Πώς με το περπάτημα μπορείς να χάσεις λίπος από την κοιλιά

Πώς με το περπάτημα μπορείς να χάσεις λίπος από την κοιλιά

Ακολούθησε τα παρακάτω, για να μάθεις τον τρόπο

Δε σου αρέσει η γυμναστική, αλλά θέλεις να κάψεις γρήγορα το περιττό λίπος, να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά και να λεπτύνει η μέση σου; Πιστεύεις πως είναι μάταιο να κάνεις γυμναστική αν δε πας στο γυμναστήριο έστω για μια ώρα; Σκέψου το ξανά. Το περπάτημα έχει τα ίδια πλεονεκτήματα με το τρέξιμο. Χωρίς να επιβαρύνει τον οργανισμό, καθώς είναι μια άσκηση ήπιας έντασης. Είναι ακόμα πιο κατάλληλο αν αρχίζεις τώρα να χάνεις βάρος ή αντιμετωπίζεις προβλήματα υγείας. Αρκούν 30 λεπτά αερόβιας δραστηριότητας, για να προλάβεις καρδιακές νόσους και διαβήτη τύπου 2.

Πώς να κάνεις το περπάτημα όπλο ενάντια στο σπλαχνικό λίπος

Πολλές μελέτες έχουν υποστηρίξει ότι η αερόβια άσκηση, όπως το γρήγορο περπάτημα, είναι απαραίτητη για τη μείωση του σπλαγχνικού λίπους. Φαίνεται ότι οι γυναίκες που περπατούσαν λιγότερα από 7.500 βήματα ημερησίως, είχαν περισσότερο λίπος στην κοιλιά από αυτές που πλησίασαν ή υπερέβησαν αυτόν τον στόχο. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό Environmental Health and Preventive Medicine.

Το περπάτημα μπορεί σίγουρα να βοηθήσει στην καύση του λίπους της κοιλιάς, αλλά δεν είναι τόσο απλό.

Πάρα πολλοί παράγοντες συμβάλλουν, επίσης. Κι αυτό γιατί οι ορμόνες διαδραματίζουν σημαντικότερο ρόλο από το είδος της προπόνησής σου. Ο μεταβολισμός ενός ατόμου βοηθάει σημαντικά στο να προσδιοριστεί πόσο πρέπει να περπατάει, για να αρχίσει να καίει λίπος. Συν ότι η ένταση και η ποσότητα της απαιτούμενης άσκησης δεν ταιριάζει πάντα με τη δύσκολη καθημερινότητα και το πρόγραμμα των περισσότερων ανθρώπων. Ακόμα μεγαλύτερο ρόλο παίζει ο τρόπος ζωής. Η σωστή διατροφή και η προσπάθεια να κρατάς το άγχος μακριά. Φυσικά, το περπάτημα μπορεί να βοηθήσει και με τα δύο, αλλά μαζί είναι ένας παράγοντας στο πόσο κοιλιακό λίπος είσαι σε θέση να κάψεις.

Βάλε το στο πρόγραμμα

Για να παραμείνεις υγιής, λοιπόν, και να μεγιστοποιήσεις την καύση λίπους προτείνεται περπάτημα έξι φορές την εβδομάδα για 30 λεπτά ή περισσότερο, ώστε να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου. Προσπάθησε να προσθέτεις ένταση στο περπάτημά σου, αυξάνοντας με τον καιρό την ταχύτητα και την απόσταση που διανύεις. Στην περίπτωση που ο χρόνος σου είναι περιορισμένος, μπορείς να το εντάξεις πηγαίνοντας στους κοντινούς προορισμούς με τα πόδια ή ανεβαίνοντας σκαλιά. Η τακτική άσκηση και η συνεχής προσήλωση σε ένα μακροπρόθεσμο πρόγραμμα - μαζί με μια υγιεινή διατροφή και τη διαχείριση του στρες - είναι το καλύτερο στοίχημα για υγεία και καλή φυσική κατάσταση.

Δες ακόμα:

Για αυτόν τον λόγο δεν χάνεις κιλά με το περπάτημα

Mε ένα καυτό μπάνιο μπορείς να κάψεις τις ίδιες θερμίδες με ένα μισάωρο περπάτημα

5 τρόποι να αντιμετωπίσεις την εποχική κατάθλιψη


featured image: getty images
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.