5 συνήθειες που θα κάνουν τον ύπνο σου ευκολότερο

5 συνήθειες που θα κάνουν τον ύπνο σου ευκολότερο

Τα βράδια που έχεις αϋπνία

Ο ύπνος έχει ψυχοσωματικά οφέλη. Βλέπεις τη διαφορά πάνω σου όταν δεν καταφέρνεις να κοιμηθείς εύκολα. Νεύρα και ανεξήγητη κούραση είναι επίσης δεδομένα.

Το να κοιμάσαι μία λογική ώρα δεν είναι αρκετό από μόνο του μερικές φορές. Υπάρχουν μερικές συνήθειες που μπορείς να υιοθετήσεις για να έχεις έναν ποιοτικότερο ύπνο κάθε βράδυ. Το επόμενο πρωί θα ξυπνάς με ενέργεια και φρεσκάδα, σου το εγγυόμαστε.

Προσάρμοσε το περιβάλλον γύρω σου

Αν δυσκολεύεσαι για παράδειγμα να κοιμηθείς λόγω της φασαρίας από το δρόμο ή  από το φως που μπαίνει το πρωί, φόρεσε ωτασπίδες ή μάσκα ύπνου αντίστοιχα. Αντί να παραμένεις ξύπνια ή να διακόπτεις τον ύπνο σου νωρίς το πρωί, προσπάθησε να περιορίσεις τους εξωτερικούς παράγοντες που εμποδίζουν τον ομαλό ύπνο σου.

Βαθιές αναπνοές και χαλάρωση

Είναι σημαντικό να χαλαρώνεις το κορμί αλλά και την ψυχή σου πριν κοιμηθείς. Αυτό μπορεί να γίνει με λίγη χαλαρωτική μουσική ή και με μερικές αναπνοές. Δοκίμασε το και θα δεις πως θα πέσεις πολύ πιο "γλυκά" στο κρεβάτι σου.

Διάβασε κάτι που έχεις ξανάδιαβάσει

Μπορεί η πρώτη σου επιλογή να είναι το κινητό σου αλλά στην πραγματικότητα, το μπλε φως που εκπέμπει παρεμποδίζει σε μεγάλο βαθμό την ομαλότητα του ύπνου σου. Μην αναρωτιέσαι λοιπόν γιατί δεν μπορείς να κοιμηθείς όσο βλέπεις Netflix. Αντιθέτως, προτίμησε να διαβάσεις ένα μικρό απόσπασμα κάποιου κειμένου ή βιβλίου που έχεις διαβάσει στο παρελθόν και ξέρεις το τέλος. Δεν θα έχεις την αγωνία να δεις τι γίνεται τελικά και αυτή η οικειότητα θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις πολύ.

Γράψε κάτι

Είτε είναι η λίστα με τα αυριανά ψώνια, με τους στόχους της εβδομάδας, τις προθεσμίες που πρέπει αν προλάβεις είτε απλώς κάποιες σκέψεις σου, το γράψιμο σε βοηθά να καθαρίσεις το μυαλό σου. Είναι επίσης ένας τρόπος να ολοκληρώσεις την ημέρα σου και να προετοιμαστείς για την επόμενη. Αξίζει να το δοκιμάσεις.

Αρωματικά χώρου

Κι όμως. Η ευωδία στο χώρο σου σε χαλαρώνει αμέσως και σου δημιουργεί μία αίσθηση άνεσης. Αυτό δεν είναι και το κλειδί για έναν τέλειο ύπνο; Βάλε μερικά αρωματικά χώρου ή μερικά αρωματικά κεριά και θα παρατηρήσεις πως η διάθεση σου θα αλλάξει  αμέσως!

featured photo: https://www.twenty20.com/inapashkina/photos
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.