Τα πνευματικά, συναισθηματικά και σωματικά οφέλη 3 προπονήσεων που ήδη κάνεις

Είναι γνωστό ότι η σωματική άσκηση κάνει καλό. Όχι μόνο δείχνεις αλλά και νιώθεις πιο όμορφη. Γενικά βελτιώνει τη ζωή σου σε πολλά επίπεδα. Ωστόσο, αν θέλεις να μάθεις πώς ακριβώς διαφορετικά workouts σε ωφελούν πνευματικά, συναισθηματικά και σωματικά, διάβασε όσα ακολουθούν.

Yoga

Πνευματικά οφέλη:

Αν ξεκίνησες πρόσφατα τις προπονήσεις σου, θα έχεις ήδη αντιληφθεί πόσο βοηθούν το μυαλό σου να «καθαρίσει». Νιώθεις πιο συγκεντρωμένη και ήρεμη. Με τον καιρό αποκτάς την ικανότητα να ξεχωρίζεις τις χρήσιμες από τις ανώφελες σκέψεις σου. Τις ελέγχεις και τις κατευθύνεις μακριά από περισπασμούς του περιβάλλοντος. Μένεις επικεντρωμένη στο τώρα και βρίσκεις τρόπους να αντιμετωπίζεις ανούσιες ψυχικές συνήθειες. Επιπλέον, η yoga βελτιώνει τον συντονισμό, τον χρόνο αντίδρασης και τη λειτουργία της μνήμης σου.

Η πνευματική προέλευσή της σε συνδυασμό με τον διαλογισμό συμβάλλει στην ευκολότερη επίλυση προβλημάτων και στην ανάπτυξη της ενσυνειδητότητας. Αυτή αφορά στη δυνατότητα συγκέντρωσης της προσοχής σε αυτό που βιώνεις κάθε στιγμή.

Συναισθηματικά οφέλη:

Σου δίνει την δυνατότητα να δεις τη γενική εικόνα των πραγμάτων και να ισορροπείς. Χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό αναπνοής, σώματος και μυαλού σε βοηθά να απελευθερωθείς από ό, τι σε εμποδίζει. Έτσι, έχεις περισσότερο χώρο, για να βιώσεις τα συναισθήματά σου. Μακροπρόθεσμα, αρχίζεις να παρακολουθείς τις αντιδράσεις σου και έχεις την ικανότητα να αντιμετωπίζεις ό, τι έρχεται στη ζωή σου. Τέλος, βοηθάει πολύ στη μείωση του άγχους https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16319785/

Σωματικά οφέλη:

Η χημεία του σώματος αλλάζει, όταν κάνεις γιόγκα. Υπάρχει μια σημαντική απελευθέρωση των ορμονών ευτυχίας (ενδορφινών και ντοπαμίνης) αμέσως μετά την άσκηση. Παρέχει περισσότερο οξυγόνο στα κύτταρά σου με αποτέλεσμα την καλύτερη λειτουργία τους. Αυξάνεται η κυκλοφορία ιδιαίτερα στα χέρια και στα πόδια σου με τις ασκήσεις χαλάρωσης. Ακόμα, οι μύες διατείνονται, οι αρθρώσεις ανοίγουν και βελτιώνεται η ευλυγισία σου, ενώ αποκτάς μεγαλύτερη ισορροπία. Μακροπρόθεσμα, το σώμα είναι πιο δομικά σωστό. Παράλληλα, αυξάνεται και η δύναμή σου εξαιτίας συγκεκριμένων στάσεων που αναπτύσσουν τους μύες.

Barre

Πνευματικά οφέλη:

Η πειθαρχία που απαιτεί σε κάνει να προσηλώνεσαι στο στόχο σου και να συγκεντρώνεσαι. Αυτό δίνει στο μυαλό σου τη δυνατότητα να κάνει ένα διάλειμμα από τα όσα το απασχολούν καθημερινά. Αμέσως μετά την προπόνηση, αισθάνεσαι πιο χαλαρή και χωρίς στρες, αφού η μουσική σε βοηθά να ηρεμείς. Με τον καιρό γίνεσαι πιο συγκεντρωμένη και αποτελεσματική στην εργασία σου. Ίσως και πιο ευχαριστημένη από τις προσωπικές σου σχέσεις.

