Πώς να κερδίσεις περισσότερες ώρες ύπνου αυτή τη βδομάδα

Πώς να κερδίσεις περισσότερες ώρες ύπνου αυτή τη βδομάδα

Οι διακοπές σου πλησιάζουν κι εσύ πέραν του ότι νιώθεις εξουθενωμένη, ξέρεις καλά πως χρειάζεσαι ένα backup ωρών ύπνου για τις ατελείωτες ώρες στην παραλία και τα ξενύχτια που θα ακολουθήσουν.

Αυτή τη βδομάδα πρέπει να αναπληρώσεις αυτές τις ώρες και παρακάτω θα βρεις τρόπους για να το κάνεις.

Φάε το βραδινό σου γεύμα νωρίς

Τρεις ώρες πριν τον ύπνο είναι ένας καλός κανόνας να βάλεις στο πρόγραμμά σου. Αν πρέπει να φας πιο αργά, φτιάξε ένα ελαφρύ γεύμα χωρίς πολλά λιπαρά, ακόμα κι αν σε πονάει το να μη βάλεις τυρί στο πιάτο σου.

TWENTY20

Συμπλήρωμα μελατονίνης

Αν υποφέρεις από αϋπνία, τα επίπεδα μελατονίνης στον οργανισμό σου —τα οποία πρακτικά ρυθμίζουν τον κύκλο  ύπνου σου— μάλλον είναι χαμηλά. Ένα συμπλήρωμα μια ώρα πριν κοιμηθείς μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα μελατονίνης και εσύ επιτέλους να καταφέρεις να αποκοιμηθείς την ώρα που πρέπει.

Σβήσε τα φώτα μόλις πέσει ο ήλιος

Η ατμόσφαιρα μετράει. Ειδικά από τη στιγμή που πέφτει ο ήλιος, αυτός είναι ο ευκολότερος τρόπος να προετοιμάσεις τον οργανισμό σου ώστε να καταλάβει ότι το πλάνο των επόμενων οχτώ ωρών είναι ο ύπνος.

Όχι τηλεόραση μετά τις 8μμ

Σίγουρα έχεις χωνέψει ότι το blue light που εκπέμπουν οι συσκευές είναι ένα τεράστιο DONT πριν τον ύπνο. Το ίδιο ισχύει και με όλες τις σειρές που σε στρεσάρουν. Οπότε απαγορεύεται το Black Mirror πριν τον ύπνο. Αυστηρά.

Μην ανάβεις το φως όταν πηγαίνεις στην τουαλέτα

Προφανώς και δεν προτείνουμε το να πηγαίνεις στα τυφλά με πολλές πιθανότητες να πέσεις κάτω ή να χτυπήσεις. Ένα φωτάκι νυκτός είναι ο,τι πρέπει και σίγουρα λιγότερο "επιζήμιο" για τον ύπνο σου από το δυνατό φως του μπάνιου σου.

Κάνε διαλογισμό

Δέκα λεπτά διαλογισμού πριν πας για ύπνο μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι για ένα ποιοτικό οκτάωρο. Επίσης, ενδέχεται να βοηθήσει και στην αντιμετώπιση άλλων ζητημάτων που ενδεχομένως σε στρεσάρουν και "παίζουν" και με τον ύπνο σου κατ'επέκταση.

TWENTY20

Πιες ένα ποτήρι κρασί με το δείπνο σου

Ένα μόνο. Το αλκοόλ μπορεί να επηρεάσει τον κύκλο του ύπνου σου, αυτό το ξέρεις ήδη. Το trick είναι να πιεις ένα ποτήρι κρασί νωρίς (τρεις ώρες πριν όπως είπαμε στην αρχή) ώστε ο οργανισμός σου να προλάβει να το μεταβολίσει πριν πας στο κρεβάτι.

candia-strom.gr

Φρόντισε να έχεις καλύψει τα απαραίτητα όσον αφορά τον ύπνο

Καθώς σε ζητήματα ύπνου η ποιότητα είναι εξίσου σημαντική με την ποσότητα, είναι δεδομένο ότι θα πρέπει να έχεις φροντίσει ώστε το δωμάτιό σου να είναι εξοπλισμένο με όλα τα απαραίτητα για ένα ποιοτικό 8ωρο.

Το πιο σημαντικό με το οποίο θα πρέπει να έχεις ασχοληθεί είναι το στρώμα σου, αλλά και όσα προστατεύουν αυτό. Η Candia με την καινούργια της συλλογή, BODYFIX, εμπνευσμένη από τη Μεσογειακή κουλτούρα και τρόπο ζωής, σου εγγυάται όλα όσα έχεις ανάγκη.

Με χρήση 100% φυσικών προϊόντων, η Candia προκαλεί την απόλυτη ασφάλεια όσων αφορά την ποιότητα του στρώματός σου.

*Λάδι ελιάς: Μια καινοτομία η οποία παρέχει αντιβακτηριδιακή προστασία, καθώς και όλες τις ευεργετικές ιδιότητες του ελαιόλαδου, γνωστές από την αρχαιότητα ακόμα.

*Μπαμπού: Απορροφά 4 φορές περισσότερη υγρασία από το βαμβάκι και περιέχει φυσικά αντιβακτηριδιακά στοιχεία.

*Βαμβάκι με μαλλί: Βοηθά το σώμα να παραμένει στεγνό και άνετο καθόλη τη διάρκεια της νύχτας και σε ιδανική θερμοκρασία.

*Τρίχα αλόγου: Μεταφέρει την υγρασία από το εσωτερικό του στρώματος προς τα έξω, διατηρώντας το συνεχώς στεγνό και υγιεινό.

*Τρίχα καμήλας: Παρέχει προστασία από το κρύο τον χειμώνα καθώς και από τη ζέστη το καλοκαίρι.

candia-strom.gr

Στα υλικά του περιλαμβάνονται και το κασμίρ, ο κοκοφοίνικας καθώς και η μοναδική καινοτομία μη χρήσης χημικών ουσιών.

Στο candia-strom.gr θα βρεις όλα αυτά που χρειάζεσαι για να απολαμβάνεις τον ύπνο που σου αξίζει.


featured photo: PureWow
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.