Η ισχύς εν την ένωση λέει το αρχαίο ρητό που μέχρι και σήμερα εφαρμόζεται και από την Gucci αλλά και από την The North Face με μεγάλη επιτυχία.

Και οι δύο μας συνηθίζουν σε fashion συνεργασίες, όπως η Gucci με τον Gus Van Sant για το GucciFest ή η The North Face με τον οίκο Martin Margiela και το brand Supreme.

Είναι όμως η πρώτη φορά που ο οίκος Gucci αποφασίζει να ενώσει τις δυνάμεις του με ένα άλλο brand και το αποτέλεσμα είναι πέρα για πέρα δημιουργικό. Περισσότερο από το πάντρεμα δύο εμβληματικών logos, αυτή η συνεργασία αποτελεί το πάντρεμα δύο αρκετά διαφορετικών κόσμων και δύο διαφορετικές αισθητικές, που για να είμαστε ειλικρινείς δύσκολα θα φανταζόμασταν να συνυπάρχουν τόσο αρμονικά.

Ο Alessandro Michele, καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci,  αποδεικνύει για ακόμη μια φορά πως σωστά του εμπιστεύθηκαν αυτή τη θέση και πως κάθε του νέο βήμα μας χαρίζει μια πιο σύγχρονη προσέγγιση της μόδας.

Let’s go glamping

Η νέα καμπάνια The North Face x Gucci ακολουθεί ένα γκρουπ ιδιαίτερα fashionable φίλων που αναζητά την περιπέτεια στα βουνά των Άλπειων.

Κι όταν ένας οίκος όπως η Gucci εμπλέκεται, το basic camping δίνει τη θέση του στο stylish glamping. Γιατί ό,τι κι αν επιλέγεις να κάνεις οφείλεις να το κάνεις με το βαρόμετρο της μόδας στα ύψη.

Όλη η συλλογή αφορά το outerwear με τα puffer coats να έχουν την τιμητική τους, χωρίς να λείπουν οι βολικές backpack τσάντες.

Και για όσους είχαν ακόμη αμφιβολίες για το αν αυτή η συνεργασία είναι μια ωδή στην ανακάλυψη της φύσης και του έξω, η επιβεβαίωση έρχεται με την πιο στιλάτη υπογραφή του brand πάνω σε αντικείμενα που ποτέ δεν θα φανταζόσουν άλλοτε πως θα απασχολούσαν τον οίκο.

Ένα ζευγάρι μποτάκια ορειβασίας που σε άλλη περίπτωση θα απωθούσε τα fashion girls, μια σκηνή και ένα sleeping bag αφήνονται στο άγγιγμα του Alesandro Michele κι από απλός εξοπλισμός γίνονται fashion items.

Το «έξω» ως κεντρική ιδέα, μόνο μια τυχαία επιλογή δεν είναι αφού σε μια περίοδο που πολλές περιοχές του κόσμου βιώνουν την περιοριστική συνθήκη του lockdown μια βόλτα στη φύση είναι από τα λίγα πράγματα που παραμένουν ελεύθερα.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci)

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci)

Μια 70’s νοσταλγία

Ο Alesandro Michele είναι γνωστός για τη 70’s αισθητική του και μέσα από την Gucci μεταφέρει την αγάπη του για το vintage.  Για αυτή τη συνεργασία, η The North Face που δραστηριοποιείται από το 1966, άνοιξε τα αρχεία της στον Alesandro Michele για να εμπνευστεί από παλαιότερα σχέδια. Και το αποτέλεσμα τους δικαιώνει και τους δύο.

Απαλοί χρωματικοί τόνοι, vintage πράσινα και κυανά μπλε, floral μοτίβα και τα απαραίτητα τεράστια χρωματιστά γυαλιά ηλίου, αποτελούν την τέλεια συνύπαρξη ανάμεσα στα κλασικά σχέδια της The North Face και την κομψότητα της Gucci αισθητικής. Το puffer υλικό δεν σταματάει στα μπουφάν και πειραματίζεται με την ιδανική βουνίσια φούστα αλλά και με ένα άνετο jumpsuit. Όλα συνδυασμένα με τα elegant tops, τις γόβες με αγκράφα, τις ladylike δερμάτινες τσάντες και το εμβληματικό logo στα οποία μας έχει συνηθίσει ο οίκος.

Η αγάπη για τα 70’s διαπερνάει και τον φακό του Daniel Shea, που επιμελείται τις εικόνες και το film της καμπάνιας, με τις ανεπιτήδευτα ελαφρώς ακεντράριστες  φωτογραφίες και με την εντύπωση πως έχει χρησιμοποιηθεί φωτογραφική κάμερα και φιλμ εποχής. Μέχρι και το βίντεο της καμπάνιας το ντύνει η μουσική του iconic τραγουδιού «Bad Moon Rising» των Credence Clearwater Revival, οι οποίοι διατηρούσαν το studio τους ακριβώς απέναντι από τη βιοτεχνία και το πρώτο μαγαζί της The North Face στο Berkeley της California.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci)

Μια δέσμευση προς τη βιωσιμότητα

Για τη σύγχρονη ματιά που ήθελαν να δώσουν στη vintage συλλογή τους οι The North Face x Gucci, επέλεξαν τη δέσμευση και των δύο για μια πιο βιώσιμη μόδα. Οι backpack τσάντες της σειράς είναι φτιαγμένες από ECONYL ύφασμα, που είναι ένα nylon που παράγεται από αναγεννημένα υλικά όπως δίχτυα ψαρέματος, χαλιά και άλλα θραύσματα που όλα τους μπορούν να ανακυκλωθούν και να μεταμορφωθούν σε κάτι καινούργιο.

Η συλλογή αναμένεται να είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη από 9 Ιανουαρίου.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci)

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci)