Ο πρώτος και μοναδικός τρόπος για να κοιμηθείς τα βράδια του καλοκαιριού που η θερμοκρασία αγγίζει τους 40 βαθμούς, είναι να βρίσκεσαι κάτω απ’το κλιματιστικό όλη νύχτα. Αυτό όχι μόνο δεν είναι εφικτό για την τσέπη σου, αλλά δεν είναι και υγιές. Γι’αυτό βρήκαμε άλλους πέντε τρόπους για να το παλέψεις.

Κάνε ένα κρύο ντους πριν κοιμηθείς: Τι καλύτερο απ’το να ρίχνεις κρύο νερό πάνω σου όταν η ζέστη γίνεται ανυπόφορη; Λίγο πριν ξαπλώσεις στο κρεβάτι, μπες στην μπανιέρα και απόλαυσε την δροσιά. Η θερμοκρασία του σώματός σου θα χαμηλώσει, τόσο που να μπορέσεις τουλάχιστον να κοιμηθείς χωρίς να κολλάς στα σεντόνια.

Μην ανοίγεις τα παντζούρια κατά την διάρκεια της ημέρας: Το πρωί που θα ξυπνήσεις, θέλεις να μπει λίγο φως στο σπίτι. Ωστόσο αν έξω παίζει καύσωνας, τότε καλό είναι να ανοίξεις τα παντζούρια μόνο μία φορά για να ανανεωθεί ο αέρας και μετά να παραμείνουν κλειστά για να κρατηθεί ο χώρος δροσερός.

Πρόσθεσε μεταξωτές μαξιλαροθήκες: Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξεις μαξιλαροθήκες; Τώρα είναι η ευκαιρία. Προτίμησε μεταξωτές για περισσότερη δροσιά. Κοιμήσου μόνη σου: Αν φυσικά έχεις αυτή την επιλογή. Μην κοιμάσαι εσύ δηλαδή στο διπλό μόνη σου και ο σύντροφος σου στον καναπέ.Το καλό εδώ δεν είναι ότι μπορείς να απλωθείς σαν τον αστερία στο κρεβάτι, αλλά ότι δύο σώματα αυξάνουν πολύ την θερμοκρασία, επομένως καλύτερα ένα. Το δικό σου.

Το πιο σημαντικό επίσης είναι να μην ξεχνάς να πίνεις νερό.