Τι να κάνεις όταν δε σε παίρνει ο ύπνος

18 tips για να σταματήσεις να στριφογυρίζεις στο κρεβάτι

Συνήθως συμβαίνει όταν πρέπει να κοιμηθείς γιατί την επόμενη έχεις κάτι σημαντικό να κάνεις από νωρίς. Ή συμβαίνει όταν έχεις πιεί δυνατό καφέ στις 8 το βράδυ. 'Η συμβαίνει όταν έχεις κοιμηθεί πάρα πολλές ώρες, έχεις τεμπελιάσει τόσο που το κορμί δεν υπακούει από κούραση.

Σταμάτα να στριφογυρίζεις στο κρεβάτι με κίνδυνο να πνιγείς από το σεντόνι και δοκίμασε τα εξής:

  1. Ξύπνα τον σκύλο και παίξτε.
  2. Ξεκαθάρισε το ντουλάπι του μπάνιου σου. Πέταξε ότι έχεις ανοίξει από καιρό και χάρισε ότι δε σου αρέσει να χρησιμοποιείς και είναι κλειστό.
  3. Αναζήτησε τους πρώην σου στο facebook. Κλάψε λίγο ή πολύ ΑΛΛΑ ΜΗ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΜΗΝΥΜΑ.
  4. Βρες το Slumdog Millionaire και μάθε τις κινήσεις από τους Bollywood χορούς.
  5. Κάνε πράκτις σε ό,τι δεν προλαβαίνεις μέσα στη μέρα. Βελάκια; Eye liner; Κατακόρυφο; Τσιχλόφουσκα;
  6. Ξύπνα μια φίλη σου να σου κάνει παρέα.
  7. Γράψε γράμματα και πες στους δικούς σου ανθρώπους όλα όσα νιώθεις. Τα ευχαριστώ και τα συγνώμη και τα μου λείπεις. Ταχυδρόμησε τα το πρωί χωρίς να τα ξαναδιαβάσεις.
  8. Ονομάτισε όλα τα αγόρια ή κορίτσια που έχεις φιλήσει.
  9. Βάλε σε αλφαβητική σειρά τα βιβλία της βιβλιοθήκης σου.
  10. Φτιάξε μαρμελάδα για τα παιδιά στο γραφείο.
  11. Κάνε γιόγκα.
  12. Ψώνισε online.
  13. Κανε catch up με φίλους που ζουν σε χώρες με ιδανική διαφορά ώρας για να τα πείτε στις 2 τα μεσάνυχτα.
  14. Σκέψου όσα ονειρευόσουν να γίνεις στο Δημοτικό.
  15. Ζωγράφισε.
  16. Βάλε ένα ποτήρι κρασί και κάντε στο μπαλκόνι να παρατηρήσεις τη γειτονιά το βράδυ.
  17. Φτιάξε μια λίστα με τα πιο τρελά σου όνειρα
  18. Και μετά φτιάξε μια λίστα με ρεαλιστικά όνειρα.
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.