Δεν είναι η πρώτη φορά που ένας οίκος μόδας δημιουργεί προφυλακτικά με το brand name του. Το 2018, ο Alexander Wang θέλησε να προμοτάρει το safe sex χρησιμοποιώντας το hashtag #ProtectYourWang. Πιο πρόσφατα η Vetements τον ανταγωνίστηκε σε δημιουργικότητα. Έφτιαξε προσκλήσεις για το Spring/Summer 2020 show της, που είχαν τη μορφή φούξια και μαύρων προφυλακτικών.

Τώρα σειρά έχει ο Saint Laurent

© Juergen Teller

Πρώτη φορά ο Anthony Vaccarello, creative director του οίκου  Saint Laurent, ανακοίνωσε στο Instagram για μια σειρά από προφυλακτικά με το λογότυπο του brand. Πόσταρε μάλιστα ένα shot από τη νέα καμπάνια, “The Love Affair”. Σε αυτή, ο David Alexander Flinn, ντυμένος ως Αδάμ, στέκεται μπροστά στην Anja Rubik. Στην τιμή των 2 ευρώ το ένα, τα προφυλακτικά του οίκου είναι διαθέσιμα σε μια ποικιλία των signature designs του οίκου. Τα άσχημα νέα είναι πως είναι διαθέσιμα μόνο στη Saint Laurent Rive Droite. Αυτό σημαίνει ή πως θα πρέπει να βρεθούμε στο Παρίσι για να τα αποκτήσουμε ή πως δεν θα τα αποκτήσουμε καν. Όπως και να έχει, μπήκαμε σε mood for love.

 
Featured image: hypebeast