Τραυματισμοί στο τρέξιμο: 8 συνήθειες που σε κάνουν επιρρεπή

Τρέχεις; Μία νέα έρευνα υποδεικνύει τις συνήθειες που μπορεί να σε τραυματίσουν κατά τη διάρκεια της άσκησης.

«Οι αθλητές είναι σαν τις νιφάδες», λέει ο Jordan Metzl, αθλίατρος και MD. «Μπορεί να μοιάζουν όλοι ίδιοι από μία συγκεκριμένη απόσταση αλλά στην πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετικοί». Πράγματι, ο καθένας από εμάς έχει ένα ξεχωριστό ιστορικό που αυτόματα ορίζει ένα μοναδικό αθλητικό προφίλ. Ωστόσο, μία νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο PLOS ONE υποδεικνύει πως υπάρχουν συγκεκριμένοι παράγοντες που επηρεάζουν τις γυναίκες και μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο για τραυματισμούς. Για να σε βοηθήσουν να παραμείνεις ένα υγιής και fit Shape Girl, οι ερευνητές θέλησαν να εξετάσουν αναλυτικότερα τις συμπεριφορές που τείνουν να προκαλούν τραυματισμούς στα άκρα των αθλητών. Πιο συγκεκριμένα, ανέλυσαν περισσότερες από 400 μελέτες πάνω στο τρέξιμο και τους τραυματισμούς και επισήμαναν 8 παράγοντες που αυξάνουν τον κίνδυνο τραυματισμού και αφορούν ειδικά τις γυναίκες: 1. Ιστορικό από παλαιότερο τραυματισμό 2. Αυξανόμενη ηλικία 3. Προηγούμενη συμμετοχή σε αθλητική δραστηριότητα 4. Τρέξιμο σε επιφάνεια από μπετόν 5. Τρέξιμο σε μαραθώνιο μέσα στην προηγούμενη χρονιά

Διάβασε το υπόλοιπο άρθρο στο shape.gr

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.