4 πράγματα που θα σου αποδείξουν ότι η γυμναστική που κάνεις έχει όντως αποτέλεσμα

4 πράγματα που θα σου αποδείξουν ότι η γυμναστική που κάνεις έχει όντως αποτέλεσμα

Αυτό σίγουρα δεν είναι η ζυγαριά σου

Όπως σε όλα τα πράγματα που δοκιμάζει κανείς, το να δει ότι τα καταφέρνει καλά είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για να συνεχίσει. Η γυμναστική δεν αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα. Μόνο που σε αυτή την περίπτωση είναι διαφορετικά τα πράγματα. Οι περισσότεροι συχνά απογοητεύονται όταν δεν έχουν χάσει 1-2 κιλά στην πρώτη εβδομάδα προπονήσεων ή δεν έχουν δει ακόμα κάποιον από τους κοιλιακούς να διαγράφεται εμφανώς. Ωστόσο, υπάρχουν 4 εναλλακτικά πράγματα που μπορούν να σου αποδείξουν ότι η γυμναστική που κάνεις πιάνει τόπο. Έτσι, θα έχεις κι εσύ το κίνητρο να συνεχίσεις.

Κάθε φορά πονάς λιγότερο

Αν συγκρίνεις την πρώτη μέρα που αποφάσισες να κάνεις 20 κοιλιακούς με το σήμερα, λογικά θα υπάρχει ένα χάσμα ανάμεσα τους. Μην αποκαρδιωθείς αν την πρώτη μέρα της άσκησης σου πονάς πολύ και παντού. Αυτό ακριβώς σημαίνει ότι κάτι στο σώμα σου γίνεται σωστά. Βέβαια, μην το καταπονείς υπερβολικά. Άκουσε το, εμπιστεύσου το και θα δεις ότι μέρα με τη μέρα αυτός ο πόνος θα γίνεται μικρότερος.

Έχεις καλύτερη διάθεση καθημερινά και αισθάνεσαι άνετα με το σώμα σου

Αν βγάλεις στην απ'έξω τα κιλά και τα ρούχα σε μέγεθος S, αυτό που πραγματικά κάνει τη γυμναστική απαραίτητη για τον οργανισμό σου, είναι το αίσθημα που ακολουθεί. Μετά από κάθε training, απελευθερώνονται οι ενδορφίνες στο σώμα σου, με αποτέλεσμα να έχεις καλύτερη διάθεση και περισσότερη ενέργεια. Μπορεί το σώμα σου να μη γίνεται άμεσα καλοσχηματισμένο, σίγουρα όμως νιώθεις μεγαλύτερη άνεση με αυτό.

Έχεις περισσότερες αντοχές

Την αντοχή σου την καταλαβαίνεις στις πιο απλές στιγμές. Από τις σακούλες που σηκώνεις φεύγοντας από το σούπερ μάρκετ μέχρι το τρέξιμο που ρίχνεις για να προλάβεις το λεωφορείο. Αν έχεις ξεκινήσει πρόσφατα τη γυμναστική, η αντοχή σου ίσως είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που βελτιώνεται. Αυτό θα σου δώσει και το κίνητρο να συνεχίσεις να προσπαθείς για τα επόμενα βήματα.

Έχεις περισσότερη δύναμη

Η δύναμη δε μετριέται μόνο με το πόσα βάρη είσαι σε θέση να σηκώσεις. Αν, για παράδειγμα, έχεις επιλέξει κάποιο είδος γυμναστικής όπως είναι το πιλάτες, ξέρεις πολύ για ποιο πράγμα μιλάμε. Η ενδυνάμωση των μυών σου είναι μία χρονοβόρα διαδικασία και τα αποτελέσματά της θα τα παρατηρείς σταδιακά. Ωστόσο, δεν πρέπει να χάνεις το θάρρος και την όρεξη σου.

Πηγή: stylist.co.uk featured image: @egrigorovich via Twenty20

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.