Μια λίστα με τα baby steps που πρέπει να κάνεις για να αγαπήσεις επιτέλους το σώμα σου

Μια λίστα με τα baby steps που πρέπει να κάνεις για να αγαπήσεις επιτέλους το σώμα σου

Το πώς ένας άνθρωπος μπορεί να αγαπήσει στα αλήθεια το σώμα του, μπορεί να γίνει ένα ατελείωτο πεδίο συζητήσεων. Στις μέρες δεν είναι λίγοι όσοι δίνουν μια ακόμα πιο εξειδικευμένη νότα σε αυτή την αγάπη, επιλέγοντας μόνο συγκεκριμένες τροφές ή επιλέγοντας vegan και εντελώς φυσικά προϊόντα στο νεσεσέρ ή στα ντουλάπια τους. Αν ο στόχος σου είναι να αγαπήσεις πραγματικά το σώμα σου, είναι πέντε τα βασικά, πρώτα ζητήματα που πρέπει να δουλέψεις. Αυτά είναι μια καλή αρχή για να το κάνεις, και έπειτα μπορείς να εξερευνήσεις όλους τους άλλους τρόπους να 'τελειοποιήσεις' αυτή την αγάπη.

Να είσαι καλή με το σώμα σου

Πολλές φορές η εικόνα που έχουμε για το σώμα μας είναι διαστρεβλωμένη. Πόσες φορές έχεις αποφύγει να σε κοιτάξεις γυμνή στον καθρέφτη; Ίσως αρκετές. Άλλαξέ το αυτό. Στάσου γυμνή μπροστά στον καθρέφτη και δες καθαρά ποια είσαι. Το σώμα σου είναι το μοναδικό πράγμα που σου ανήκει πραγματικά. Αγάπησε το, φρόντισε το και προσπάθησε να αντιληφθεί πόσο μοναδικό και όμορφο είναι. Ντύσου με τρόπο που να το κολακεύει, βρες ποιο άρωμα του ταιριάζει. Βρες χρόνο για εσένα, λίγο παραπάνω. Αγάπησε εσένα το ίδιο δυνατά που αγαπάς τους ανθρώπους της ζωής σου ή το κατοικίδιό σου.

Φτιάξε τη στάση του σώματός σου

Το να στέκεσαι σωστά, όχι μόνο θα ανακουφίσει το σώμα σου από μυικούς πόνους, αλλά θα κάνει θαύματα και στην ψυχολογία σου. Συνήθισε το να έχεις ίσια την πλάτη σου όταν περπατάς ή όταν κάθεσαι στο γραφείο ή τον καναπέ. Θα δεις ότι ήδη θα νιώσεις εκατό φορές πιο σίγουρη για τον εαυτό σου. Όλη αυτή η "συνειδητότητα" θα σε δυσκολέψει στην αρχή, αλλά μετά θα το συνηθίσεις ούτως ή άλλως. Επιπλέον, βρες χρόνο για λίγη pilates μέσα στη μέρα. Η σωστή στάση σώματος είναι ένα από τα θετικά αποτελέσματά της.

Γυμνάσου

Με σαράντα πέντε λεπτά γυμναστικής τη μέρα, προσφέρεις τη μεγαλύτερη μορφή αγάπης στο σώμα σου. Εκτός από pilates, μπορείς να εντάξεις το τρέξιμο ή το περπάτημα στην καθημερινότητά σου. Ποιος να μας έλεγε ότι μπορούμε να δώσουμε τόσα οφέλη στον οργανισμό μας, απλά φορώντας τα ακουστικά μας και απολαμβάνοντας τις αγαπημένες μας playlists;

Διάβασε ακόμα: Τα καλύτερα workout apps για να συνεχίσεις τις προπονήσεις σου από το σπίτι

Δώσε προσοχή στη διατροφή σου

Το είμαστε ό,τι τρώμε είναι η πιο απλή αλήθεια που πρέπει να ξέρεις. Οι τροφές που καταναλώνεις πρακτικά αποτελούν τα βασικά συστατικά των κυττάρων που το σώμα σου δημιουργεί καθημερινά. Όσο πιο υγιεινά τρως, τόσο πιο υγιής θα νιώθεις. Αυτή η συνδιαλλαγή είναι ό,τι πιο ειλικρινές μπορείς να κάνεις με το σώμα σου. Και τα αποτελέσματά της είναι άμεσα. Να σου θυμίσουμε επίσης ότι είναι SOS να ενυδατώνεσαι;

Αντικατάστησε τις αρνητικές σκέψεις με θετικές

Υπάρχει ένα απλό παιχνίδι που μπορείς να παίξεις με το μυαλό σου. Δες το σαν ένα σετ τέννις. Κάθε φορά που κάνεις μια αρνητική σκέψη (ας πούμε πως αυτό είναι το σερβίς του εγκεφάλου σου), χτύπα πίσω μια μια θετική. Αν ας πούμε για οποιαδήποτε αφορμή σκεφτείς πως η μέρα σου ξεκίνησε χάλια, απάντησε μέσα σου πως είναι μόλις δέκα το πρωί και πως η μέρα σου πιθανότητα θα πάρει μια πολύ θετική χροιά μέχρι το βράδυ. Είναι ψέμα; Προφανώς και όχι. Το κύριο θέμα όμως είναι πως οι σκέψεις σου σηματοδοτούν την ποιότητα της μέρας και της καθημερινότητάς σου. Ποιος θέλει αρνητικό πρόσημο σε όλα αυτά; Κανείς. Και τα καλά νέα είναι πως αυτό είναι στο χέρι σου.

featured image: MyDomaine
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.