Οι πιο απλές συνήθειες με fitness επιρροές για να αυξήσεις τη φυσική σου δραστηριότητα

Οι πιο απλές συνήθειες με fitness επιρροές για να αυξήσεις τη φυσική σου δραστηριότητα

Έλα, τα έχει πει και ο Johnny: keep walking.   

Αν η καραντίνα μας έμαθε ένα πράγμα, αυτό είναι ότι όποιος θέλει να γυμναστεί μπορεί να βρει πολλούς τρόπους να το κάνει ακόμη κι από την άνεση του σπιτιού του. Και μάλιστα χωρίς να ξοδέψει ούτε ένα ευρώ. Φτάνει φυσικά να υπάρχει η καλή διάθεση και μια κάποια πειθαρχία. Όπως και να το κάνουμε είναι τις συνυφασμένη με την άσκηση. Τουλάχιστον μέχρι να σου γίνει δεύτερη φύση και να την επιδιώκεις αβίαστα.

Περπάτημα

Πρόκειται για μια εξαιρετική μορφή αερόβιας άσκησης, κατάλληλη για όλους, αφού δεν καταπονεί το σώμα ούτε οδηγεί σε τραυματισμούς. Βγες λοιπόν και περπάτα! Βάλε στόχο να κάνεις τουλάχιστον 20 λεπτά την ημέρα. Βρες αφορμές να αυξήσεις τη φυσική σου δραστηριότητα μέσω του περπατήματος. Πάρε τις σκάλες, προτίμησε τα πόδια από το αυτοκίνητο ή τη συγκοινωνία ή έστω πάρκαρε πιο μακριά ή κατέβα μια στάση πριν τη δική σου.

Δουλειές του σπιτιού

Εκτός του ότι όπως λένε η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά, μια τακτική φασίνα ίσως είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι για να αυξήσεις πολύ εύκολα τη φυσική σου δραστηριότητα. Εύκολα, απολύτως δωρεάν και με διπλό όφελος. Εγώ προσωπικά δεν το αλλάζω με τίποτα αυτό το αίσθημα όταν όλα είναι απαστράπτοντα και μυρίζουν ωραία.

YouTube

Τα online μαθήματα yoga και πιλάτες έχουν γίνει η νέα τάση στο fitness. Και όχι άδικα καθώς αποτελούν τον ευκολότερο και πιο legit τρόπο να γυμναστείς χωρίς να μπεις σε έξοδα ή να ταλαιπωρηθείς με μετακινήσεις. Και σίγουρα, μην υποτιμάς τα αποτελέσματα που μπορείς να πετύχεις. Να θυμάσαι, ο νούμερο ένα κανόνας του fitness είναι να παραμείνεις consistent – τα υπόλοιπα έρχονται. Το μόνο κακό είναι ότι έτσι μειώνονται οι δικαιολογίες!

Κάνε λοιπόν μια λίστα με κανάλια και μαθήματα και καθιέρωσε κάποια στιγμή της ημέρας ή της εβδομάδας που μπορείς να τους αφιερώσεις. Αν δεν μπορείς να βρεις κάποια συγκεκριμένη ώρα και μέρα, βρες συγκεκριμένες εύκολες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις καθώς βλέπεις τηλεόραση, διαβάζεις κτλ. Από απλές ασκήσεις με αντιστάσεις μέχρι σχοινάκι και κοιλιακούς, το fitness μπορεί να συνδυαστεί πανεύκολα με σχεδόν οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητά σου.

Χόρεψε στο σαλόνι του σπιτιού σου

Σε άλλες εποχές, θα σου έλεγα ότι το να βγεις Σάββατο βράδυ με την παρέα σου για χορό, είναι το καλύτερο cardio. Κάνε το ίδιο από την άνεση του σπιτιού σου. Είναι απίστευτη εκτόνωση και σίγουρα μπορεί να εκτοξεύσει τα επίπεδα ενέργειάς σου και να βελτιώσει τη διάθεσή σου από το πουθενά. Βάλε λοιπόν μουσική και χόρεψε!

Κηπουρική

Είναι αγαπημένη συνήθεια πολλών και όχι άδικα. Αν λοιπόν έχεις κήπο, εκμεταλλεύσου τον για να αυξήσεις τη σωματική σου δραστηριότητα, φυτεύοντας τα αγαπημένα σου λουλούδια και λαχανικά.

featured photo: @pererva
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.