Τροφές για να αντιμετωπίσεις τον πονοκέφαλο

Ο πονοκέφαλος είναι από τους χειρότερους πόνους που μπορείς να αισθανθείς. Σου αποσπά τη προσοχή και δε σου επιτρέπει να ηρεμήσεις και να χαλαρώσεις. Η εύκολη λύση είναι να πάρεις κάποιο παυσίπονο. Όμως, καλό θα ήταν πρώτα να εστιάσεις στην αντιμετώπισή του με κάποιον φυσικό τρόπο.

Οι παρακάτω τροφές λέγεται πως βοηθούν στην αντιμετώπιση του πονοκεφάλου και εμείς σου προτείνουμε να τους δώσεις μια ευκαιρία.

Καρπούζι

Το ήξερες ότι τις περισσότερες φορές ο πονοκέφαλος οφείλεται στην αφυδάτωση; Το καρπούζι περιέχει μεγάλες ποσότητες νερού και έτσι μπορεί να σου προσφέρει την ενυδάτωση που χρειάζεται ο οργανισμός σου, χωρίς να αναγκαστείς να πιεις πολλά ποτήρια νερού.

Αγγούρι

Το αγγούρι ανήκει στην ίδια κατηγορία με το καρπούζι αφού και το νερό που περιέχει αγγίζει το 95% αποτρέποντας έτσι την αφυδάτωση του οργανισμού σου. Μήπως ήρθε η ώρα να προτιμήσεις να το συμπεριλάβεις στα σνακ σου την επόμενη φορά που θα έχεις πονοκέφαλο;

Μπανάνες

Οι μπανάνες είναι το φρούτο που θα σε βοηθήσει στον πόνο. Συνδυάζει μεγάλες ποσότητες μαγνησίου και ποτασίου, αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά τον πονοκέφαλο.

Πατάτες

Δυστυχώς, δε θα βοηθήσει και πολύ αν τις φας τηγανητές. Όμως, αν τις βάλεις στο φούρνο, πέρα από ένα υπέροχο γεύμα, θα καταφέρεις να κάνεις και το κεφάλι σου καλά. Προτίμησε να τις ψήσεις με τη φλούδα διότι εκεί υπάρχουν μεγαλύτερα ποσοστά ποτασίου.

Ανανάς

Ο φρέσκος ανανάς είναι πλούσιος σε βρομελίνη, ένα ένζυμο που λειτουργεί, αιώνες τώρα, ως φυσική αντιμετώπιση στον πονοκέφαλο. Επίσης, ο ανανάς φημίζεται και για τις αντιφλεγμονώδεις δράσεις του, που θα σε βοηθήσουν να αισθανθείς γρήγορα ανακούφιση.

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.