Τεχνικη αναπνοης για να χαλαρωνεις

wellness-challenge-breathing-technique-612x918

Το πρώτο πράγμα που συμβαίνει όταν αρχίζει να ανεβαίνει το άγχος σου, μέσα στη μέρα, είναι να μη μπορείς να σκεφτείς τη σωστή σειρά για τους τρόπους χαλάρωσης που σου έμαθαν στο μάθημα της γιόγκα.

Η τεχνική του 4-7-8 

  1. Άφησε μια μεγάλη εκπνοή και χαλάρωσε τους ώμους σου.
  2. Πάρε μια αναπνοή από τη μύτη για 4”.
  3. Κράτησε την για 7”.
  4. Κάνε μια εκπνοή που θα κρατήσεις 8”.

Επανέλαβε όσο θεωρείς ότι χρειάζεται. Οι παλμοί σου θα βρουν τον φυσιολογικό ρυθμό και η ανάσα σου θα δώσει σήμα σε όλο σου το σώμα ότι όλα είναι καλά. Μη ξεχνάς ότι μια κρίση άγχους ξεκινά με ένα ντόμινο αντιδράσεων που πυροδοτεί η γρήγορη αναπνοή.

Την παραπάνω τακτική μπορείς να την δοκιμάζεις και πριν κοιμηθείς.

Photo source: www.instagram.com/gerihirsch

Η Γεωργία Κωτσιοπούλου είναι αρθρογράφος και ιδρύτρια του Savoir Ville. Σπούδασε στην σχολή του ΑΝΤ1 και στο Athens Media Lab δημοσιογραφία και επικοινωνία και συνεχίζει στην σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών του Ανοικτού Πανεπιστημίου. Αγαπάει τα χρώματα, τα βιβλία και το καλό φαγητό. Απεχθάνεται τα ψάρια, τις περιγραφές σε τρίτο πρόσωπο και τα δυνατά αρώματα.

Be first to comment

Solve : *
24 × 10 =