Τι πρεπει να κανεις (και οχι) μετα τα εξαλλα γευματα των γιορτων

Αρχικά θα πρέπει να πάρεις τις ανάσες σου, και ας κοντεύεις να σκάσεις από το πολύ φαγητό! Αρχικά, τι ΔΕ θα πρέπει να κάνεις:

  • Να ορκιστείς πως δε θα ξαναφάς τόσο πολύ. Είναι ψέμα και το ξέρεις, ας μην ξεκινήσει έτσι η νέα χρονιά.
  • Να πάθεις υστερία και να ψάχνεις μαντζούνια, μάγια και ξόρκια για να διώξεις τα κιλά που πήρες, που δεν είναι μόνο αυτά που σε ενοχλούν αλλά και τα προηγούμενα, και από εκεί που πριν από 15 μέρες δε χρειαζόταν να κάνεις κάτι, με τους σημερινούς υπολογισμούς πρέπει να χάσεις το λιγότερο 5.
  • Να ζυγιστείς κατευθείαν μετά από ένα μεγάλο φαγοπότι. Η ένδειξη στη ζυγαριά θα είναι παραπλανητική και μόνο άγχος μπορεί να σε γεμίσει.
  • Να γεμίσεις με ενοχές και να αυτομαστιγωθείς εσωτερικά μέχρι θανάτου.

Τι μπορείς να κάνεις;

  • Αρχικά δε χρειάζονται συναισθηματισμοί, αλλά μόνο πράξεις. Τις προηγούμενες χρονιές μπορεί να περνούσες μια ολόκληρη εβδομάδα τρώγοντας μόνο για να συνεχίσεις την καταστροφή κυρίως λόγω των τύψεων που ένιωθες.
  • Χρειάζεσαι ένα πλάνο. Κάτι σαφές και συγκεκριμένο, που θα σου δώσει την ενέργεια και το κίνητρο για τη συνέχεια.
  • Διώξε τα υπόλοιπα φαγητά και κυρίως γλυκά από το σπίτι.
  • Πήγαινε γυμναστήριο ή ξεκίνα κάποια δραστηριότητα, ιδανικά αερόβια που θα βοηθήσει τις καύσεις σου.
  • Καθάρισε το ψυγείο σου από άχρηστα φαγητά και φτιάξε μια λίστα με «καθαρά» τρόφιμα για το σούπερ μάρκετ.
  • Φρόντισε να ενυδατωθείς, καθώς το αλκοόλ που πιθανότατα έχεις καταναλώσει θα σε έχει αφυδατώσει και το νερό είναι αυτό που θα σε βοηθήσει να διώξεις και την κατακράτηση που αισθάνεσαι.
  • Αν έχεις έντονο πρήξιμο, καλό είναι να περιορίσεις το αλάτι και να πίνεις για λίγες μέρες αφεψήματα με διουρητικές ιδιότητες όπως το πράσινο τσάι, η λουίζα, το χαμομήλι, το ταραξάκο κλπ.
  • Αύξησε την κατανάλωση των φυτικών ινών και της άπαχης πρωτεΐνης. Το θέμα δεν είναι να μείνεις νηστικός, αλλά να τραφείς έξυπνα ώστε να μην πεινάς και να ξανασυνηθίσει το στομάχι (και το μάτι) σου στις φυσιολογικές ποσότητες.
  • Αν κρίνεις πως χρειάζεσαι κάτι πιο εντατικό κάνε μία ή δύο μέρες με φρούτα, γιαούρτια και σαλάτες ή χορτόσουπα.

Όσο και αν σε πιάνει πανικός, θα πρέπει να ανασυγκροτηθείς και να ανακτήσεις τον έλεγχο. Ξεκίνα το 2017 κάνοντας το καλύτερο για τον εαυτό σου!

www.facebook.com/grafeiodiatrofis | www.instagram.com/kliodim

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.