girl

Πόνος περιόδου: 4 πράγματα που καλό είναι να αποφεύγεις κατά τη διάρκεια του κύκλου σου

Η περίοδος ήδη επηρεάζει αρκετά τη ζωή μας σε διάφορα θέματα. Σαν να μην έφτανε αυτό, αποδεικνύεται ότι μερικά από τα πράγματα που απολαμβάνουμε περισσότερο ίσως να επιδεινώνουν τα εμμηνορροϊκά συμπτώματα! Για να έχεις μια πιο ανεκτή και ευχάριστη -εάν αυτό είναι δυνατόν- περίοδο υπάρχουν κάποιες αλλαγές, που εάν τις κάνεις μπορούν να είναι προς όφελός σου.

Ποιες είναι οι μικρές αλλαγές που μπορείς να κάνεις στη ζωή σου όταν έχεις περίοδο;

Μείωσε την καφεΐνη

Σε περίπτωση που ήδη δεν πίνεις καφέ μπορείς να κάνεις skip αυτήν τη συμβουλή. Είσαι ήδη σε καλό δρόμο. Σε περίπτωση όμως που είσαι λάτρης του καφέ αυτό το βήμα μπορεί να σε δυσκολέψειΜελέτες έχουν δείξει ότι τα καφεϊνούχα ποτά μπορεί να συμβάλουν στην αύξηση της ευαισθησίας του στήθους κατά τη διάρκεια της περιόδου. Η καφεΐνη επίσης μπλοκάρει έναν νευροδιαβιβαστή στον εγκέφαλο. Αυτό οδηγεί σε άγχος και αυξημένο καρδιακό ρυθμό. Αντί για καφέ δοκίμασε το πράσινο τσάι χωρίς καφεΐνη. Αυτό είναι ένα ρόφημα το οποίο μπορεί να καταπραΰνει τις κράμπες που ίσως έχεις.

Μήπως υποφέρεις και εσύ από φούσκωμα κατά τη διάρκεια της περιόδου σου; Η αλήθεια είναι πως είναι ένα από τα πιο κοινά συμπτώματα. Πρέπει να ξέρεις πως το φαγητό που καταναλώνεις μπορεί να το κάνει χειρότερο. Πιθανότατα εκείνες τις ημέρες το μόνο που λαχταράς είναι αλμυρά ή τηγανητά φαγητά. Μάθε όμως πως δεν είναι ότι καλύτερο. Δημιουργούν κατακράτηση υγρών, επειδή σε αφυδατώνουν, και έτσι το σώμα σου προσπαθεί να το αντισταθμίσει. Ως αποτέλεσμα, έχεις ένα μόνιμο φούσκωμα όλες αυτές τις μέρες.

Συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες

Το ξέρουμε ότι το μόνο χάπι που θες να πάρεις όταν έχεις περίοδο είναι το πιο δυνατό παυσίπονο. Τί είναι όμως σοφότερο; Αντί να ψάχνεις για λύση εκείνη τη στιγμή να έχεις προνοήσει από πριν. Ξεκίνα με ένα συμπλήρωμα διατροφής, αφού έχεις συμβουλευτεί τον γυναικολόγο σου, ή απλές βιταμίνες κάποιες ημέρες πριν. Μπορείς να συνεχίσεις την κατανάλωση τους σε όλη τη διάρκεια του μήνα εάν θες να δεις μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Το έλαιο νυχτολούλουδου επίσης έχει αποδειχθεί ότι έχει ανακουφιστικά αποτελέσματα. Είναι ένα εξαιρετικό αντιφλεγμονώδες για την ανακούφιση του φουσκώματος. Να θυμάσαι πως το μυστικό είναι να μην σταματήσεις να τα παίρνεις όταν υποχωρήσει ο πόνος!
featured photo: unsplash.com/@yrss
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.