Τα γευστικά υποκατάστατα της σοκολάτας που πρέπει να δοκιμάσεις

Πρόκειται για τη δύσκολη στιγμή της δίαιτας και χρειάζεται να έχεις καρδιά - πέτρα για να τη διαχειριστείς. Η σοκολάτα έχει βρεθεί πως επιδρά σημαντικά στη διάθεση και το κύριο συστατικό της, το κακάο, είναι που ευθύνεται για αυτό. Στο κακάο, λοιπόν, βασίζονται και οι παρακάτω επιλογές:

  • Μους με γιαούρτι, κακάο και κάποιο υποκατάστατο ζάχαρης
  • Ζέστη η κρύα σοκολάτα, με νερό, κακάο, άπαχο γάλα και κάποιο γλυκαντικό
  • Αβοκάντο με κακάο και μέλι (η κάποια άλλη γλυκαντική ουσία)
  • Χουρμάδες αλεσμένοι με ξηρούς καρπούς και κακάο
  • Μπανάνα με κακάο, μέλι και ταχίνι, όλα αλεσμένα σε αντικατάσταση της Μερέντα.
  • Αλεσμένα φουντούκια, κακάο και μέλι ή άλλη γλυκαντική ουσία
  • Γιαούρτι με μπανάνα, κακάο και κάποιο γλυκαντικό
  • Over night oats, δηλαδή γάλα αμυγδάλου (για να είναι πιο γλυκό), λίγο γιαούρτι, βρώμη, κακάο και κατά γνωστά κάποιο γλυκαντικό, από το βράδυ μέσα στο ψυγείο

Οι αναλογίες αλλάζουν ανάλογα με το πόσο πικρή ή γλυκιά θέλουμε την τελική γεύση. Σε έρευνες που έγιναν φάνηκε πως η επίδραση της σοκολάτας σε επίπεδο διάθεσης γινόταν μόνο με την κλασική της μορφή. Αυτό όμως, σχετίζεται με τη συνήθεια και τα παιδικά (και όχι μόνο) βιώματά μας. Ας ανοίξουμε νέους ορίζοντες και πού ξέρεις, μπορεί του χρόνου του Αγίου Βαλεντίνου να γλεντάμε με μους αβοκάντο!

www.facebook.com/grafeiodiatrofis | www.instagram.com/kliodim

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.