Τα 20 στάδια για να αντιμετωπίσεις ένα hangover

Τα 20 στάδια για να αντιμετωπίσεις το hangover

Πρωταρχικής σημασίας η ενυδάτωση

Το ξυπνητήρι χτυπάει. Ξυπνάς, με λιγότερες από τρεις ώρες ύπνου, το προηγούμενο βράδυ έχεις πιει αρκετά περισσότερο από το συνηθισμένο σου, αλλά παρόλα αυτά νιώθεις καλά. Μάλλον όχι. Δε νιώθεις και πολύ καλά. Βασικά νιώθεις χάλια. Βασικά, δεν έχεις νιώσει χειρότερα. Και τώρα τι κάνεις;

  1. Απόφυγε το φως

Τεχνητό ή φυσικό, το φως πολλαπλασιάζει τον πόνο. Αφήστε τις κουρτίνες κλειστές.

  1. Πάρε ένα παυσίπονο

 Παρακεταμόλη ή ιβουπροφαΐνη είναι δυο σου σύμμαχοι. Θα σε βοηθήσουν πολύ. Πάρε ακόμα και αν νιώθεις καλύτερα.

  1. Μην κοιταχτείς στον καθρέφτη

Δεν είσαι στα καλύτερα σου, το νιώθεις. Αν αντικρίσεις την εικόνα σου, τα μάτια σου, θα σιγουρευτείς. Οπότε μη μπεις στη διαδικασία. Και αν πρέπει να βαφτείς, χρησιμοποίησε τα μεγάλα μέσα όπως το καλύτερο σου foundation και concealer.

  1. Κάνε μπάνιο

Κάθε σταγόνα θα τη νιώθεις σα μια βελόνα να σε τρυπάει. Αλλά θα σε αναζωογονήσει. Βασικά δεν έχεις επιλογή. Πρέπει να κάνεις μπάνιο. Μυρίζεις αλκοόλ.

  1. Καφές, καφές, καφές

Νιώθεις πολύ κούραση και ατονία. Ο καφές είναι η απάντηση. Ελληνικός κατά προτίμηση. Πιες τον εν ανάγκη κατευθείαν από το μπρίκι.

  1. Αν βγεις, βάλε γυαλιά

Αν πρέπει να αντιμετωπίσεις τον έξω κόσμο φόρα τα μαύρα σου γυαλιά ηλίου. Όσο μεγαλύτερα τόσο το καλύτερο.

  1. Αν πρέπει, πήγαινε στη δουλειά

Αλλά προσοχή, προσπάθησε να αποφύγεις τα ΜΜΜ. Η ευαισθησία σου στις μυρωδιές (όλων των ειδών, πόσο μάλλον στις άσχημες) είναι στο μέγιστο, οπότε μην το ριψοκινδυνεύσεις. Και σε καμία περίπτωση, προς Θεού, μη βγάλεις τα γυαλιά. Πάρε και κάτι να φας στη διαδρομή. Ένα σάντουιτς είναι ότι πρέπει, χρειάζεσαι υδατάνθρακες.

  1. Αν δεις το αφεντικό, πες ψέματα

Σε φωνάζει για μιλήσετε για ένα καινούριο πρότζεκτ. Σε ρωτάει αν είσαι καλά. Κάτι καταλαβαίνει. Αρνήσου το κατηγορηματικά. Πες ότι κοιμήθηκες νωρίς, ότι είσαι πολύ ξεκούραστη. Μόνο μην πας κοντά του, γιατί και να σε πιστέψει, θα σε προδώσει η βότκα.

  1. Ενυδάτωση

Η ενυδάτωση είναι ο δρόμος προς την ευτυχία σε αυτές τις περιπτώσεις. Η κατανάλωση υγρών είναι σημαντική προκειμένου να αναπληρωθούν οι ηλεκτρολύτες. Αν ήταν καλοκαίρι, θα σου έλεγα να φας ένα καρπούζι. Αλλά ένα ισοτονικό ποτό ή και σκέτο νερό, κάνουν εξαιρετική δουλειά.

