Checklist Χριστουγεννιατικων αγορων

christmas-shopping-1960

Έχοντας επίσημα μπει στον μήνα Δεκέμβριο και πλησιάζοντας στις γιορτινές μέρες που έρχονται, όλοι μας έχουμε αρχίσει τις έρευνες για τις χριστουγεννιάτικες αγορές που πρόκειται να κάνουμε. Το φάσμα των επιλογών ευρύ, με πλήθος οικονομικών απαντήσεων σε ζητήματα επιτηδευμένου στιλ, ικανά να εντυπωσιάσουν ακόμη και τους απαιτητικούς παραλήπτες, όταν εκείνες προορίζονται για δώρα. Πέρα λοιπόν από την καλή πρόθεση και το λεγόμενο καλό γούστο, οι τελικές επιλογές μας θα πρέπει να εστιάζονται κυρίως στις άμεσες ανάγκες του υποψήφιου παραλήπτη.

Περισσότερο συγκεκριμένα, ας έχουμε σαν κύρια σκέψη μας τα ήδη υπάρχοντα ρούχα στη γκαρνταρόμπα μας. Ο μοναδικός τρόπος προκειμένου να αποφύγουμε εσφαλμένες αγορές, είναι να αφιερώσουμε δέκα λεπτά παρατηρώντας την ντουλάπα μας, πριν επισκεφτούμε το αγαπημένο μας κατάστημα. Η συνήθεια του να αγοράζουμε κάτι νέο, είναι αποτέλεσμα της μόνιμης διάθεσης μας για ανανέωση.

Δεν υπάρχει κάτι αρνητικό γύρω από αυτή τη διάθεση, αρκεί φυσικά να έχουμε πάντα στο μυαλό μας, ότι η ιδανική ντουλάπα για μια γυναίκα ή έναν άντρα, είναι η “ρευστή” ντουλάπα. Ρευστή ονομάζεται η ντουλάπα, που στο σύνολο της είναι ικανή να συνεργαστεί με “οποιοδήποτε” νέο ρούχο ή accessorie επιλεγεί ο ιδιοκτήτης επιτρέποντας σ’ αυτό τον “αέρα της ανανέωσης” να απλωθεί σε όλα τα μήκη χρώματος και στιλ που φιλοξενεί. Τα χρήματα αλλά και ο χρόνος που θα κερδίσουμε, είναι βέβαιο πως θα μας οδηγήσουν σε περισσότερη ικανοποίηση όταν θα αντικρίσουμε το είδωλο μας στον καθρέφτη, ή αν πρόκειται για δώρο σε μια εξαιρετικά καλή προσπάθεια που αν δεν αρέσει στο κοντινό μας υποψήφιο πρόσωπο, σίγουρα θα το σκεφτεί λίγο περισσότερο πριν κάνει χρήση της κάρτας αλλαγής.

Αν λοιπόν σταθείτε μπροστά στη ντουλάπα σας και το θέαμα που αντικρίζετε δεν σας εμπνέει να εκφράσετε τη διάθεση σας και το στιλ σας, πριν ξεκινήσετε να εξαντλείτε την πιστωτική σας κάρτα για να εκτονωθείτε, ρωτήστε τον εαυτό σας γιατί δεν φοράει τα περισσότερα ρούχα από της ντουλάπας σας. Σαν επόμενο βήμα οργανώστε τη (θα αναφερθούμε σε επόμενο άρθρο για το πως) και αφού αφαιρέσετε ότι δεν είναι “ρευστό” από εκείνη, μπορείτε να τα αντικαταστήσετε μέσα από τις επόμενες σας αγορές. Είναι βέβαιο πως μετά από τα παραπάνω, οι αγορές σας πέρα από οικονομικές, θα είναι και οι περισσότερο φορέσιμες.

Yorgos Pantazonas, www.stylists.gr

Η Γεωργία Κωτσιοπούλου είναι αρθρογράφος και ιδρύτρια του Savoir Ville. Σπούδασε στην σχολή του ΑΝΤ1 και στο Athens Media Lab δημοσιογραφία και επικοινωνία και συνεχίζει στην σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών του Ανοικτού Πανεπιστημίου. Αγαπάει τα χρώματα, τα βιβλία και το καλό φαγητό. Απεχθάνεται τα ψάρια, τις περιγραφές σε τρίτο πρόσωπο και τα δυνατά αρώματα.

Be first to comment

Solve : *
32 ⁄ 16 =