Τώρα που οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν κάθε μέρα λίγο περισσότερο, μία ερώτηση τριγυρίζει στο μυαλό όλων: Πώς θα κοιμόμαστε από εδώ και πέρα; Ο ύπνος και η ζέστη είναι δύο πράγματα που συνήθως δεν πάνε μαζί. Το θυμάσαι και από όλα τα προηγούμενα χρόνια που στριφογύριζες στο κρεβάτι χωρίς να μπορείς να κλείσεις μάτι. Φέτος, λοιπόν, επανερχόμαστε με μερικά ακόμη tips που ίσως κάνουν την υπόθεση “ύπνος” ευκολότερη.

Άφησε την πόρτα του υπνοδωματίου ανοιχτή

Για να παραμείνει έστω και λίγο δροσερός ένας χώρος, χρειάζεται η ανανέωση του αέρα. Είναι προτιμότερο λοιπόν να αφήνεις την πόρτα του υπνοδωματίου ανοιχτή και μαζί κάποιο παράθυρο του υπόλοιπου σπιτιού. Αν πάλι το σπίτι σου το πρωί είναι ιδιαίτερα ηλιόλουστο, προσπάθησε να έχεις έστω και λίγο τις κουρτίνες τραβηγμένες ή τα παντζούρια κλειστά ώστε να διατηρείται σκιερό και δροσερό.

Δοκίμασε το κόλπο με τη βρεγμένη πετσέτα

Αν δεν έχεις κάποιο κλιματιστικό στο σπίτι, μπορείς να δοκιμάσεις το κόλπο που εφάρμοζαν πάντοτε οι παλιοί στις μεγάλες ζέστες. Βρέξε μία παλιά πετσέτα με παγωμένο νερό και τοποθέτησέ την μπροστά από ένα ανοιχτό παράθυρο ή τον ανεμιστήρα σου. Ο αέρας που περνά θα γίνεται έτσι ακόμη πιο δροσερός.

Μην κάνεις κρύο μπάνιο πριν τον ύπνο

Μπορεί να σου φαίνεται ως η εύκολη λύση, ωστόσο έχει αντίθετα από το επιθυμητό αποτελέσματα. Σε αυτήν την περίπτωση είναι προτιμότερο να βρέξεις με κρύο νερό τους καρπούς των χεριών και τα πόδια σου πριν πας στο κρεβάτι. Τα δύο αυτά σημεία θα σε κρατήσουν δροσερή περισσότερη ώρα απ’ότι ένα μπάνιο.

Χρησιμοποίησε βαμβακερά σεντόνια που αναπνέουν

Ένας από τους βασικότερους λόγους που δεν μπορείς να κοιμηθείς στη ζέστη, είναι τα σεντόνια σου. Αν το ύφασμα τους είναι συνθετικό, είναι πολύ λογικό να κρατούν όλον τον ιδρώτα και τη ζέστη και να μην αφήνουν το δέρμα σου να αναπνεύσει. Αντίθετα, είναι καλύτερο να επενδύσεις σε 100% βαμβακερά σεντόνια που θα σου προσφέρουν τον ύπνο που αξίζεις.