Tips για να διατηρήσεις το χτένισμά σου μετά το γυμναστήριο

Tips για να διατηρήσεις το χτένισμά σου μετά το γυμναστήριο

Χωρίς να χρειαστεί να λούσεις τα μαλλιά σου

Η μέρα έχει μόνο 24 ώρες, μέσα στις οποίες πρέπει να χωρέσουμε ένα σωρό υποχρεώσεις, αλλά και χρόνο για τον εαυτό μας. Είτε αφήνουμε το γυμναστήριο για μετά τη δουλειά και πριν την έξοδο, είτε επιλέγουμε να ξεκινήσουμε την ημέρα μας με άσκηση, δεν είναι πάντα εφικτό να λούζουμε και να ξαναφτιάχνουμε τα μαλλιά μας από την αρχή.

Αν αγαπάς την άσκηση, αλλά παράλληλα θέλεις να διατηρήσεις τα μαλλιά σου καθαρά, χωρίς να χρειάζεται να λουστείς απευθείας μετά, διάβασε παρακάτω!

Τίμησε τα μαντήλια για τα μαλλιά

Ένα τέτοιο αξεσουάρ, με υφή πετσέτας, θα απορροφήσει άμεσα τον ιδρώτα χωρίς να περάσει στα μαλλιά σου, περιορίζοντας το πρόβλημα του να φριζάρουν μετά τα πρώτα πέντε λεπτά τρεξίματος, δίνοντας σου επίσης ένα très chic look.

harrods.com

Ξηρό σαμπουάν

Απλώνοντας λίγη ποσότητα στο τριχωτό της κεφαλής, θα καταφέρεις να απορροφήσεις τον ιδρώτα και να απομακρύνεις τυχόν σημάδια λιπαρότητας. Πέρασε τα μαλλιά σου με το πιστολάκι για να τα ανανεώσεις και να τονώσεις την λάμψη τους και είσαι έτοιμη. Εάν δεν προλάβεις, μπορείς επίσης να τα πιάσεις σε ένα χαλαρό bun που θα τονίσει το πρόσωπό σου και θα κρύψει το φριζάρισμα.

theodysseyonline.com

Πλεξίδες

Όσο λιγότερα μαλλιά αφήνεις εκτεθειμένα, τόσο το καλύτερο. Πιάσε τα μαλλιά σου σε μια ψηλή κοτσίδα και κάνε τα υπόλοιπα πλεξίδα ή χώρισε τα στη μέση κάνοντας μια πλεξίδα σε κάθε μεριά. Έτσι τα μαλλιά σου παραμένουν στη θέση και δεν γίνονται λιπαρά ούτε φριζάρουν όσο εσύ αθλείσαι.


featured image: runnersworld.com
 
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.