero

Από αυτή την άποψη, το brinner είναι μια πολύ καλή ιδέα και μια ακόμα καλύτερη λύση για να ανανεωθεί το τυπικό βραδινό γεύμα. Αν το καλοσκεφτούμε, σε ορισμένες περιπτώσεις το κάνουμε ούτως ή άλλως (μάλλον όταν ακολουθούμε κάποιο πρόγραμμα διατροφής) πχ. καταναλώνοντας γάλα με δημητριακά ή γιαούρτι με φρούτα. Από την άλλη, αν αρκεί μια νέα λεξούλα να μας βάλει ιδέες για κρουασάν ή κέικ που θα καταναλωθούν πριν ξαπλώσουμε, ενώ δε θα έπρεπε να καταναλωθούν ούτε ως πρωινό (τουλάχιστον όχι καθημερινά), τότε ας το αφήσουμε καλύτερα…

Ας δούμε λοιπόν, πώς θα μπορούσαμε να ενσωματώσουμε αυτό το trend στη διατροφή μας, χωρίς να επηρεάσουμε το βάρος μας. Ιδέες για brinner σύμφωνα με το μεσημεριανό μας γεύμα:

  • Αν έχεις φάει για μεσημεριανό: ζυμαρικά ή όσπρια ή λαδερό ή κάποιο κρεατικό μαζί με γαρνιτούρα πχ. κρέας με ρύζι ή κοτόπουλο με πατάτες
    • γάλα με δημητριακά (προσοχή στην ποσότητα των δημητριακών!!!)
    • γιαούρτι με μούσλι
    • γιαούρτι με ξηρούς καρπούς, μέλι και φρούτα
    • τοστ με τυρί και γαλοπούλα
    • ομελέτα με 2 αυγά, λαχανικά, 1-2 φέτες γαλοπούλας ή τυρί + 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης
    • σπιτική αλμυρή κρέπα
    • τορτίγια ή αραβική πίτα με τυρί, γαλοπούλα και λαχανικά
    • ρυζογκοφρέτες ή καλαμπογκοφρέτες με τυρί ή αλλαντικό με χαμηλά λιπαρά
    • 2 αυγά ποσέ + 1 παξιμαδάκι
    • ψωμάκι ψημένο (σπιτική μπρουσκέτα) με τυρί-ντομάτα ή καπνιστό σομωμό-μαρούλι κλπ

  • Αν έχεις φάει για μεσημεριανό: κρέας ή ψάρι ή κοτόπουλο με σαλάτα, μπορείς να καταναλώσεις και τα παραπάνω ή κάποιο από τα παρακάτω:
    • σπιτική πίτα (τυρόπιτα, χορτόπιτα κλπ)
    • 1 ποτήρι γάλα ή 1 χυμός + 1 λεπτή φέτα σπιτικό κέικ
    • 1 ποτήρι γάλα ή 1 χυμός + ψωμί με μέλι ή μαρμελάδα
    • σπιτικές κρέπες ή pancakes με μέλι/ ταχίνι/ μαρμελάδα

Όλα τα προτεινόμενα brinner είναι σε ενδεικτικές ποσότητες και σίγουρα κάποιος άντρας που δε θέλει να χάσει βάρος μπορεί να κάνει διάφορους συνδυασμούς. Τα brinners καλό είναι να μη συνδυάζονται με τσάι ή καφέ καθώς δε θέλουμε να διαταράξουμε τον ύπνο μας, ενώ μπορούμε να πιούμε κάποιο smoothie πχ. γάλα φουντουκιού ή αμυγδάλου με κάποιο φρούτο ή να φτιάξουμε κάποιο αφέψημα που μπορούμε τώρα το καλοκαίρι να το σερβίρουμε κρύο.

Η Κλειώ είναι κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος. Τελείωσε το τμήμα Επιστήμης Διατροφής-Διαιτολογίας του Χαροκόπειου πανεπιστημίου και στη συνέχεια μετεκπαιδεύτηκε στη συμβουλευτική ψυχολογία και στο life coaching. Δοκιμάζει διαρκώς νέα είδη γυμναστικής. Μαγειρεύει τα πάντα with a diet twist αν και λατρεύει το junk food. Προσπαθεί να πλέκει για να χαλαρώνει και τα καταφέρνει... να πλέκει, όχι να χαλαρώνει! Ονειρεύεται μια μέρα να δημοσιεύσει τα ευτράπελα περιστατικά που συμβαίνουν σε ένα διαιτολογικό γραφείο... Γράφει για τη ψυχολογική διάσταση της διατροφής.

Be first to comment

Solve : *
28 × 15 =