  1. Ζήτα ευγενικά από τους γύρω σου να μιλούν πιο σιγά

Μοιάζει σαν όλοι να μιλάνε πολύ δυνατά. Πες τους ευγενικά να χαμηλώσουν τον τόνο της φωνής τους. Δικαίωμά σου είναι. Επικαλέσου πονοκέφαλο. Παιδιάστικη αλλά πιστευτή δικαιολογία.

  1. Αν δε μπορείς ευγενικά, φώναξε τους

 Στάδιο σχεδόν αναπόφευκτο. Συνάδελφοι σου είναι όμως, θα καταλάβουν. Μπορείς να τους αγοράσεις μια σοκολάτα αύριο και θα σε συγχωρήσουν.

  1. Φάε μεσημεριανό

Ήρθε η ώρα να πάρεις τα πάνω σου. Φάε υδατάνθρακες (σταθεροποιούν τη γλυκόζη), φάε φρούτα(επιταχύνουν το μεταβολισμό της ακεταλδεϋδης, της τοξικής ουσίας στην οποία οφείλεται αυτό που περνάς) και λαχανικά αλλά όχι πολλά γαλακτοκομικά.

  1. Αντίσταση στο μεσημεριανό λήθαργο

Και ναι, ήρθε η ώρα να ξαναβγάλεις τα γυαλιά από την τσάντα. Ξέρεις, μπορείς για 10 δευτερόλεπτα να κοιμηθείς, χωρίς να σε καταλάβει κανείς, αν φοράς τα γυαλιά. 10 ολόκληρα δευτερόλεπτα! Αν υπερβαίνεις το χρονικό αυτό περιθώριο, αυτοχαστουκίσου να ξυπνήσεις.

  1. Διώξε τις σκέψεις από το χθεσινό βράδυ

Αγνόησέ τες. Τίποτα καλό δε μπορεί να βγει από το να ξαναζήσεις τη χθεσινή βραδιά και να αυτοτιμωρείσαι, ακόμη και μόνο από τη σκέψη. Πέρασες καλά και αυτό έχει σημασία.

  1. Κλάψε

Κλάψε, είναι οκ, αρκεί να είναι για λίγο. Και όχι να πλαντάξεις. Αν θέλεις, πάρε τη μητέρα σου. Μπορεί να σε βοηθήσει. Μπορεί και όχι. Εσύ ξέρεις.

  1. Αντίσταση στον -σε λίγο σχολάω- ύπνο

Ήρθε η ώρα για λίγο σερφάρισμα. Twitter, Facebook, Instagram ή οτιδήποτε θα σε ξυπνήσει, θα σε κάνει να γελάσεις, θα σου φτιάξει τη διάθεση.

  1. Αν πεινάς πάλι, φάε

Τρέξε στο ψυγείο του γραφείου. Μπορεί να έχει μείνει λίγο κέικ από τα γενέθλια της Μαρίας. Ω, ναι! Και είναι μεγάλο κομμάτι.

  1. Πήγε 5. Μπορείς να πας σπίτι

Φύγε. Μην κάτσεις ούτε λεπτό παραπάνω.

  1. Μεθυσμένα μηνύματα, ήρθε η ώρα να τα αντιμετωπίσεις

Στείλε ένα μαζικό μήνυμα, σε όσους έστειλες μεθυσμένα μηνύματα, ότι ο ενοχλητικός και περίεργος και ζηλιάρης συγκάτοικός σου, έκλεψε το τηλέφωνό σου και έστειλε αυτός τα μηνύματα. Βεβαιωθείτε ώστε η ιστορία σας να είναι αληθοφανής. (Δύσκολο αλλά προτιμότερο από την αλήθεια)

  1. Ήταν πιο δύσκολο από όσο νόμιζες

Ακολούθησε την τριλογία: Φάε, κοιμήσου και μην ξαναπιείς ”ποτέ”.

0 replies


Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *