υπάρχει τρόπος να κοιμάσαι καλύτερα τα βράδια

Υπάρχει τρόπος να κοιμάσαι καλύτερα τα βράδια

Για να κοιμάσαι έτσι όπως πραγματικά σου αξίζει.

Ο ύπνος είναι ό,τι πιο βασικό υπάρχει για τον οργανισμό, τον χρειαζόμαστε οπωσδήποτε και πάντα πρέπει να βρίσκουμε χρόνο για αυτόν. Eκτός ότι είναι απαραίτητος για την προσωπική μας ξεκούραση, συμβάλλει επίσης στο να μην εμφανίσουμε καρδιακές παθήσεις με τα χρόνια. Ο καλός ύπνος έχει ως αποτέλεσμα την αυξημένη λειτουργία του εγκεφάλου και αυτό δεν θα πρέπει να το ξεχνάμε.

Αν όμως είσαι από αυτούς που τον τελευταίο καιρό δεν χορταίνεις τον ύπνο και ξυπνάς ακόμα πιο κουρασμένος, σου έχουμε την λύση. Παρακάτω θα βρεις ορισμένα σημεία που θα πρέπει να προσέξεις, για να κοιμάσαι από εδώ και πέρα έτσι όπως πραγματικά σου αξίζει.

Περιόρισε την καφεϊνη

Για τους περισσότερους, ο καφές είναι ένα ιδιαίτερο δώρο. Συνήθως μας συντροφεύει όλες τις ώρες της ημέρας. Όμως είναι ο κυριότερος ενόχους της διαταραχής του ύπνου. Η κατάποση καφεΐνης ακόμα και 6 ώρες πριν πέσουμε στο κρεβάτι είναι αρκετή για να μας κρατήσει ξάγρυπνους. Όμως μη πανικοβάλλεσαι! Δεν χρειάζεται να βγάλεις από την ζωή σου τον καφέ που τόσο αγαπάς. Μια απλή συζήτηση με έναν φίλο μπορεί να καταφέρει να σας ξυπνήσει και να μην χρειαστείτε το ρόφημα αυτό, λόγω των ενδορφινών (ή αλλιώς ορμόνες τις ευτυχίας) που θα εκτοξευτούν εκείνη την ώρα.

Κάνε focus στην ποιότητα του ύπνου

Όταν πρόκειται για ποιοτικό ύπνο, δεν έχουν σημασία οι ώρες αλλά το πώς θα χορτάσεις ύπνο. Σύμφωνα με έρευνες, οι καλύτερες ώρες για να επενδύσεις στο ποιοτικό ύπνο είναι από τις 10μμ ως τις 2πμ. Αυτό γιατί, τότε είναι πιο ωφέλιμες οι εκκρίσεις των ορμονών. Κάτι θα ξέρουν οι ερευνητές.

Έλεγξε την διατροφή σου

Αυτά που επιλέγουμε να φάμε κατά την διάρκεια την ημέρας, μπορούν να επηρεάσουν δραματικά την ποιότητα του ύπνου μας. Και αυτό γιατί το έντερό μας είναι γεμάτο νευροδιαβιβαστές, παρόμοιους με αυτούς του εγκεφάλου, που ελέγχουν την έκκριση ορμονών όπως η σεροτονίνη και η μελατονίνη. Εδώ θα βρεις αναλυτικά τα τρόφιμα που μπορεί να επηρεάζουν τον ύπνο σου και εδώ θα βρεις αυτά που θα σου εξασφαλίσουν αυτό που θες.

Διάβασε ακόμα: Πως θα γινεις πρωινος τυπος χωρις να μισησεις τον εαυτο σου

                               Γιατι οι πρωινοι τυποι ειναι καλυτερα ψυχικα απο τα νυχτοπουλια

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.