5 βασικά tips για να επιστρέψεις στην αθλητική σου ρουτίνα μετά τις διακοπές

Ας είμαστε ειλικρινείς, φέτος η χρονιά δεν ήταν σύμμαχός μας ώστε κρατηθούμε πιστοί στην αθλητική μας ρουτίνα. Η καραντίνα έφερε τρεις μήνες αδράνειας και ύστερα είχαμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές.

Όσο κι αν θέλουμε να επιστρέψουμε στο γυμναστήριο, ή στην αγαπημένη μας μορφή άσκησης, είναι κάπως δύσκολο. Και όλοι γνωρίζουμε πως όσο περισσότερο απέχουμε, τόσο δυσκολότερο είναι να επιστρέψουμε. Όμως συμβαίνει και χρειαζόμαστε ένα καλό πρόγραμμα και σωστή παρότρυνση ώστε να επανέλθουμε δυναμικά.

Ίσως, για τις ανάγκες του άρθρου η υποφαινόμενη να έχει βάλει και ως μουσική υπόκρουση το «Eye of the tiger» για περισσότερο motivation.

Μην είσαι σκληρή με τον εαυτό σου

Τα είπαμε και πιο πάνω. Η χρονιά αυτή ήταν δύσκολη και δεν ωφελεί σε τίποτα να βουλιάζεις στην αυτολύπηση. Κάποιοι επέλεξαν να γυμναστούν στην καραντίνα και κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, και κάποιοι όχι. Αν ένιωθες πως δεν είχες όρεξη ή ενέργεια, αποδέξου το και υποσχέσου στον εαυτό σου πως σύντομα θα επιστρέψεις στην αθλητική ρουτίνα σου.

Προγραμμάτισε την άσκησή σου

Κλείσε το πολυπόθητο ραντεβού με τον personal trainer/ προπονητή, ή δες το πρόγραμμα του γυμναστηρίου σου. Επίλεξε την ημέρα και την ώρα και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να εμφανιστείς φορώντας τα ρούχα της γυμναστικής σου και με ένα μπουκάλι κρύο νερό στο χέρι! Σημείωσε στην ατζέντα σου τις ημέρες και τις ώρες της γυμναστικής και φρόντισε να τις τηρήσεις.

Επιστράτευσε την κολλητή σου

Γι’ αυτό είναι οι κολλητές∙ ώστε να έχεις κάποιον δίπλα σου στις δύσκολες στιγμές, και όταν θα διαβείς για πρώτη φορά μετά από μήνες την είσοδο του γυμναστηρίου, είναι μία από αυτές. Βρείτε ένα κοινό άθλημα ή γυμναστήριο και συνεννοηθείτε ώστε να πηγαίνετε παρέα. Θα δεις πως θα παροτρύνει η μία την άλλη και θα είναι και πιο ευχάριστη η άσκηση.

Ξεκίνα σταδιακά

Αν τον προηγούμενο χειμώνα πήγαινες κάθε ημέρα στο γυμναστήριο, εντάξει, μην τρελαθείς και ξεκινήσεις αμέσως με το ίδιο πρόγραμμα. Δώσε στο σώμα σου λίγο χρόνο να προσαρμοστεί και ξεκίνα σταδιακά να αυξάνεις τις ημέρες. Αν, για παράδειγμα, λάτρευες το τρέξιμο και έτρεχες πέντε χιλιόμετρα κάθε φορά∙ μετά από αυτούς τους μήνες αδράνειας καλό είναι να ξεκινήσεις με ένα χιλιόμετρο και σταδιακά να ‘ανέβεις΄.

Πρόσεξε και τη διατροφή σου

Το να επιστρέψεις στη γυμναστική είναι ο απόλυτος στόχος σου, όμως χρειάζεται να ακολουθήσει και το σώμα σου. Ξεκίνα λίγες ημέρες πριν με το να  τρως πιο συχνά και πιο υγιεινά, να πίνεις πολύ νερό και να ξεκουράζεσαι. Με λίγα λόγια, αφού προετοιμάσεις τη ψυχολογία σου για τη μεγάλη επιστροφή ήρθε η ώρα να προετοιμάσεις και το σώμα σου.

Στην αρχή δεν θα είναι εύκολο, ειδικά αν είχες ολόκληρους μήνες αποχής από την άθληση. Όμως, μη το βάλεις κάτω και θα δεις πως το σώμα σου γρήγορα θα επιστρέψει στους ρυθμούς που είχε πριν.

featured photo: @bonninstudi
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.