5 συμβουλές για να κοιμηθείς καλύτερα όταν είσαι κρυωμένη

5 συμβουλές για να κοιμηθείς καλύτερα όταν είσαι κρυωμένη

Τον χειμώνα τα κρυολογήματα και οι ιώσεις είναι μέσα στο πρόγραμμα. Ωστόσο, σχεδόν πάντα συνοδεύονται από εκνευριστικά (το λιγότερο) συμπτώματα. Ένα από αυτά είναι η βουλωμένη μύτη. Ειδικά, όταν θέλεις να κοιμηθείς. Για να βοηθηθείς, διάβασε τις παρακάτω συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς καλύτερα όταν είσαι κρυωμένη.

1. Κάνε ένα ντους

Ένα ζεστό ντους είναι ένας πολύ καλός τρόπος, για να μειώσεις τη ρινική συμφόρηση - ο ατμός βοηθάει στην αφαίρεση της βλέννας στη μύτη και στη μείωση της φλεγμονής. Μπορεί να μην καθαρίσει εντελώς το μπλοκαρισμένο ρύγχος σου. Όμως θα ανακουφίσει τα συμπτώματα για ένα σημαντικό χρονικό διάστημα, επιτρέποντάς σου να κοιμηθείς βαθιά.

Εναλλακτικά, μπορείς να επιτύχεις το ίδιο αποτέλεσμα εισπνέοντας ατμό από ζεστό νερό. Κάτι που μπορεί  να επαναλαμβάνεις εύκολα όλη την ημέρα για τη μείωση των συμπτωμάτων.

2. Μείνε ενυδατωμένη

Τα υγρά είναι απαραίτητα, όταν καταπολεμάς μια μπουκωμένη μύτη. Φρόντισε λοιπόν να πίνεις άφθονα όλη την ημέρα. Το νερό, ειδικότερα, λειαίνει τη βλέννα και μειώνει την πίεση στους ρινικούς κόλπους. Αυτό βοηθά στη μείωση της φλεγμονής και του ερεθισμού, καθώς και των πονοκεφάλων. Καθιστώντας ευκολότερο τον ύπνο τη νύχτα.

3. Κοιμήσου με μια ζεστή κομπρέσα

Το να τοποθετήσεις μια ζεστή κομπρέσα στο μέτωπό σου μπορεί να διευκολύνει την κατάσταση. Μειώνει τη φλεγμονή και τη φλεβική συμφόρηση στη μύτη, βελτιώνοντας τη ροή του αίματος. Μια διπλωμένη πετσέτα βρεγμένη με ζεστό νερό αποτελεί μια εύκολη κομπρέσα για το σπίτι.

4. Κατανάλωσε πικάντικα τρόφιμα

Εάν αντέχεις τα καυτερά, φάε πικάντικα τρόφιμα. Είναι ένας καλός τρόπος, για να αντιμετωπίσεις τη βουλωμένη μύτη πριν κοιμηθείς. Αποτελεί ένα φυσικό τρόπο, για να προκαλέσεις καταρροή, διότι παράγει βλέννα χωρίς πίεση. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η ουσία καψαϊκίνη, που δίνει την καυτή γεύση, διευρύνει τις ρινικές διόδους σου. Ακόμα, μειώνει τις περιπτώσεις φλεγμονής και πόνου στους ρινικούς κόλπους.

5. Χρησιμοποίησε και άλλο μαξιλάρι

Ο ύπνος με το κεφάλι σου στηριγμένο ελαφρώς ψηλότερα θα σε ανακουφίσει κατά τη διάρκεια της νύχτας. Με αυτόν τον τρόπο βοηθάς τη βλέννα να ρέει από τη μύτη. Ενώ απομακρύνεται η επιπλέον πίεση μακριά από το κεφάλι σου. Έτσι, κοιμάσαι καλύτερα και περισσότερο.

featured image: her.ie
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.