Έχοντας περισσότερο χρόνο στα χέρια μας κατά την καραντίνα, πολλές από εμάς διάβασαν, έμαθαν και δοκίμασαν νέα προϊόντα. Είμαστε πλέον πιο μορφωμένες από ποτέ σχετικά με τα συστατικά των προϊόντων που επιλέγουμε. Επίσης, είμαστε πιο αυστηρές από ποτέ, ζητώντας από τις εταιρείες ομορφιάς να παράγουν με βιώσιμο τρόπο, αποφεύγοντας δοκιμές σε ζώα.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο έχουν γεννηθεί πολλές νέες εταιρείες και συχνά μοιάζει χαοτική η επιλογή της καλύτερης. Γι’ αυτό και το παγκόσμιο beauty e-shop Lookfantastic, διεξήγαγε μια έρευνα για να βρει τις πιο δημοφιλείς μάρκες της χρόνιας.

Τα αποτελέσματα ήταν ξεκάθαρα και η μακράν δημοφιλέστερη μάρκα για φέτος είναι το The Ordinary.

Μια εταιρεία που, αν και γεννημένη το 2016, κατάφερε να αλλάξει το πώς αγοράζουμε προϊόντα περιποίησης. Αντί να διαφημίζουν τα αποτελέσματα που προσφέρουν τα προϊόντα τους, το The Ordinary επικεντρώνεται στα συστατικά. Απλουστεύοντας όσο γίνεται τη διαδικασία επιλογής και επιμορφώνοντας τους καταναλωτές, κάθε προϊόν φέρει το όνομα του βασικού ενεργού συστατικού του.

Κάποια παραδείγματα είναι τα best-selling προϊόντα της εταιρείας Hyaluronic Acid 2% + B5, 100% Plant-Derived Squalene, και Lactic Acid 10% + HA. Το όνομα του προϊόντος επικοινωνεί ξεκάθαρα τα συστατικά του. Παράλληλα, η εταιρεία επιμορφώνει το κοινό της για τα οφέλη και αποτελέσματα του κάθε συστατικού μέσω των social media και του site της.

Πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα, όλα τα προϊόντα προσφέρονται σε οικονομικές τιμές, κάνοντας το skincare προσιτό σε όλους. Επιπλέον, όλα τα προϊόντα The Ordinary είναι cruelty-free και δεν περιέχουν parabens, sulphates, και ορυκτέλαια.

Συνδυάζοντας αποτελεσματικά, οικονομικά προϊόντα επικεντρωμένα στα συστατικά, επιμορφώνοντας τον κόσμο για τα οφέλη κάθε συστατικού ενώ αποφεύγουν τις δοκιμές σε ζώα και τη χρήση επιβλαβή συστατικών, το The Ordinary κατάφερε να κερδίσει μια θέση στη ρουτίνα ομορφιάς μας αλλά και στην καρδιά μας.

Εάν δεν το έχεις δοκιμάσει ακόμα, μπορείς να βρεις τα προϊόντα The Ordinary στο Sephora.