Σεμνή, ταλαντούχα, ξεχωριστά στιλάτη, με έμφυτο το girl-power. Αναμφίβολα η Rita Ora που βρίσκεται στην κορυφή των παγκόσμιων charts, θα γινόταν σύντομα style icon με κάθε έννοια της λέξης.

JF2StteyeOyR0jO25qYtLSDHv7nqaYwYv0WMjyhCtoQ,XPiYN62x0ykh51SCQY-cJ51hQJOc5Wc06jpFWqZ-MKM,IZ-2OYOYcedlX04bNeZbhSKbs_GB0BEcCKNIyvBpzYQ

Η TEZENIS καλωσορίζει την Rita ως το επίσημο πρόσωπο της καμπάνιας Φθινόπωρο / Χειμώνας 2015/2016. Ταιριάζει απόλυτα στο brand – και το διεθνές του DNA που ειδικεύεται στα εσώρουχα, συνδυάζοντας τη μόδα, την προσωπικότητα και τη μουσική – και καταφέρνει να ελκύει πάντα το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού. Αυτός είναι ο λόγος που είναι  ιδανική για τέτοιου είδους projects καθώς παντρεύει τη μουσική με το ταλέντο.

Μιλώντας μέσα από την κάμερα με τα μάτια και το σώμα της, οι σέξι καμπύλες της αναδεικνύονται τέλεια. Φοράει τα πιο μοντέρνα σχέδια από τη συλλογή Tezenis και παίρνει glam πόζες για χάρη της φωτογράφησης που έγινε στο Λονδίνο, τον Σεπτέμβριο.

xLwfCqD7bJBCEEhy3ENHG0nRsKJwrEZyOkjykzywTJY

TEZENIS, ένα ιταλικό brand… Tι σημαίνει η Ιταλία για εσένα;

Oι ιταλοί και τα ιταλικά brands είναι πραγματικά καλοφτιαγμένα και πάνω από το μέσο όρο.

Περίγραψε με 3 λέξεις τo Tezenis.

Fun, stylish, cool.

Πώς έτυχε και έγινε η συνεργασία με το brand;

Ήμουν fan του brand πριν με επιλέξουν και πάντα φορούσα τα κομμάτια τους για το day/night look μου. Ήταν κάτι που ήθελα να κάνω εδώ και καιρό επειδή πραγματικά σέβομαι τις αξίες του brand κaι λατρεύω το ότι είναι μία εταιρεία με πολύ νεανική προσέγγιση που απευθύνεται στις περισσότερες γυναίκες.

Ποια είναι τα αγαπημένα σου κομμάτια από τη νέα συλλογή Tezenis FW15;

Δεν είμαι σίγουρη ότι μπορώ να διαλέξω μόνο ένα κομμάτι! Είμαι ερωτευμένη με το μαύρο δαντελένιο σουτιέν και το λαμπερό παγιετέ σουτιέν.

wd-2bEHdjVm2Lfmc8vtx9ou4hc5zx9Zve7GK2yDa_yA,lRzqKT8t5leRkUXOpaVjSaFBvskhOcseEMug1wveijw,6wrrrmwCQReqpaosSemNtKtaGPnFFvFtQFMByFsgLTc

Απόλαυσες τη φωτογράφηση για το brand; Ποια ήταν η αγαπημένη σου στιγμή;

Συνήθως λατρεύω να κάνω φωτογραφήσεις με την ομάδα μου και να δημιουργούμε εκπληκτικές στιγμές όπου νιώθω αυτοπεποίθηση, νιώθω όμορφη. Εκείνη η μέρα ήταν special επειδή υπήρχε υπέροχη ενέργεια στο set και μια dream team.

Προτιμάς αόρατο εσώρουχο ή σε έντονο χρώμα;

Ta έντονα χρώματα είναι πάντα fun το καλοκαίρι. Τα αόρατα είναι τέλεια κάτω από λευκά t-shirts και φορέματα.

Ένα απόλυτο must-have από τα Tezenis είναι για σένα

Το μαύρο, δαντελένιο σουτιέν που με κάνει να νιώθω sexy.

Πως θα φόραγες τη συλλογή Tezenis collection ως τάση εσώρουχο/εξώρουχο;

Με ένα λευκό ή γκρι tshirt και μαύρο σουτιέν ή θα λάτρευα να φορούσα απλά ένα Tezenis σουτιέν κάτω από ένα δερμάτινο τζάκετ όπως εκανα και στην παράστασή μου.

Ufpxd4Ui_rqiwv_KeBhIkHi0OUcNSuPhJ7Cw6RY1p8E

Ποια ήταν η καλύτερη στιγμή που έζησες ως κομμάτι του show;

Πήγα να τραγουδήσω σε μια τόσο όμορφη πόλη, τη Βερόνα και να ενθαρρύνω τη γυναίκα να αισθάνεται αυτοπεποίθηση μέσα στα εσώρουχά της.

Το καλύτερο κομμάτι που είδες στη πασαρέλα;

H Fall/Winter συλλογή ήταν εκπληκτική. Ανυπομονώ να αγοράσω το ασμί lingerie set και το χρυσαφί σουτιέν J.

Τι σημαίνει για σένα το τραγούδι που ερμήνευσες στο show;

Τραγούδησα το Black Widow και το Poison που ουσιαστικά είναι τα τελευταία τραγούδια που έχω κυκλοφορήσει. Είναι ιδιαίτερα για μένα και είμαι πολύ χαρούμενη που το TEZENIS τα επέλεξε ως soundtrack για το fashion show.

Oι καλύτερες αναμνήσεις από το fashion show

Το show είχε ένα εκπληκτικό vibe. Αλήθεια λάτρεψα την ενέργεια του κοινού όταν τραγουδούσε τα τραγούδια μου και τα λαμπερά τους μάτια όταν παρακολουθούσαν για πρώτη φορά τα κομμάτια της νέας συλλογής FW 2015-2016 στην πασαρέλα.

TEZENIS Ένα brand που γεννήθηκε μέσα στο Millennium, trendsetter με cool πνεύμα και έκδηλο ενδιαφέρον για τα social network και τα web trends. Έχει γρήγορα αντανακλαστικά στις αλλαγές που συμβαίνουν γι’ αυτό και εστιάζει σε συλλογές που λανσάρονται κάθε 2 μήνες και οι οποίες μεταφράζουν τα τελευταία lingerie και loungewear trends για γυναίκες, άντρες και παιδιά. Η παγκόσμια ανάπτυξη του δικτύου διανομής είναι εξίσου έντονη, με περισσότερα από 500 καταστήματα σε 18 χώρες –ανάμεσά τους Αγγλία, Ρωσία, Ισπανία, Γερμανία και Ιταλία.