Πηγές πρωτεΐνης για χορτοφάγους

Πηγές πρωτεΐνης για χορτοφάγους

κατάλληλες και για όσους νηστεύουν

Μια από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όσοι νηστεύουν ή απέχουν από τα ζωικά τρόφιμα, είναι η επαρκής πρόσληψη πρωτεΐνης. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει αποφανθεί πως με τον κατάλληλο σχεδιασμό, μια χορτοφαγική διατροφή μπορεί να είναι πλήρης σε όλα τα συστατικά. Οι τροφές που πρέπει οπωσδήποτε να εντάξεις στη διατροφή σου αυτή την περίοδο (ή για πάντα αν ανήκεις στους χορτοφάγους) είναι:

κινόα • σπιρουλίνα • φιστικοβούτυρο • όσπρια • ρύζι • σόγια • σπόρους chia • σπανάκι • αρακά • λαχανάκια Βρυξελλών • ζυμαρικά ολικής άλεσης • κολοκυθόσπορο • αμύγδαλα • φυστίκια Αιγίνης • τόφου • βρώμη • φουντούκια • κάσιους • σουσάμι • πατάτα

Να θυμάσαι να τα συνδυάζεις μεταξύ τους καθημερινά και να προσθέτεις αρκετές πηγές πρωτεΐνης μέσα στο ίδιο γεύμα! Ειδικά αν γυμνάζεσαι, είναι ακόμα περισσότερο σημαντικό. Σε περίπτωση που νηστεύεις και δεν είσαι αυστηρώς χορτοφάγος, τότε μπορείς να τα δοκιμάσεις και με θαλασσινά ή ψάρι τις ημέρες που επιτρέπεται!

5 βήματα για την τέλεια σαλάτα από τη διαιτολόγο μας

www.facebook.com/grafeiodiatrofis | www.instagram.com/kliodim

featured image: unsplash.com
1 reply

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] (όπως δημοσιεύτηκε στο savoirville.gr) […]


Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.