Έξυπνες συμβουλές για να δουλεύεις από το σπίτι χωρίς να χάνεις την ισορροπίαΈξυπνες συμβουλές για να δουλεύεις από το σπίτι χωρίς να χάνεις την ισορροπία

Έξυπνες συμβουλές για να δουλεύεις από το σπίτι χωρίς να χάνεις την ισορροπία

Η πρώτη εβδομάδα της δουλειάς από το σπίτι έχει κιόλας περάσει και η ζωή πολλών εργαζομένων έχει αλλάξει. Πλέον διαπιστώνουμε, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, ότι το internet και το ψηφιακό οικοσύστημα μας κρατάει συνδεδεμένους με τον υπόλοιπο κόσμο και μας επιτρέπει να μείνουμε στο σπίτι χωρίς να χάσουμε όλα όσα συμβαίνουν στον έξω κόσμο.

Πριν το τωρινά δεδομένα, υπήρχαν 570 χιλιάδες Ιταλοί και το 58% εργαζομένων μεγάλων εταιριών το 2019, που είχαν ήδη ξεκινήσει ένα πιο ευέλικτο ωράριο εργασίας. Όπως έχουν δείξει έρευνες που διεξάχθηκαν στο Μιλάνο, όσοι δουλεύουν από το σπίτι είναι κατά μέσο όρο πιο ευχαριστημένοι από όσους δουλεύουν με τον “παραδοσιακό τρόπο”. 

Αν και ακόμα δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι, η κατάσταση αυτή μπορεί να επιφέρει θετικά αποτελέσματα για όλους τους εργαζόμενους εκεί έξω. Ωστόσο, ήρθε η ώρα να σου δώσουμε μερικές συμβουλές σχετικά με το πώς να δουλεύεις πιο έξυπνα και σωστά από το σπίτι για τις επόμενες εβδομάδες. 

Ακολούθησε τις βασικές συμβουλές

Σύμφωνα με ψυχολόγους και ειδικούς, είναι σημαντικό να ντύνεσαι και ναι προετοιμάζεσαι σαν να ετοιμάζεσαι για να πας στη δουλειά. Τουλάχιστον να μη φοράς πιτζάμες. Επιπλέον, είναι σημαντικό να αλλάζεις συχνά θέσεις. Προσπάθησε να δουλεύεις από το γραφείο σου ή σε κάποιο άλλο τραπέζι και όχι στον καναπέ ή στο κρεβάτι σου. 

Εκμεταλλεύσου το φυσικό φως όσο περισσότερο γίνεται και προσπάθησε να μην κουράζεις τα μάτια σου. Ακόμα κι αν η συσκευή σου έχει night mode και αποτρέπει το μπλε φως. Και φυσικά, μην ξεχνάς να διατηρείς σωστή στάση σώματος απέναντι στην οθόνη του υπολογιστή σου.

Αέριζε συχνά τα δωμάτια του και μην τσιμπολογάς όλη την ώρα. Κράτησε τα ωράρια για κάθε σου γεύμα. 

Χρήσιμα εργαλεία για να οργανώσεις σωστά το χρόνο σου

Το πιο δύσκολο από όλα δεν παύει να είναι η συγκέντρωση και η στάση μας απέναντι σε αυτήν την κατάσταση. Υπάρχουν πολλοί περισπασμοί, αλλά υπάρχουν επίσης διάφορα site που δωρεάν μπορούν να σε βοηθήσουν. 

Μερικά από αυτά είναι:

  • Focus Booster
  • Estensione Stay Focused
  • App Forest
  • App 30/30

Κάτι επίσης βοηθητικό που μπορούμε να κάνουμε, είναι να ελέγχουμε το πόσο χρησιμοποιούμε την κάθε εφαρμογή. Υπάρχει σε κάθε κινητό αυτή η επιλογή. Αυτό μας βοηθάει να ελέγξουμε ή/και να μειώσουμε το χρόνο που περνάμε σε κάθε app.

Κάνε διαλείμματα 

Πλέον μπορείς να βρεις παντού συμβουλές για το πώς να περνάς το χρόνο σου. Αυτές οι συμβουλές ωστόσο δεν είναι μόνο χρήσιμες για όταν χρειάζεται να βρεις κάτι να κάνεις αλλά είναι κατάλληλες και για το όταν χρειάζεται να κάνεις ένα διάλειμμα. Μπορείς να κάνεις διάλειμμα για καφέ ή για τσιγάρο, για φαγητό ή για να μιλήσεις με φίλους ή με την οικογένειά σου. 

Αυτές είναι πάντα οι πρώτες συμβουλές που θα βρεις. Τι θα έλεγες όμως για λίγη σωματική άσκηση ή ακόμα και ένα διάλειμμα για να φροντίσεις τον εαυτό σου; 

Πηγή & featured image: nssgclub.com Μετάφραση: Εύα Τόλιου

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.