Συναισθηματικά οφέλη:

Τα μαθήματα ευνοούν τη συντροφικότητα και τη διασκέδαση. Φεύγεις νιώθοντας πιο δυνατή και με την ενδορφίνη σου στα ύψη. Σιγά σιγά αποκτάς μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και την αίσθηση ότι μπορείς να πετύχεις τα πάντα.

Σωματικά οφέλη:

Επειδή συνδυάζονται ασκήσεις cardio και ενδυνάμωσης, ο μεταβολισμός σου γίνεται γρηγορότερος. Μπορείς να καις θερμίδες ακόμα και όταν κοιμάσαι! Αποκτάς ένα γραμμωμένο και δυνατό σώμα, ενώ βελτιώνεται σημαντικά και η στάση του.  Επιπρόσθετα, αυξάνεται η αντοχή σου. Οι χορογραφημένες ασκήσεις «ανοίγουν» τις κλειδώσεις, ενώ τα νεύρα και οι σύνδεσμοι χαλαρώνουν. Έτσι, σου προσφέρει ευλυγισία που μπορεί να αποτρέψει ακόμα και μελλοντικούς τραυματισμούς. Τέλος, οδηγεί σε μια γενικά βελτιωμένη ευθυγράμμιση του σώματος και αυξημένη οστική πυκνότητα, η οποία συμβάλλει στην αποτροπή της οστεοπόρωσης.

Spinning

Πνευματικά οφέλη:

Οι προπονήσεις αυτές προσφέρουν μια ευκαιρία για πνευματική και συναισθηματική εκτόνωση. Είναι ένα αδιάλειπτο 45λεπτο, όπου μπορείς να αφεθείς και να συγκεντρωθείς στον εαυτό σου. Ένας, δηλαδή, ενεργός διαλογισμός. Δίνει χώρο στο μυαλό σου και το εκπαιδεύει, προσφέροντάς του υγεία και δύναμη. Επιπλέον, βοηθάει την ποιότητα του ύπνου σου, αφού μετά από μια κουραστική προπόνηση κοιμάσαι καλύτερα.

Συναισθηματικά οφέλη:

Η εμπειρία του indoor-cycling επιτρέπει την απελευθέρωση της συναισθηματικής ενέργειας και των ενδορφινών. Με αυτόν τον τρόπο, λοιπόν, βοηθάει στην αντιμετώπιση του άγχους. Επειδή μοιράζεσαι από κοινού μια στιγμή με τους συναθλούμενούς σου, συντελεί και στην ανάπτυξη της κοινωνικότητας. Ακόμη, σου δίνει τη δυνατότητα να μεταμορφωθείς. Μπορείς να πας στη προπόνηση λυπημένη και να φύγεις νιώθοντας ανάλαφρη, με καλή διάθεση και έτοιμη να αντιμετωπίσεις τον κόσμο. Με την πάροδο του χρόνου μαθαίνεις να διοχετεύεις τα συναισθήματά σου σε θετικά κίνητρα.

Σωματικά οφέλη:

Είναι μια full-body προπόνηση που περιλαμβάνει ταυτόχρονα high-intensity cardio εξάσκηση, χορογραφία που εμπλέκει τον κορμό και ενδυνάμωση των μυϊκών σου ομάδων (ιδιαίτερα τους τετρακέφαλους και τους γλουτιαίους). Το custom-designed ποδήλατο αναγκάζει τους αναβάτες να ενεργοποιούν και τους πιο υπολειτουργικούς μύες. Βελτιώνει τα επίπεδα αερόβιας και αναερόβιας φυσικής σου κατάστασης και καις λίπος. Δεδομένου ότι τα μαθήματα βασίζονται στον ρυθμό, καλλιεργείται ο συντονισμός και γίνονται πιο γρήγορα τα αντανακλαστικά σου. Και όλα αυτά χωρίς να καταπονούνται οι αρθρώσεις σου.

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.