Βαρέθηκες το γυμναστήριο; Κι εμείς κάπως

3 τρόποι άσκησης που σκέφτεσαι από καιρό και δεν τολμάς

Διάδρομοι γυμναστικής και επάνω πόδια που τρέχουν προς το νοερό Απολλώνιο κορμί, που λεν και τα Ημίζ. Μάτια προσηλωμένα στις βουβές οθόνες, που αναπαράγουν ειδήσεις και καθημερινές δραματικές σειρές. Κλιματιστικά στο φουλ για να δροσίζουν τα κατάκοπα σώματα, που μάχονται πάνω στα ελλειπτικά. Κι έχεις ήδη περάσει οκτώ ώρες σε μια προσπάθεια να ανταπεξέλθεις στην καθημερινότητα της πόλης. Και το τελευταίο που θέλεις να κάνεις είναι να κλειστείς και πάλι στους τέσσερις τοίχους, γεμάτους κόσμο και δεκάδες συσκευές στην πρίζα.

Τώρα είναι η ιδανική στιγμή να τρέξεις μακριά!

Τώρα που ο καιρός στο επιτρέπει και μπορείς να δοκιμάσεις έναν νέο τρόπο άσκησης, μακριά από τα ποδήλατα που δεν πάνε πουθενά. Και δεν θα πούμε για τα προφανή. Να τρέξεις μέσα στον Εθνικό κήπο ή στη Νέα παραλία. Ούτε να πάρεις το ποδήλατό σου και να γυρίσεις την πόλη.

Θα σου θυμίσουμε τα rollers των 90’s, που τόσο πολύ αγαπάμε

Θα τα φορέσεις με αέρα Miami, όπως τα κορίτσια του Baywatch, και θα δεις πόσο δύσκολο, αλλά και πόσο διασκεδαστικό είναι. Ξεκίνα από κάποιο γήπεδο μπάσκετ στη γειτονιά σου, ώσπου να εξοικειωθείς. Μάθε να σταματάς, να στρίβεις και να πέφτεις. Τα rollers θα βελτιώσουν την ισορροπία σου, τον έλεγχο του σώματός σου και σίγουρα την διάθεσή σου. Είναι ένας τέλειος τρόπος άσκησης από την κορφή ως τα δάχτυλα των ποδιών. Πριν τα φορέσεις, ρίξε μια ματιά στα βίντεο της Indy και της Pigeon και θα καταλάβεις.

Θα σε προτρέψουμε να μάθεις να κολυμπάς

Η κολύμβηση είναι από τα καλύτερα είδη άσκησης για το σώμα, ανεξάρτητα από την ηλικία, τη σωματική διάπλαση και τη φυσική κατάσταση. Είναι ένας τέλειος τρόπος αερόβιας γυμναστικής, που δεν καταπονεί το σώμα, ενώ αντιθέτως βοηθά σε τραυματισμούς που μπορεί να υπάρχουν. Επίσης, επιστημονικές μελέτες υποστηρίζουν πως η επαφή με το νερό, συμβάλει σημαντικά στην συναισθηματική αποφόρτιση και βελτιώνει την αρνητική ψυχολογία. Πάρε λοιπόν σκουφάκι και γυαλάκια και μπες σε ένα τμήμα εκμάθησης. Μαθαίνοντας να συγχρονίζεις τις κινήσεις σου, θα γυμνάσεις εκτός από το σώμα και τον εγκέφαλό σου, που του αρέσουν οι νέες προκλήσεις.

Θα σου πούμε κάνε γιόγκα

Γιατί η γιόγκα είναι πολλά περισσότερα από άσκηση. Είναι μια πρακτική μέσα από την οποία μπορείς να μάθεις καλύτερα τον εαυτό σου. Άφησε πίσω την αίθουσα του γυμναστηρίου και βρες ένα στούντιο γιόγκα που θα σε εμπνεύσει. Έναν δάσκαλο που θα σου μεταφέρει τις γνώσεις του και την ενέργειά του. Μία ώρα της ημέρας που δεν θα σε νοιάζει τίποτα άλλο, παρά μόνο εσύ. Θα δεις το σώμα σου να γίνεται πιο δυνατό αλλά και πιο συνεργάσιμο. Θα παρατηρήσεις τον εαυτό σου να προσαρμόζεται και να ανακτά την χαμένη ηρεμία του. Αν στην αρχή δεν μπορείς να μείνεις ούτε λεπτό ακίνητη, ακούγοντας μόνο την αναπνοή σου, μην τα παρατήσεις. Δώσε χρόνο για προσαρμογή. Μετά από λίγο καιρό θα βγαίνεις από την αίθουσα πιο ελαφριά και θα ανυπομονείς να επιστρέψεις!

Και αν έχεις απωθημένο να παίξεις τένις ή να μάθεις τραμπολίνο, μην ξεχνάς πως τίποτα δεν σε σταματά. Η άσκηση πρέπει να είναι διασκεδαστική και ευχάριστη. Και έχει ακόμη μεγαλύτερο όφελος όταν εκτός από το σώμα, ασκεί και το μέσα μας.

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.