Πώς να κάνεις κάθε πρωινό σου καλύτερο σύμφωνα με τις wellness gurus των Kate Moss και Sienna Miller

Πώς να κάνεις κάθε πρωινό σου καλύτερο σύμφωνα με τις wellness gurus των Kate Moss και Sienna Miller

Τα highlights των συμβουλών που δίνουν οι Nadia Narain και Katia Narain Philip στο βιβλίο τους, ‘Self-care for the Real World’

Η Nadia Narain και η Katia Narain Philip, ειδικές στην ευεξία, μιλούσαν για το self-care πολύ πριν γίνει της μόδας. Το βιβλίο τους “Self-care for the Real World”, είναι το αποτέλεσμα μίας εικοσαετούς εμπειρίας στη yoga και στην υγεία. Η Nadia είναι μία από τις πιο δημοφιλείς δασκάλες στον Ηνωμένο Βασίλειο, με επίσης διάσημους πελάτες, ενώ η Katia ασχολείται με την τεχνολογία τροφίμων και έχει ανοίξει το πρώτο της καφέ-εστιατόριο ωμοφαγίας. Ποιο είναι άραγε το μυστικό τους για να κάνεις κάθε πρωινό σου καλύτερο;

Η ίδια η Sienna Miller περιέγραψε το βιβλίο ως “σοφό και έξυπνο”, ενώ η Reese Witherspoon αναφέρει ότι είναι “ο οδηγός για καλή υγεία από μέσα προς τα έξω”. Με την Kate Moss να συμπληρώνει: “Θέλω να δώσω αυτό το βιβλίο σε όλους όσους ξέρω.” Γιατί; Είναι γεμάτο με πρακτικές και πρωτοποριακές συμβουλές που μπορεί κανείς να εφαρμόσει στην καθημερινότητά του. Οι συμβουλές αυτές περί υγείας (από το να μειώσεις το άγχος σου μέχρι και το πώς να κοιμάσαι περισσότερο) βασίζονται στην πεποίθηση ότι το να μαθαίνεις να αγαπάς και να σέβεσαι τον εαυτό σου είναι ακριβώς το αντίθετο από τον εγωισμό. 

Ορίστε μερικές από τις καλύτερες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να ξεκινάς καλύτερα τη μέρα σου. Και θα δεις πως αυτές οι συμβουλές θα αλλάξουν τη ζωή σου προς το καλύτερο.

Άλλαξε το πρώτο ρόφημα που πίνεις κάθε πρωί

Πριν πιεις το πρωινό σου τσάι ή τον πρωινό σου καφέ, πιες ένα ποτήρι ζεστό νερό με μία φέτα λεμόνι. Αυτό θα σε ενυδατώσει και θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό και το συκώτι σου. 

Να είσαι η πρώτη που ξυπνάει στο σπίτι

Βάλε το ξυπνητήρι σου 30 λεπτά πριν από τους υπόλοιπους. Μπορείς μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα να κάνεις ένα μπάνιο για περισσότερη ώρα από ό,τι άλλες φορές ή να κάνεις τη γυμναστική σου. Θα καταλάβεις ότι αυτή είναι η πιο παραγωγική ώρα της μέρας. Μέχρι να ξυπνήσουν και οι υπόλοιποι, θα είσαι έτοιμη να αδράξεις το 24ωρο.

Κάνε διαλογισμό για πέντε λεπτά 

Κάνε διαλογισμό για περίπου πέντε με δέκα λεπτά. Στήριξε απλώς το μαξιλάρι στο στο κρεβάτι, ώστε να είσαι όρθια. Βεβαιώσου μόνο ότι δεν θα είσαι τόσο άνετα ώστε να αποκοιμηθείς. 

"Πιες" λάδι

"Πιες" λάδι καρύδας. Είναι μία παραδοσιακή θεραπευτική αγωγή της Αγιουρβέδα για τη στοματική υγιεινή που βοηθάει επίσης και στην λεύκανση των δοντιών. Είναι εύκολο! Μόλις ξυπνήσεις και πας στο μπάνιο, βάλε μια κουταλιά με λάδι καρύδας στο στόμα σου και άφησέ το να λιώσει. Μην βάλεις πολύ στο κουταλάκι γιατί το πιο πιθανό είναι πως θα σου προκαλέσει ναυτία. Αφού περάσουν λίγα λεπτά, γύρισε το λάδι μέσα στο στόμα σου και κυρίως στα δόντια σου. Μην το καταπιείς.

Πρόσθεσε πράσινα στη διατροφή σου

Πρόσθεσε πράσινα φαγητά στο πρωινό σου. Είτε αυτό είναι το σπανάκι, είτε το αβοκάντο στο τοστ σου, είτε λαχανίδα και σπανάκι στο smoothie σου. Και μην ξεχνάς τα σπαράγγια για να τα βουτήξεις στο αυγό σου ή ακόμα και να πασπαλίσεις με μαϊντανό ή κόλιαντρο στην ομελέτα σου.

Κάνε μία στροφή

Κάνε μία μισή στροφή για να ''ξυπνήσεις'' τη μέση σου. Ξάπλωσε και φέρε το γόνατό σου στο στήθος σου. Τότε φέρε το δεξί σου γόνατο στην αριστερή σου πλευρά. Κράτησε εκεί το γόνατό σου και τέντωσε το δεξί σου χέρι στο ύψος του ώμου σου. Πάρε τρεις με πέντε βαθιές ανάσες. Επανάλαβε και από την άλλη πλευρά. 

Γυμνάσου 

Γυμνάσου για περίπου δέκα λεπτά. Είτε είναι μερικές κινήσεις που θυμάσαι από το μάθημα yoga, είτε λίγος χορός μέσα στο σπίτι ή ακόμα και για μία βόλτα στο τετράγωνο. Έχεις δέκα λεπτά στη διάθεσή σου, έτσι δεν είναι;

Πηγή & featured image: harpersbazaar.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.